✰ 𝐏𝐚𝐫𝐤 20 ✰

Start from the beginning
                                    

❤️ ඔය ඇහිලා තියෙනේ කිව්වේ මොකද්ද කියලා. රිලවෙක් නෙවෙයි බැබුං කෙනෙක්.
පෙන්නේ නැද්ද මූනත් එක්ක .

🐯 ඇයි මොනාද වෙලා තියෙනේ මගේ මූනට.

❤️ රිලා ගති ඉස්මතු වෙලා. වෙන මොනා වෙන්නද.😂😂😂😂😂😂

🐯 තමුසෙට මම අද...

❤️ ඇයි ඇයි මොනා කරන්නද ආ...... හූ හූ.. කොටියෝ හූ......

🐯 ඒයි ඔහොම ඉන්නවා මෝඩී වැටෙයි.

ටේ ඔප්පට ඇද කරලා මන් නැගිට්ට ගමන් දුවන්න පටන ගත්තා. මොනා උනත් හොද දුරක දුවගෙන ගියා. ටේ ඔප්පා නතර උනෙත් නෑ මන් නතර උනෙත් නෑ. එයා මගේ පස්සෙන් ම දුවන් ආවා.

🐯 එයි නවතිනවා ඔහොම මෝඩියේ..... වැටෙයි .... තමුසෙගේ තුවාලේ තාම හොද නෑ නවතිනවා. කිව්වම අහලා රෝහා.......

❤️ අල්ලයි අල්ලයි මාව. ඇයි මොකෝ හතිද. හූ මහලොකු කොටියා දුවා ගනාත් බෑ. හූ හූ............

🐯 අනේ රෝහා වදින්නම් නවතිනවා දැන් ඇති.

❤️ ඇයි බැබුංට මහන්සිද.

🐯 බැබුං මන් කියන්නේ නෑ බැබුං. ඔහොම ඉන්නවා තමුසෙට.

❤️ හරී... හ රී..... මන් නැවතුනා. මට බෑ අයේනම්.

මන් හිතන්නේ park එක වටේම දුවන්න ඇති. ඕ......... මෝඩි ඇයි දිව්වේ. දැන් හරි නේ. ඔහොම ඉනන්වා සද්ද නැතුව නැත්තම් හොදවයින් අහගනන් වෙයි.

🐯 ඇති යන්නතන් නැවතුනා.
කෝ මෙහේ එනවා. කගවේනෙක්ද ඔච්ච්ට වේගෙන් දුවන්නේ.අනික තමුසෙට මතක නැත්තම් මතක් කරලා දෙන්නද . මේන්න මේ තුවාලේ ( ටේ රෝ ළග නතර වෙලා කියව කියව රෝගේ තුවාලෙට ඇගිල්ලින් අනින ගමන් ) මේ මේ තුවාලේ මේක තාම සනීප වෙලා නෑ.

❤️ ආව් රිදෙනවා මෝඩයෝ.

🐯 ආ දැන්ද රිදෙන්නේ. යස වැඩේ දැන් හෙට university යන්න බැරි වෙයි අද වගේ උන ගැනුනොත්.

❤️ මොකක් .... නෑ නෑ එහම වෙන්නේ නෑ.

🐯 මෝඩි. අවුලක් නෑනේ.

❤️ම්ම්ම්ම් ඔව්.

🐯 මොකද මෙහේ කරන්නේ. කොයි වෙලේද ආවේ.

❤️ ඇයි මෙහේ එන්න බෑද . දැන් ටික වෙලාවක් වෙනවා. මේ සෝහා හිටියා කොහේ අතුරුන්දහන් උනාද මන්දා.

✯✯✯....𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦  𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬....✯✯✯[ Completed ]Where stories live. Discover now