- Csak azt tudom, hogy egyetemre szeretnék menni.
- Semmi álom munka? - megrázom a fejem. - Te nem akarsz Pókember lenni?
- Nekem mindig is Amerika Kapitány volt a kedvencem. - mondom neki és lezárom a szemem.
- Neeee, csak nem Marvel fan-al van dolgom? - kérdezi.
- Olyan nehéz elhinni, hogy egy lány is nézheti? - kérdezem, de a szememet nem nyitom ki.
- Nem, csak nem gondoltam, hogy tudsz tökéletesebb lenni.
- Nem vagyok tökéletes.
- Mindenkinek más a tökéletes. - ebbe egyetértek. - Jó éjszakát Mia. - mondja, de már visszamondani sem volt időm, mert elnyom az álom.
~~~
Vasárnap reggel Isaac a derekamat átkarolva alszik. Szokásosan az arcába hullik a barna haja, ami most a reggeli napsütésbe mintha csillogna.
- Félelmetes, ahogy bámulsz. - mondja és a párnába temeti az arcát.
- Nem bámullak. - válaszolom. De pontosan azt csináltam. Kicsit közelebb húz magához és átölel, mint egy polip. - El kell mennem fogat mosni. - mondom neki, mert meg akart csókolni.
- Téged zavar?
- A sajátom igen.
- Engem nem. - mondja és egy gyors csókot ad. - Tudod mire jöttem rá? - kérdezi.
- Mire?
- Hogy most az egyszer nem kell az ablakon át közlekednem. - mondja. - Részt vehetek a csodás Hayes család reggelin. Tudod mióta várom ezt? - felröhögök. - Apád nem fog bejönni?
- Vasárnap van. Ilyenkor én csinálom a reggelit. Szóval nem, mert alszik. - húzza kaján vigyorra a száját.
- Nem, nem. Soha nem jutunk ki az ágyból.
- Én nem is akarok. Itt hagytam egy pólómat múltkor, nem?
- Igen, azt hiszem... - felállok és a szekrényemhez lépek. - Itt van.
- Vedd fel. - könyököl az ágyon.
- Mi?
- Vedd fel. - ismétli meg. Belebújok a vékony anyagba. Majdnem a combom felét eltakarja. - Csinos. -mondja és ő is felveszi a pólóját.
- Menjünk fogat mosni. - fogom meg a kezét.
- Tudsz adni fogkefét?
- Van egy bontatlan valahol. Csak meg kell találnom.
Isaac a kád mellett áll és várja, hogy előkeressem a fogkefét. Kinyitom a felső szekrényt, de itt nincs. A másik szekrényt is, de itt csak anya sminkjei van.
- Ennyi sminked van? - csodálkozik. A szekrényből előveszem a szempillaspirált és a kis korrektort.
-Ennyi az én sminkem. - mutatom meg neki. - Meg van. - kiáltok fel, mikor meglátom a fogkefét. - Hát... - nyújtom oda neki a rózsaszín fogkefét.
- Ezzel? - kérdezi nevetve.
- Nincs más, és ez a szín nagyon passzol hozzád. - mondom neki kuncogva.
- Rózsaszín fogkrémet is kapok? - megrázom a fejem.
- Nem, csak kék van. - mondom neki.
A csap felett mossuk a fogunkat. Néha rápllantok, ahogy bóbiskolva mered maga elé. A csap alá nyúlok és egy kis vizet locsolok az arcába.
YOU ARE READING
Az élet csupa meglepetés
Romance,,- Te komolyan hozzám vágtál egy narancslevet?" Amelia Hayes egy 17 éves gimnazista jó jegyekkel és megalapozott jövővel. Az életét megtervezte gondolván, hogy így nem érheti meglepetés. Egyik legfőbb célja, hogy a legjobb barátnőjével bejussanak e...
22. rész《Hárompontos》
Start from the beginning