-Kérsz valamit inni? - tudakolom meg
-Van korona söröd?
-Carson comás pohárba megfelel?-próbálok humorizálni, de nem nagyon van hozzá kedve. Csak bólogat.Kiveszem a hütőmből az említett italt és felnyitom. Kiveszek egy piros poharat és beletöltöm az alkoholos italt.
Odaviszem Giorgionak és egy nagyot kortyol belőle. Én is csatlakozom egy sör társaságában.-Figyelj barátom-fordul felém-Tudom nem akarsz nagyon róla beszélni, de mivan közted és Péter között?
Majdnem kiköptem a söröm.
-csak nagyon jó barátok vagyunk... Nagyon jó barátok - ismételgettem.
-Hát akkor mi volt az a csók dolog?
-Az csak egy jól megszerkeztett kép lehetett.. - vakarom meg a tarkóm
-Hát, ha te mondod - dönti hátra a fejét a kanapén - Képzeld hiányoltak a próbáról. Szerintük nagyon unalmas volt..
-Ezt jól esik hallani - mosolyogtam- Alakul a szám?
-Aha... Elég király lesz. Majd be kell jönnöd felénekelni a vokált meg a te részed..
-Na akkor majd bemegyek valamikor. Ha jobban lesz a karom
Aztán felült és a szemembe nézett. Olyan volt, mintha azt hinné hazudok.
-Hazudsz Barnabás?
-Fekete Giorgio én soha nem hazudok
-Hát jó - vonta meg a vállát és tette le a poharat az asztalra. - Ha nem hazudsz akkor mond el mi van közted és Peti között??
-Peti egy aranyos kedves fiú. De CSAK barátok vagyunk. Semmi több
-Biztos?
-igen, biztos
Utána már semmi érdekesebb dolog nem történt . Megláttam a kottákat és a szöveget is . Elég jó lesz ! Büszke vagyok arra aki kitalálta a szöveget. Megittuk a sört és Giorgio elment.
Egyedül voltam otthon . Olvasgatni kezdtem , de csak az előbb történt beszélgetésen kattogok. Tudom megegyeztünk , hogy mindent elmondunk egymásnak . Most nekem is gondolkodnom kell ..Gondolom Petinek is .~Peti szemszöge ~
Giorgio csörög a telefonon . Soha nem szokott feljönni hozzám , mert egymás mellett lakunk . Csak azért szokott hívni, hogy menjek le a parkba vagy a ház elé . Nem feljönni . Nagy baj van? Vagy csak valami olyan dolog ami nem várhat holnapig?
-Peti ! -ölel meg az ajtóban - beszélnem kell veled ! Bemehetek?
- persze gyere ! - engedtem be.Lerugta a cipőjét és beszaladt a szobámba. Integetett nekem, hogy menjek be és üljek mellé. Mintha az ő lakásába lennék. Még jó, hogy leülök a saját ágyamra a saját szobámban. Hangsúlyozom SAJÁT.
-Barniról van szó - komolyodott el - Te is tudod , hogy kijutott az a bizonyos csók a netre.. És megkérdeztem, hogy szeret-e vagy mit gondol rólad..
-Biztos azt mondta, hogy nagyon szeret nem? - hallgat- Giorgio nem?
-Tagadott mindent Peti... Mindent...
-Szerintem most magányra van szükségem.. Menj haza kérlek..
-Nem megyek hisz...
-GIORGIO MENJ HAZA - mondom neki egy kicsit hangosabban
Lehajtott fejjel távozott. Bezártam az ajtót kulcsra és leültem elé. Arcomat kezembe temettem. Hogy tehette ezt?
Hogy tagadhatot le mindent? Akkor neki csak egy barát vagyok? Egy kaland voltam?Ezeket a kérdéseket ismételgettem magamba és közben emlékképek pörögtek le bennem..
"Ó igen... Most pedig jöjjön egy dal rólam és Petiről! Innen puszillak! Pusz"
"Olyan aranyos vagy"
"Peti az mindig is olyan cuki fiú volt"
"A kérdés az, hogy a Peti ingje van e rajtam.. Nem! A Petin volt az én ingem!"
Szívem megszakad.. Az ajtóm melletti tükörbe nézek. Szemei pirosak, pulóverem mintája meglátszott arcomon, hajam kócos volt. Nem bírom magamra nézni. Inkább letusolok
A forró víz égeti a bőröm. De nem érdekel. Lassan folyik a víz, Lassan kész vagyok. Megtörölközöm és felveszem a pizsamám. Bemegyek a szobámba és beburkolózok a takarómmal.
Könnyek között alszom el..
Nincs mellettem, mint tegnap és lehet nem is lesz többé...
YOU ARE READING
Legyen Furcsa Kapcsolatunk!
RandomEz egy CARSON COMA fanficton.. Lesznek benne drámák, shippek, szerelem, nevetés minden ami egy rajongó által kitalált fanfictionbe lenni szokott. Néhol káromkodás elő fordul!
4.fejezet
Start from the beginning