17. Bölüm 'İyiki'

En başından başla
                                    

   Fethi tekneye bindiğinde karşısında gördüğü kadınla kaşlarını çatarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Ne işin var burda..? Beni mi takip ediyorsun..?" Leyla kafasını sağa sola sallarken "Konuşmak için geldim..!" diye mırıldandı. Fethi gözlerini devirirken kadın özenle hazırlanmış masaya baktı. "Özel bir misafirin vardı herhalde..!" Fethi tekrar gözlerini devirdi. "Masayı konuşmak için gelmedin heralde..!" Leyla kafasını sallarken sandalyeye oturdu. "Bari bana bir şarap ısmarla..!" Fethi sinirlendiğini hissederken sabır çekti. "Tamam, anladım... direk konuya geçelim diyorsun..!" Fethi belli belirsiz kafasını sallarken leyla konuşmaya devam etti. "Fethi... seninle iyi ayrılmamış olabiliriz... o zamanlar çocuktuk... şimdi ikimizde aklı başında insanlarız..!" Fethi sinirle karışık güldü. "Bu konu nereye varacak Leyla..?" Genç kadın ayağa kalkıp Fethiye yaklaştı. "Bana böyle davranmanı anlıyorum... bana karşı hala içinde bişeyler olduğunu da hissedebiliyorum..!" Fethi duyduğu cümleyle büyük bir kahkaha atarken Leyla onu izliyordu. "Anlaşıldı... sen saçmalamaya gelmişsin... git Leyla... nerden geldiysen git... geri dönmemek üzere git... yıllar önce nasıl gittiysen öyle git..!" Leyla dolan gözlerini kırpıştırırken zorlukla yutkundu. "Söyleyeceklerimi duymak istemediğin için böyle yapıyorsun... doğru olduğunu sen de biliyorsun..!" Leyla cümlesini söyledikten sonra tekneden inerken fethi sıkıntılı bir nefes verip güverteye doğru ilerledi.

   07  Sene Önce

   Genç çocuk bankta oturmuş saatine bakarken sağ dizini de ritmik bir şekilde sallıyordu. Karşıdan gelen kızı görmesiyle kocaman gülümserken ayağa kalktı. "Hoşgeldin aşkım... hadi önce güzel bir yemek yiyelim sonra gideriz klübe..!" Fethi cümlesini bitirdikten sonra banktan gitarını alıp Leyla'nın elini tutarken leyla geri çekti. "Fethi oturur musun bi..?" Fethi anlamsız bakışlarla kızı süzerken "Noldu..?" diye mırıldandı. Leyla'yla beraber fethi de banka otururken, Leyla kafasını öne eğdi. "Fethi ben ayrılmak istiyorum..!" Genç çocuk duyduğu cümle ile gözlerinin dolmasına engel olamazken "Ne ayrılması ya..?" diye mırıldandı. "Fethi ben gideceğim buralardan... kendi ayaklarımın üstünde durmam lazım... çok çalıştığım tercih ettiğim üniversiteden çağrıyorlar beni... Amerika'ya gitmem lazım..!" Fethi sinirle karışık güldü. "Beni bırakmayı tercih ettin yani..!" Leyla gözyaşlarını silerken kafasını belli belirsiz salladı. "Bunu yapmam lazım... ben seninleyken kendi ayağımın üzerinde duramam fethi... bu okul fırsatını da kaçıramam... seni çok seviyorum ama..." fethi ayağa kalkıp el işareti ile Leyla'nın cümlesini yarıda kesti. "Senin beni sevdiğin felan yok, sevsen böyle bırakıp gidemezdin..!" Leyla kafasını sağa sola sallarken ayağa kalkıp fethinin elini tuttu. "Ben burda 1 saattir ne umutlarla seni bekliyorum, ama sen ayrılık planları yapıyormuşsun..!" Fethi elini hızla geri çekerken banktaki gitara bir bakış attı. "Yolun açık olsun... karşıma çıkma..!" Fethi son cümlesini söyledikten sonra arkasını dönüp giderken Leyla banka çöküp gitara baktı.

Şimdiki Zaman

   Genç adam huzurlu bir şekilde uyurken başında duyduğu bağrışla zorlukla gözlerini açtı. "İyiki doğdun Fethi... iyiki doğdun Fethi..!" Genç adam yatakta doğrulup kaşlarını çatarken burnunun dibine tutulan pastaya baktı. "Sabah sabah ne doğum günü ya..?" Fethinin cümlesi ile Asya gözlerini devirirken anne ve babasına baktı. "Abi hadi mızıkçılık yapma da üfle şu pastaya fethi direk pastaya üflerken Asya sıkıntılı bir nefes verdi. "Dilek dilseydin bari..!" Mırıldanmasıyla pastayı kenara bırakırken Semiha hanım oğlunu öptü. "İyiki doğdun benim yakışıklı oğlum... iyiki doğurdum..!" Fethi annesine kocaman sarıldıktan sonra ayağa kalkıp babasına da sarıldı. "İyiki doğdun oğlum..!" Fethi kocaman gülümseyip kardeşine de sarılırken saçlarından öptü. "İyiki benim ailemsiniz..!" Asya abisinin yanaklarından öperken "Yaşlandın iyice sen..!" diye mırıldandı. Fethi duyduğu cümle ile gözlerini büyütürken koşmaya başlayan kardeşini kovalamaya başladı.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin