Yoongi
Ne
Jedině, že bych tě chtěl seznámit s TaemChimi
Jaký je?Yoongi
SexyChimi
...Yoongi
Pff
No co, jsi gay, myslel jsem, že to oceníšChimi
Fakt je sexy?Yoongi
Jo, chtěl bys ho někdy vidět?Chimi
Neublížil by mi?Yoongi
Ne
A i kdyby se mu zachtělo, nenechal bych hoChimi
To je od tebe hezkéYoongi
Někdy vás seznámím
Nebo bys chtěl už teď?Chimi
Jako jo, ale trochu se ho bojímYoongi
Není čeho se bát, to tě ujišťuji
Budu tam s tebouChimi
A ty si tam můžeš přijít, kdy chceš?Yoongi
Kdyby to bylo nevhod, hodím zpátečkuChimi
AhaYoongi
Fajn, sejdeme se před pekelnou branouChimi
Co?
Ne, já nechci
Zobrazeno 17:21„Chimi, jsem tady," ozval se hlas hrubě za Jiminovými zády.
„Smím se otočit?" znervózněl chlapec.
„Ano," přistoupil blíže jeho kamarád. Dveře pod tlakem zavrzaly a otevřela se Yoongimu známá chodba. Bez otálení vstoupil dovnitř.
„Co je?" otočil se na svého člověka, který stále přešlapoval před vchodem. Zavrtěl hlavou, na takové místo nejde. Starší se s povzdechem vrátil, bezostyšně ho chytl za ruku a doslova táhl do tepla.
Jimin chtěl něco říci, Yoongi ho však přerušil: „Věř mi."
„Ale já se bojím," protestoval Chimi za chůze. Anděl se prudce zarazil. Obrátil se na svého svěřence.
„Neboj se, vždyť jsem tu s tebou," zvedl svou ruku, ve které svíral tu jeho kamaráda, „nikoho tu turisté nezajímají a už vůbec ne takoví, jako jsme my."
Jimin se nesouhlasně vytrhl. Yoongi se k němu vůbec nechoval tak mile, jak si myslel.
„Nemůžeš mě nutit, tam jít," založil si paže na hrudi. Okřídlenec si povzdychl.
„Notak, vždyť tu zatím ani nikdo není," ukázal do prostoru za sebou. Na to se mu dostalo zvednutého obočí. Řítili se k nim nějací malí haranti. Se smíchem se na Yoongiho přímo vrhli. Byla to ta parta dětí, co s andělem hrála na babu. Začaly ho objímat a někteří dokonce vytáhli svá pírka, co jim hodný kamarád věnoval. Jeden maličký prý jim vzkázal, že ho viděl u brány.
Jimin zkoumavě hleděl na dětmi zavaleného kluka, když se ho něco dotklo na ruce. Malinký čertík si ho prohlížel.
Netrvalo to ani pět minut a i Chimi těm pekelným spratkům propadl. Tentokrát nejstarší z capartů navrhl, ať jdou hrát místo baby piráty. V rychlosti vychrlil pravidla a ani se nenadáli, Jimin s Yoongim už pobíhali po pekle s roztrhanými tričky, páskami přes oči a „raněnými" členy týmu na zádech.
Při bezstarostných hrátkách všichni úplně zapomněli na čas. Po pirátech dali kolo baby, následovala schovávaná se zvláštní formou vybíjené a sérii zábavných činností zakončil boj na slepo, Šimon říká a bezejmenná hra, se kterou přišla tři děcka, v níž Yoongi nebojácně zachraňoval zajatce, připoutané kdesi v rohu, a hrdinsky čelil nebezpečným vojákům.
Po rozloučení pokračovali Jimin a Suga hlouběji do pekla. Stejně jako posledně Yoongi zastavil až před schodištěm, aby se psychicky připravil na to utrpení.
„Co když není tak milý," strachoval se mladší.
„To ti po tolika schodech bude jedno," prohodil strážný anděl, „tak pojď."
„Fajn," souhlasil Chimi a opatrně se vydal dolů.
