"Üzülmeni tabiki istemem kara civciv,seni üzerse de onu yaşatmam bunu bilesin,git bana o pezevenk denyo'yu çağırda adet yerini bulsun"
Biri pezevenk denyo der diğeri pezevenk der. Ne kadar iyi anlaşıyor bunlar böyle. Gözlerim yaşardı doğrusu.
"Ne adeti abi"
"Bir kızın abisi varsa,sevgilisi olacak kişi kızın abisi ile konuşur. Sen anlamazsın,hadi koş bana onu çağır"
"Peki" arkamı dönmüş gidecektim ki kolumu tekrar tuttu. "Bu arada izin veriyorum diye de her an yakınlaşamazsınız en fazla uzaktan bir gülümseme bir şey olursa da sarılma" abime kafa sallayıp eve doğru ilerlemeye başladım.
Benim minnoş öküz abicim biz o sarılmadan daha da ileriye gittikte senin haberin yok. Gerçi bir şey diyecek olursa anneme gidip 17 yaşındayken kendisinden iki yaş büyük kızı eve attıp beni de 4 saat bahçede beklettiğini söylerim.
Noluyor lan bana!Duygusala bağladım. Bu aralar fazla sinirlerim bozuldu. Psikoloji altüst olunca duygularım da böyle oldu heralde başka ne olacak.
Eve girdiğim de "Roy,abim seni bekliyor" dedim. Roy kafa sallayıp çıkarken annem de kolumdan tuttup beni mutfağa çekti.
"Bana bak kız senin sevgilin mi var!?" al bir de burdan yak.
"Bana niye söylemiyorsun" diyip ayağında ki terliği çıkarıp bacağıma vurdu. Acıyla bacağımı tuttum. Tekrar vuracaktı ki mutfağın kapısına koştum. Tam kurtuldum derken attığı terlik belime geldi.Bu annemi alıp FBI ajanı olarak işe vermek gerek. Hem kurt,hem kadın,hem anne hem de nişancı.
"Ya anne 2 gündür var"
"Olduğun saat söyleyecektin,kim o" üzgünüm anne sevgili olduğumuz saatte sevişiyorduk da söylemeye vakit bulamadım.
"Roy anne!"
"Ney! Gül gibi çocuğun başını sonunda yaktın mı !?"
"Ya anne!Senin kızın benim ama ya"
"Doldurma o gözlerini bana" istemsiz gözlerim doluyordu. Elimde değildi ki tam o anda da Roy'un kızan sesini duydum. "Yavaş vur lan şerefsiz" diyordu. "Sen bana şerefsiz mi dedin! Vermiyorum kardeşimi" diye abim de ona kızdı.
Annem pencereye çıkarken ben de yanında yer aldım. Abim,Roy'u yere yatırmış yüzüne yumruk atıyordu.
"Verme lan!Ben de kaçırırım"
"Nah kaçırırsın lan! Sen kim kardeşimi kaçırmak kim"
"Lan köpek sevdiğim kız o benim,sen kimsin ki,babası ve annesi veriyorsa sana söz düşmez."
"Annem ve babamda vermiyor,ne yapacaksın lan!" Diye kızdığında annem bir an da bağırdı. "Ben veriyorum oğlum,tepe tepe kullan" dedi.
Roy sırıtırken abim anneme bakıp "Ben vermiyorum,babam vermiyor,alina gitmiyor anne, hadi bakalım alsın da görelim" abim Roy'un suratına bir yumruk attığında ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. Bakışlar bana dönerken ben sadece sevgilimin yüzünde ki kanlara baktım.
Öküz,pis boğa,ne hale getirdi iki dakika da sevgilimin yüzünü. "Güzelim" diyen sevgilimle bakışlarımı yüzüne çevirdim. "O benim güzelim,sen ona güzelim diyemezsin" diyen abim bir daha vurdu.
Bu sefer hıçkırıklarım artmıştı. Ben ağlamak istemiyorum ki. İçimde ki şey beni ağlatıyor ama.
"Annecim,ne oluyor"
"Hani sus kızdım ben,ne oldu da annecim oldum,sen hep Roy'u koru,sen de sevgilime vurup durmasana be! Yoksa anneme öteceğim"
"O öten dudaklarını kopartırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...
47/V.O
En başından başla