- De még is az vagy. Egyébként meg végzősök vagyunk. Már csak egy hónap és 18 leszel. Ha addig titokban tartjátok...
- Mégis mit tartanánk titokban? Nem érez irántam semmit...
- Hívjuk fel a többieket. Hátha adnak valami tanácsot.
Jeongin belépett a "need more coffe" csoportba, és hívást indított.
- Szia! Szia Beomgyu - vette fel Felix - Hogy hogy hívtál?
- Izé... Szükségem van a tanácsotokra - mondta.
- Hello Inie. Mi a baj? - lépett be Minho is, aki az utcán sétált.
- Mindjárt bele kezdek. Megvárjuk Seungmint - mondta Inie, és az említett épp akkor csatlakozott a videó beszélgetéshez.
- Sziasztok - fetrengett az ágyán Seungmin - Mi ennyire érdekfeszítő?
- Na kezdem is - mondta de a szeplős fiú házában kinyílt egy ajtó, amin párja jött be.
- Changbin - fordult felé azonnal - Maradhat? - kérdezte Inietől.
- Hát... Úgy is elmondod neki...
- Oki szuper. Changbin ülj le valahova, de ne zavarj.
- Igazából fürdeni készültem... - mondta, és a kamerába integetett.
- Akkor menj! - mondta Felix
- Nélküled? - nézett Changbin perverzen Felixre, aki egy kisebb pirulással, de magabiztosan utasította vkssza az ajánlatot, mondván, hogy most fintos dolga van. Az alacsony fiú elhagyta a szobát, és a fürdőbe ment.
- Na... Most hogy így elcsendesültünk - mondta Beomgyu - A kicsi Inie szerelmes.
- Mi? - kiáltott fel mindenki egyszerre.
- Kibe? - kérdezte Felix.
- Meg kell ígértetned Changbinnal, hogy nem mknd semmit.
- Jó, majd elhallgattatom - vigyorgott.
- Tudjátok, hogy mostanában sokat beszélgetek egy fiúval a kávézóban.
- Igen. Channel - mondta hanyagul Seungmin, majd leesett neki - Várj! Chan?! Te Chanbe vagy szerelmes? - akadt ki csöppet.
- Ki szerelmes Chanbe? - hallatszott egy másik hang Seungmin képe felől.
- Hyunjin ne most - mondta - De hát Chan 21 éves! Te ledig csak 17 vagy.
- Nem sokára 18 leszek - durcizott be.
- Nem akrok beleszólni - mindta Minho - De Chan nem a tanárod?
- De... - motyogta Jeongin - De végzősök vagyunk! Ha össze is jönnébk egyszer akkor majd titkoljuk. Vagy nem tudom.
- Akkor Jisungnak sem szabad semmit mondanom - sóhajtott Minho.
- Jisung?-kérdezte szinte mindenki.
- Tudjátok, Channel és Changbinnal vannak egy bandában. És mi na.... Jóban vagyunk.
- Biztos csak jóban vagytok - húzogatta szemöldökét Felix.
- Ez most nem jön ide. De ha rajtam múlik nagyon jóba leszünk - vigyorodott el - Csak nem igazán tud titkot tartani. Olyan mint egy lány. Mindent kikotyog - mkndtaz, majd látszólag felszállt egy buszra.
- És mit csináljak? - kérdezte kétségbe esetten Jeongin.
- Hát - mondta Seungmin - add önmagad. Ha szeretni fog akkor önmagadért szeressen. Ne egy elé festett kamu személyiség miatt.
- Köszönöm Seungmin. Ez jó ötlet - mondta.
- Szívesen. Ezért vannak a barátok - mondta, de kikerekedett szemekkel a kamerába nézett. Úgy ahogy Jeongin is. Minho el volt foglalva a buszon ezért csak arra figyelt fel amikor Lix megszólalt.
- Changbin - fordult párja felé, akinek dereka körül csak egy törülköző volt - Ö-öltözz fel! Gyerekek i-is vannak itt - dadigott fülig vörösödve.
- Ó bocsánat. Szia Minho! - köszönt.
- Ennyire meg akarod dugni Felixet? - kérdezte Minho, Beomgyu pedig befogta Jeongin füleit, hogy ne halljin semmi olyat. De Jeongin elhúzta fejét, így hallott mindent. De mindjárt 18 lesz ő is. Miért ne hallhatna ilyeneket - gondolta.
- Már nagyon kéne bro - nézett szenvedő arccal Felixre, aki lejjebb csúszott a széken zavarában - Felix most nem ér rá chatelni, tehát elköszönünk. Sziasztok - nyomta ki Changbin a hívást, és szinte mindenki tudta, hogy mit csináltak utána.
- Ők csak sakkoznak - mondta Seungmin - még véletlen se azt csinálják amire gondoltok.
- Á nem - mosolygott Minho - én is megyek, megérkeztem haza. Sziasztok - mondta és kilépett.
- Akkor mostmár tegyük le - javasolta Seungmin, In pedig mosolyogva bólogatott, és elköszöntek egymástól.
- Ha Jisung elmonfja Channek, én halott vagyok - mondta a fiatalabb.
- Nyugi. Minho mondta, hogy nem fogja elmondani - nyugtatta ő t Beomgyu.
- Hát remélem is - nyúlt el ágyán, és egy párnába temette az arcát. Mi lesz itt még...
YOU ARE READING
❊𝐻𝑜𝑛𝑒𝑦 - 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑐ℎ𝑎𝑛❊
Fanfiction❝- Chan - motyogta Jeongin, s az idősebb pulcsi ujját meghúzva hívta fel magára a figyelmet - Izé...Pisilnem kell.❞