-"Ciddiydim." dediği an sevgilisinin titrek bir nefes aldığını hisseden Karan dün gece verdiği sözü kendisine hatırlatarak konuşmasına devam etti. "Saniyeler sonra saçmaladığımın farkına varacak kadar ciddiydim. Seni seviyorum ve bir o kadar kıskanıyorum ama seni ailenden uzaklaştıramam. Buna hakkım yok. Bu da demek oluyor ki yetimhane kardeşliği ile eskisinden daha fazla bir araya geleceğim. Bundan şikayet ettiğim söylenemez tabi." dediği gibi yanağına masum bir öpücük konduran sevgilisinin
-"Çünkü beni ne kadar seviyorsan onlara da o kadar saygı duyuyorsun." cümlesini başını sallayarak onayladı.
-"Kesinlikle... Başka soru işareti var mı?"
-"Var ama çok önemli değil." dediği gibi yüzünün yandığını hisseden Hayal,
-"Yanaklarının kızarmasına bakılırsa fazlasıyla önemli." diyen sevgilisi ile rahatsız olmuşçasına kıpırdandı.
-"Gerçekten önemli değil. Hadi çıkalım artık. Çok açıktım!" diyerek kendisini sarıp sarmalayan kolların arasından çıkmaya çalışsa da kolların sahibi buna izin vermedi.
-"Kaçmaya çalışıyorsun! Son soru düşündüğümden de önemli." diyen sevgilisi ile derin bir nefes alan Hayal, yüzünü sevgilisinin göğsüne yasladıktan sonra
-"Furkan'ın sorusuna neden cevap vermedin?" diye sordu.
-"Hangi sorusuna?"
-"Benimle mutlu olup olmadığın ile ilgili sorusuna." dediği an kendisinden uzaklaşan sevgilisinin şaşkınlık dolu sesi ile
-"Şaka yapıyorsun!" demesi üzerine sevgilisine biraz daha sokuldu.
-"Fazlasıyla ciddiyim... Dün geceden beri düşünüyorum ve fark ettim ki seven ya da sevilen herkes mutlu olacak diye bir kural yok. Evet, bizim duygularımız karşılıklı ama yaşadıklarımız göz önüne alındığında belki de benimle mutlu değilsindir." diyen sevgilisi ile birkaç dakika sessiz kalan genç adam, sevgilisini tahmin ettiğinden fazla kırdığını fark ettiğinde özür dilercesine dudaklarını sevgilisinin saçlarına bastırdı.
-"Seni bu şekilde düşünmeye ittiğim için özür dilerim ama o soruya cevap vermememin nedeni seninleyken mutsuz olmamdan kaynaklanmıyor."
-"Neden kaynaklanıyor o zaman?"
-"Bazı konuların ve duyguların bana özel kalmasını istememden kaynaklanıyor." dediğinde kendisini geriye doğru çekme sırası Hayal'deydi.
-"Demek istediğin o an kavgalı olmasaydık bile bu soruya cevap vermeyecektin."
-"Kesinlikle! Ayrıca arkadaşlarım hatta ailem bile seninleyken ne kadar mutlu olduğumu biliyorlar. Bu bana yetiyor, onlara da yetmeli... ve sana da yetecek."
XXXXXXXXXXXX
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımızdaki Düşman
Teen FictionYETİMHANEDE BÜYÜYEN İKİ ARKADAŞ HAYAL VE DİDEM... MESLEĞİNDEKİ BAŞARISIYLA KENDİNİ ORTAYA KOYAN BİR ADAM, KARAN... ORTAYA ÇIKAN TAKINTILI VE MASUM İKİ FARKLI AŞK... İKİ ARKADAŞTAN BİRİNİN TAKINTILI AŞKI DİĞERİNİN MASUM AŞKINI GÖLGELEMEYE ÇALIŞIRSA N...
22. BÖLÜM
En başından başla