A opravdu. Když Jimin stanul v místnosti, hleděl si akorát setřít pot z čela a pořádně vydechnout. Původně chtěl počítat kroky, kolem padesáti se však začal ztrácet a u osmdesáti se na to definitivně vykašlal.
„Yoongi!" vykřikl nadšeně V a oběhl stůl za kterým dosud stál, „jdeš právě vhod, zrovna jsem si chtěl dát pauzu." Jejich vzhled, který připomínal bezdomovce, se ani nesnažil komentovat.
„Ahoj," pozdravil anděl.
„Ale... ty musíš být Jimin," vrhl se na chlapce s úsměvem na tváři. Měl únavný den a takovéhle překvapení mu zlepšilo náladu.
„Zdravím," kývl, „vy jste Taehyung, že?"
„Jo. Jsi docela pohledný na to, jak málo hříchů máš. Většina lidí s tvým obličejem by už pomalu vlastnila svět, jsi skromný. Nepůjdeme si sednout?" chrlil nadšeně V. Odvedl hosty na prostornou sedačku a lusknutím prstu nechal prostřít malý stolek. Bylo tam vše, co odpovídalo chutím návštěvy.
„Nějak se ti nechce do těch posledních dvou pravidel, co?" obrátil se na anděla.
„Nemůžu je porušit jen tak," pokrčil rameny Yoongi.
„Já vím. Co na to říkáš ty, Jimine?" oslovil chlapce, jenž do sebe zrovna ládoval kus medovníku. S plnými ústy jen zvedl ukazováček na znamení, ať mu dají chvilku. Tae se tomu zasmál.
„Jsem rád, že zrovna tahle pravidla zůstala nedotknutá," usmál se Chimi.
„A s nimi i ty, viď," smál se Tae, ačkoliv byl jediný, protože záprdek to nepochopil a Yoongi radši mlčel. Chvilku trvalo, než mu došlo, že už je to zase ten „nedotknutý" Jimin. Usmál se pro sebe, byl za to rád.
Konverzace, která následovala, byla dlouhá jako řeka a všichni zúčastnění se moc dobře bavili. Na cestě z pekla byl Jimin naplněn velmi pozitivními myšlenkami.
„Takže teď už je V i můj kamarád, chápeš to?" radoval se, „lucifer sám je můj přítel!"
„Tak máš alespoň jednoho sexy kamaráda," uchechtl se Yoongi.
„Co?! To není pravda!" bránil se tmavovlásek.
„Že není? Chceš tím naznačit, že Tae není sexy?" utahoval si z něj Suga.
„Ne. Teda jo. Takhle jsem to nemyslel. Proč pořád mluvíš o tom, jestli je sexy? Tobě se líbí?" panikařil Chimi.
„Bylo by na tom něco špatného?" pohrával si Yoongi klidně s tématem konverzace.
„Asi ne? Jsem zmatený, ty jsi taky gay?" upřel pohled na anděla.
„To jsem neřekl. Možná jo," pousmál se a schválně nechal kamaráda čekat, „a možná ne."
„Blbče," zasmál se Jimin a bouchl pěstičkou Yoongiho do ramene.
Po chvíli ticha se mladší rozhodl vyrazit Yoongimu dech.
„Všichni mí kamarádi jsou sexy."Yoongi se z toho rozkašlal. Tohle nečekal.
Oh shít🙂
Konečně jsem tuhle kapču dopsala🥳
Udělala jsem jí dlooooouuuuuhooooouuuu, aby někteří z vás, co ještě nechtějí konec storky, mohli číst déle👍A ať se vám zdá nějaky pěkný sen dnes v noci😇😴
ČTEŠ
Kolik pravidel ještě zbývá?
FantasyI v nebi jsou pravidla stejně jako rebelové, co se jim rádi vzepřou. Na kolik strážný anděl mladého Jimina porušuje pravidla pro zábavu a na kolik to dělá z lásky v srdci? Bude se tam z velké části vyskytovat texting.