001

Sign in?
MARCH 17|2027|8:35|

"Look pan the piece a shorts weh she come out yah inna too nuh

"Look pan the piece a shorts weh she come out yah inna too nuh."Pretty says showing my mother who's on video call my outfit.

"Mi cyah control har enuh pretty.Mi leave har to god."My mother replies making both me and pretty laugh.

"Nosa mi serious..weh ja'dore deh.She a the only inoccent one out a the three a unuh."She hisses.

Adoree?.

Inoccent?.

What a blotclat lie.

Yuh know say a because she nuh talk nuff mek them say it.

"Miss B yuh need fi stop mek adore fool yuh.She nuh inoccent!"Pretty talks louder as the music turns up.

We were at a show and it was soon my time to perform after the artists were done.

Yuh know the doll ago go out there and triangle it!.

Right louise?.

Right!.

"Unuh leave mi baby alone and come off a dis."She says chuckling.

"Mummy mi done talk to you enuh."I speak to her while pouring some rum cream in a cup with ice.

"Throw out some fi mi."Pretty says before directing her attention back to my mother.

"Tina suck yuh mada and come off a mi phone."My mother speaks.

"But nuh you a mi mother-"She hangs up at that exact moment making me and pretty laugh.

"She outada ee!"Pretty exclaims as i drink some of the rum cream while laughing.

"Right?.Nosaa.."I reply.

Like gold by masicka starts playing and i bob my head while mouthing the lyrics.

The crowd is roaring everybody singing.Everything is now full swing because he's on stage.

I'm an alkaline fan but i won't lie that masicka has some catchy songs.

"Tight ole.."Pretty sings lowly as she videos us.

I Take up the vape holding it in before letting it out in the camera.

She ends the video while laughing before starting a next one.

This time i strike a pose.