0534***: Fatih
Çevrendekisularboğsunseni: Aa hatırladım çıkışta konuşmuştuk, dur kaydedip geliyorum.
0534***: kaydet ama sonra hiç geri gelme zahmetinde bulunma çünkü minik bir işim var ben kaçayım.
Çevrendekisularboğsunseni: peki sonra görüşürüz :)
(Görüldü.)"Ben bu kızla en fazla 1 hafta konuşurum haberin olsun!"
"Zaten o da fazla konuşmaz efendim, Sanmıyorum uzun bir konuşma olacağını."
Bakışlarımı camdan dışarı çevirdim ve yapacağım parti'nin organizasyonunu hayal etmeye başladım.
Aklımda çok güzel bir düzen vardı.
Arabanın durması ile kendine aşık edebilecek güzellikte ki evime baktım.
Zengin olmak insana neşe katıyor.
Neşe katmıyor içses insana gurur veriyor.
Kapımı açmış olan Fatih'e küçük bir bakış atıp bunaltıcı araba havasından kurtulmak adına hızla indim ve gökyüzüne bakarak derin bir nefes aldım.
Aslında dünya güzel, insanlar kötü.
İnsanlar iyiligi haketmiyordu, zamanında yaptığım her iyilik bana büyük bir acı olarak patlamıştı, her bir acı, duygumu sömürürken iyiliğin ne gibi bir yararı olabilirdi?
Niye bütün insanlık hakkına konuşuyorsun ki?
Onlara iyi davransam kendi zararıma,
Bu hayat insanlara iyi davranmak için fazla kısa.
Sorumun cevabı bu değil...
Omzuma okunan bir el ile irkilip dokunan kişiye baktım.
"Neye daldın yine?"
Diyen Fatih'e gülümseyip tekrardan gökyüzüne baktım.
"Hiç dalmışım öyle."
Fatih yaptığım bu harekete şaşırmış olacak ki bir daha omzuma dokunup konuşmaya başladı.
"İyi misiniz efendim?"
"Evet iyiyim ben içeri geçiyorum istersen geç beraber yemek yiyelim."
Bugün Fatih'e iyi davranmak istiyordum.
Yakınında olmak zorunda olan herkese günlük iyi oluyorsun zaten.
Onu deniyorsun, o da seni kullanacak mı diye kontrol ediyorsun. Ama içsesin olarak biliyorum hiç ümitli değilsin.
İnsanlar aynıdır değişmez Alev.
Az önce bana insanlara savunan içsese ne oluyor?
Ben öyle düşünmüyorum o da beni kullanacak biliyorum zaten.
Çıkışım ile susan iç sesime sinirle içeri girdim ve hızla merdivenleri çıkıp odama girdim.
Tam bir gerizekalı!
İçsesim olman senin benim hakkında her şeyi bildiğin anlamına gelmiyor!
Hızla banyoya girip suyu açtım ve avucumu suyla doldurup yüzüme çarptım.
Yüzümden akıp giden sonrasında çenemden düşen damlaları bir süre izledikten sonra tekrardan yüzüme su çarptım.
Bu sefer damlayan suların arasında farklı bir damla vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV
ChickLit"Duyguların arkasında saklananı kimse bilemez..." Alev Korkmaz... ~~~♡~~~ "Bir insanın bakışları bile ele verir duygularını, bakışları tanıdıktan sonra..." Fatih Çelik... ~~~♡~~~ "Burası benim şehrim ufaklık, kilitlenmiş duygu ve düşüncelerin yurdu...
4.bölüm
En başından başla