,,Nechte to být. Je to její rozhodnutí." podpořila se mě Wanda.

,,Jdeme na ty nákupy." zavelela jsem a co nejrychleji se vypařila z obýváku.

Převlékla jsem se do kraťasů a bílého croptopu s ramínky. Ještě jsem si dala na hlavu kšiltovku, aby mě někdo nepoznal. Ozvalo se zaklepání a hned potom vešla Natasha.

,,My si jen mysleli, že by jsi chtěla být s námi." podívala se na mě zklamaně.

,,Promiň Nat, ale nevím, jestli by to bylo úplně pro mě. A navíc jsem moc nemotorná." usmála jsem se na ni.

,,Pobavíme se o tom potom. Teď hurá na nákupy." zasmála se a vyšly jsme společně před pokoj, kde už seděla Wanda.

--

,,Takže jdeme vybírat šaty na večírek?" zajásala Wanda.

,,Jo jdem." zavěsila jsem se do ní a společně s Nat jsme vešly do prvního obchodu.

,,Má to být něco elegantního?" optala jsem se Nat.

,,Ne. Musíme si vzít něco, z čeho jim spadnou brady." odpověděla za Natashu Wanda.

/po 2 hodinách/

,,Myslím, že už máme." prohlásila udýchaně Wanda.

,,Taky si myslím. Nevezmeme ještě pizzu na oběd?" napadlo mě.

,,Dobrý nápad. Já dám ty tašky do auta a vy mezitím něco kupte." kývla Nat.

Přišli jsme k okýnku a Wanda objednala. Každá z nás nesla asi 5 krabic.

,,Budeme rádi, když se nám to do auta vejde." podotkla Wanda.

,,Pizzy můžeme vzít když tak na klín." napadlo mě.

---

Přišli jsme do obýváku, kde byli všichni, tak jsme dali pizzy na stůl, aby si je rozebrali.

Odešla jsem si dát tašku do pokoje. Padla jsem únavou na postel a projížděla mobil. Ozvalo se zaklepání a já vyzvala dotyčného dál.

,,Čau." pozdravil Peter.

,,Ahoj, co potřebuješ?" posunula jsem se stranou aby si mohl taky lehnout.

,,Jak ti je? Líbí se ti tady?" staral se.

,,Jo, jen si musím ještě zvyknout." usmála jsem se.

,,Já taky. A jak to jde se schopnostmi?" ptal se dál.

,,Docela fajn. Dneska jsme tréninky vynechali, ale příští týden je mám 2x denně." povzdychla jsem si.

,,Musíme Furyho ujistit, že to umíš ovládat a že nejsi nebezpečná." odhrnul mi pramínek vlasů z obličeje.

,,Já vím. Jak to, že jsem vlastně uzvedla to kladivo?" zeptala jsem se tentokrát já. Je pravda, že jsem začala mít chuť znát odpovědi na tyto věci.

,,Nevím. Možná budeš muset chvíli na Asgard. Tam by jsi mohla něco zjistit. Chceš znát odpovědi?" přečetl mě.

,,Jo chci. Že ty to vždycky poznáš." zasmála jsem se.

,,Za dvě hodiny začíná večírek. Neměla by ses jít upravit?" pobídl mě.

,,To jsem tady byla tak dlouho?" zaraženě jsem se podívala na hodiny. Brácha se dal na odchod.

,,Mám ti vyřídit, ať se stavíš za Wandou do pokoje." dodal než zmizel ve dveřích.

Okamžitě jsem se zvedla a zamířila k Wandě. Zaklepala jsem a po vyzvání vešla.

The little sister /avengers ff/ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat