"Μα δεν λέω ψέματα." Του λέω και σταυρώνω τα χέρια μου.
"Μμμ ότι πεις." Απάντησε και έβγαλε κάτι από την τσέπη του. "Να προσέχεις." Μου λέει και αφήνει τα κλειδιά του αυτοκινήτου του στο χέρι μου.
Του χαμογελάω και προχωράω προς την πόρτα πριν γυρίσω να τον κοιτάξω ξανά.
"Μην με περιμένεις πριν τις εντεκα." Λέω και βγαίνω από το σπίτι.
Αφού περάσω την είσοδο βλέπω τον Tony να με περιμένει μπροστά από το αυτοκίνητο του.
"Πιστεύεις ότι πρέπει να σε ξανά εμπιστευτώ με το αυτοκίνητο;" Τον ρωτάω με ειρωνία και γελάει.
"Αν δεν με εμπιστευοσουν δεν θα ερχόσουν." Πειράζει τα μαλλιά του και μου ανοίγει την πόρτα του συνοδηγού.
Γελάω με την κίνηση του και τελικά μπαίνω στο αυτοκίνητο. Γυρνάμε να κοιτάξουμε ο ένας τον αλλον και μένουμε έτσι για αρκετή ώρα, μέχρι που γύρισε και κοίταξε τον δρόμο καθώς άρχισε να οδηγεί.
"Που θα πάμε;" Τον ρωτάω και ξανά γυρνάω να τον κοιτάξω.
"Κάπου ήσυχα, απομακρυσμένα και άγνωστα, για να σε σκοτώσω." Απαντάει μετά από σκέψη και γελάω.
Ξεκινάει να γελάει και αυτός μαζί μου.
"Τι έγινε όταν γύρισες σπίτι την περασμένη βδομάδα; Εννοώ τότε που σε πήρα από το σχολείο σου." Λέει και τον κοιτάω ειρωνικα.
"Θες αλήθεια να σου απαντήσω;" Τον ρωτάω και γελάει.
"Ναι, για να σε ρωτάω." Απαντάει.
"Λοιπόν ήμασταν και οι δύο τυχεροί γιατί δεν πρόλαβε να πει πολλά μιας και είχε θέματα με την ομάδα του." Του λέω και με κοιτάει περίεργα.
"Ήμασταν; Γιατί κι εγώ;" Λέει περίεργα και κοιτάω έξω από το παράθυρο.
"Γιατί ο μπαμπάς μου έχει βρει τα πάντα για εσένα, τι έκανες, τι είσαι, που μένεις...ακόμα και μου γεννήθηκες. Και δεν νομίζω να δίσταζε να σε συναντούσε κιόλας." Του λέω χαλαρά.
"Που πάω και μπλέκω θεέ μου." Λέει σιγά αλλά τον ακούω και χαχανιζω.
Σταματάει το αυτοκίνητο και κοιτάω το μέρος όπου μας έφερε. Είμαστε εκεί που μας φέρνει και ο Liam για να δούμε αγώνες.
"Ξανθούλα θα βγεις έξω ή θα κρατάω πολύ ακόμα την πόρτα ανοιχτή;" Η φωνή του Tony με κάνει να γυρίσω να τον κοιτάξω έξω από το αυτοκίνητο.
Βγαίνω από το όχημα και στέκομαι δίπλα του μέχρι να κλειδώσει το αμάξι και να μου κάνει σήμα να τον ακολουθήσω.
YOU ARE READING
It's not over || ✓
Action«Όταν αγαπάς κάποιον, δεν φεύγεις.» __________________ "Γαμωτο μπορείς να με ακούσεις λίγο!" Φωνάζει από πίσω μου και γυρνάω να τον κοιτάξω. "Να ακούσω τι; Ότι άκουσα και την προηγούμενη φορά και πάλι έκανες τα ίδια;" Σταυρώνω τα χέρια μου μπροστά μ...
Drunk
Start from the beginning