"Skooy şakacı bir kurabiyedir.Şakaları çok sevmesine rağmen,onu süte batırmaya çalışan kimselerden nefret eder.BT21 karakterleri arasından Shooky,Min Yoongi tarafından tasarlanmış ve özellikle gülümseyişiyle onu temsil eder."
MANG
"Bir at maskesi kullanan Mang'ın maskesinin altındaki görüntüyü kimse bilmemektedir.Dans etmeye bayılan Mang,tabi ki de BTS'in dans makinesi Jung Hoseok tarafından tasarlanmıştır.Ve onun Hip-Hop tarzını temsil eder."
CHİMMY
"Dili her zaman dışarıda bir köpek olan Chimmy,sarı kapşonlusunu giymeye bayılır.İçinde delicesine bir tutku olan Chimmy,BTS'in sevimli yüzü Jimin tarafından tasarlanmıştır."
TATA
"TATA,BT gezegeninde yaşayan uzaylı bir prenstir.Duygu değişimlerine göre esnek vücudu ile şekilden şekle girebilir.TATA,BTS üyelerinden Taehyung tarafından tasarlanmıştır.Tasarım sırasında bir kalp şeklinde olmasını ve çok farklı duyguları temsil edebilmesini amaçlamıştır."
COOKY
"Bir anda bir kas yığınına dönüşebilen Cooky aslında bir tavşandır.Sevimli görüntüsünün ardında tam bir sportmen yatar.Kaşları her zaman çatık duran Cooky zamanını çoğunlukla Shooky ile geçirir.Cooky,BTS'in en yetenekli çizeri Jeon Jungkook tarafından tasarlanmıştır."
VAN
"Son üyemiz de Van.Fark ettiğiniz üzere,BTS'de 7 kişi olmasına rağmen BT21,8 kişiden oluşmakta.Son üyemiz olan Van bir robottur.Daha doğrusu r robot araç.Van'ın kim olduğunu ancak BT21'in hikâyesinde sonra anlayabiliriz.
Hikayemize göre BT gezegeni prensi TATA,bulunduğu yerden sıkıldığında robot aracı olan Van'a atlayarak dünya'ya iner.Dünyada bulunan " süperstar"ları gördüğünde kendiside bir "galaksiler arası star" olmayı ister.Bu yüzden kendi grubu için alanında en yetenekli arkadaşlarını toplar. Bunlar Koya,RJ,Shooky,Mang,Chimmy ve Cooky'dir.
Bu hikayemize göre,bütün BTS tasarımı BT21 üyelerini bir araya getiren Van,ARMY'den başkası değildir.Yani kendi çocuklarını tasarlayan BTS üyeleri fanları içinde bir karakter oluşturmuşlardır.Böylece hikayesi ile "BT21"anlamı da yerini bulmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-pop Grupları Tanıtımı
FanfictionBu kitapta sizlere kpop gruplarını tanıtıcam mal mal linçleyecek insanlar lütfen gelmesin
BTS=BT21
En başından başla