"Ne işin vardı orada Enda ?"
"Tommy asıl sen ne arıyorsun burada ?"Tommy telaşlı gözleri ile beni süzdü.
Bana olan bakışlarında bu zamana kadar duygu kırıntısı görmediğim adam , şuan tamamen endişe ile bakıyordu."Burada bekle Enda."
"Ne - nereye gidiyorsun?"
"Bekle dedim." Yanımdan geçip suite doğru ilerledi. Hemen önüne geçip durdurdum tekrar.
"Bekle ! Gitme Tommy. "
"Orada ne oldu ? Ne işin vardı bu suitte?"
"Birşey yok. Birini ziyaret ettim."
"Erkek arkadaşın falan mı? Kaçamak mı yaptın nedir Eh ?"
"Yok öyle birşey değil. Uzun zamandır görmediğim biriydi. Gelip , nasıl olduğunu görmek istedim , o kadar. Hadi gidelim." Kolundan çektim ama kıpırdamadı.
"Yalan söylüyorsun ve ben bunu çok kolay anlayabiliyorum." Tek kaşı havada şüphe ile baktı.
Yanımdan geçip yeniden oraya yöneldi.
""Dur! "
"Gerçeği söyle Enda. "
"Gitme Tommy. Lütfen..." Ona samimi bir şekilde baktım. Birkaç saniye sonra kollarımdan tuttu. Ağlamaya başladım. Kendine çekip sarıldı. Ben de sıkıca ona sarıldım.
"Bir adam öldürdüm. "
"Ne yaptım dedin ?"
"Haketmişti. Böyle pislikler yaşamayı haketmiyor ! O da zalimdi , ölmeyi hak ediyordu." Daha sıkı sarıldım. Bana sarılı olan kolları bir an olsun gevşemedi.
"Şimdi gitmemiz gerekiyor buradan. Bana bak !" Başımı kaldırıp ona bakmamı sağladı.
"Buraya hiç gelmedin tamam mı? Anladın mı Enda? "
Başımı salladım.
"Eve gitmek istemiyorum."
"Merak etme , bu gece benimle kalacaksın. Hadi." Kendi paltosunu çıkarıp üzerime attı. Ardından belimden destekleyerek arabaya götürdü.
Yol boyunca sessizce ilerledik. Onun evine geldiğimizde arabadan indirip kendi banyosuna kadar eşlik etti.
Banyoya gelince üzerimdeki ceketini aldı sonra da kendi ceketimi çıkarmamı sağladı.
Üzerim kan olmuştu. Bunu görünce irkildi.
"Kendine bunu neden yaptın? Bu sikik hayatın parçası mı olmak istiyorsun ? "Konuşmadan üzerimdeki elbiseden de kurtuldum. Dikkatli bakışları bendeydi ancak sadece şefkat ve endişe doluydu.
Tüm kıyafeti mi çıkarınca içlik ile kaldım. Onu da çıkarıp tamamen çıplak kalamazdım. Öylece küvete girdim."Sıcak su iyi gelecek Enda , rahatlarsın. Önce şu kanı temizleyelim." Yanıma eğilip ovalamaya başladı.
"Sen de hep bunu mu yaşıyorsun?"
"Bu lanet duyguyu mu , evet. "
"Pişman değilim Tommy ama garip hissediyorum. "
Kafamı geriye atıp iyice yayıldım.
Tommy'nin elini sıkıca tuttum.
"Geçiyor ama. Hiçbirşey gibi bu histe kalıcı değil. "
"Geçiyor ama alışılmıyor Enda. Bu hisse alışmak yapacağın en büyük hata olur."
"Sen alıştın mı?"
"Asla. Birini vurmuş olsam ellerim titriyor. Bu işi sevmiyorum ve olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum."
"Çalışmak işe yarıyor mu ?"
"Sence ?" Güzel yüzüne gülümseme belirdi. Odayı aydınlatan mum ışığında ona bir kez daha baktım.
Biçilmiş bir yüzü vardı. Gözleri daha fazlası mümkünmüş gibi parlıyordu. Bir çift göz hem bu kadar soğuk hem bu kadar sıcak nasıl bakabilirdi ?
""Bence , iyi bir adamsın. "
"Buna inanıyor musun ?"
"Sana inanıyorum Tommy. " Elimi yüzüne götürdüm. Yanağını okşadım. Aynı gülümseme benim yüzümdeydi şimdi.
"Öldürdüğün adam kimdi?"
"Önemsiz bir adam. Garrison da gördüm. Tanımıyorum ama Harry'nin dediğine göre hırsızmış ve şerefsizmiş. "
"Hırsız mı? Ah ! Conor dan bahsediyorsun. İyi para bırakıyordu bara."
"Öyleymiş. Umrumda değil. "
"Neden yaptın bunu ?" Sonrasında malum konuşmalar oldu. Öldürme sebebim Tommy'e delice gelmişti. Ama sonrasında bana ,birisi ona dik dik baktı diye adamı vurduğunu anlatınca onun daha deli olduğuna kanaat getirdik.
Tommy banyodan çıktıktan sonra bana verdigi kıyafeti giydim. Saçlarım ıslaktı ancak havlu ile hafifçe kurulayıp kendi haline bıraktım.
Giyinmem için bana içlik bir gömlek vermişti. Altına da kendi iç çamaşırından daha açılmamış bir tane.
Giyinip çıktım banyodan. İçeriki odada, şöminenin yanında oturmuş bekliyordu.
"Bana sorarsan fena olmadı." Üzerimde kısa bir göz gezdirdi.
"Çok iyi görünüyorsun. "
Yanına ilerledim ve diger koltuğa oturdum.
"Teşekkür ederim Tommy. "
"Ne için?"
"Yaptıkların için. "
"Önemsizdi."
"Sen neden oradaydın?"
"Yemek teklifimi reddetmişsin. Sebebine bakmak istedim. "
"Yani ?"
Oturduğu koktukta dikleşerek bana yaklaştı.
"Seni takip ettim. "
"Neden ?"
"Dedim ya ; geçerli bir sebebin var mı görmek istedim."
"Sebebimi geçerli buldun mu peki ?" Derin bir nefes aldı ve birkaç saniye sessizce bana baktı.
"Polly , bizden uzak durman gerektiğini düşünüyor. "
"Sen ne düşünüyorsun peki ?"Geriye artığı başını bana doğru hafif çevirdi. Elinde tuttuğu viski bardağını da çevirdi ardından masaya bırakıp ayağa kalktı ve önümde eğilip benimle aynı hizada durdu. Yakınıma gelerek , dudağını dudağıma sürttü.
"Daha yakınımda olman gerektiğini. "
"O halde yakınında olayım..." Gözlerinin içine baktım.
Nefes düzenim bozulmuştu.
"Olacaksın Enda. Ama bir yanım Polly'e hakveriyor. "
"Hayır hayır! Seni incitmem. Beni tanıdıkça , senin için kötü olmadığımı görürsün." Elimi yanağında gezdirdim.
"Elin titremedi hala."Birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk , hiç gözümüzü kırpmadan. Arada bakışlarım dudaklarına kayıyordu.
"Tommy... Ben... Sanırım ..."
"Ştt... Biliyorum Enda. " Beni susturduktan sonra bakışları dudağımda sabitlendi."Duymama gerek yok , biliyorum. "
Ardından hızlıca beni öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...
Temas
En başından başla