"Deze vergadering gaan we praten over de controle die binnenkort plaats vind en over wat ideetje van de werknemers hier." Jade geeft mij een blik.

"Over precies drie dagen, dus op maandag, komt er een inspectie. De inspectie gaat het hele kantoor checken. Dus ook deze afdeling. Niet alleen hoe jullie werken, maar ook hoe het hier eruit ziet, hoe jullie er uit zien, hoe jullie je gedragen en hoe jullie je werk doen." Begint ze.

'Dus het volgende wat we gaan doen is, enkele muren worden in een vrolijke kleur geschilderd. Met dank aan Harry Styles en Louis Tomlinson." Ze glimlacht naar me. Ik grijns.

"Hier word een team voor ingehuurd. Ook moeten jullie allemaal een net pak aantrekken. Want bepaalde werknemers hier, vinden het dood normaal om in skinny jeans en een blouse dat tot de helft geknoopt is, op het kantoor aan te komen."

'Ik voel me niet aangesproken hoor Jade." Zeg ik met een grinnik.

"Ook jij bent maandag strak in het pak." Zegt ze.

"Sexy." Mompel ik.

Jade geeft me een waarschuwende blik. Een blik die ze me heel, heel erg vaak geeft.

"Ze letten op jullie gedrag, dus wees volwassen. Ga dus geen scheetkussen of punaises op een stoel leggen van je collega's. Of nep spinnen leggen in het kantoor. En rommel al helemaal niet met de kraan op het mannen toilet." Gromt ze.

"Mmh zal ik onthouden. Het vrouwen toilet dus maar." Zeg ik met een grinnik.

Liam begint te lachen.

"Harold, als de inspectie iets niet goed vind, of vertrouwd word je ontslagen. Alles moet perfect zijn. Dit is niet grappig." Zegt ze serieus. Ik rol mijn ogen.

"Het team dat enkele muren gaat schilderen komt morgen. We hebben geen last van hun, want iedereen zit gewoon in zijn of haar eigen kantoor of plekje. Vooral de kantine word mooier gemaakt. De verf kan wel een beetje st-"

Louis komt het kantoor binnen. Mijn mond valt open. Er zit een grote schram op zijn wang en er zit een blauwe plek onder zijn rechter oog. Ik slik en sla een hand voor mijn mond. Ik sta op en loop meteen naar hem toe.

"Excuseer me." Mompel ik waarna ik een hand op Louis' schouder leg en samen met hem de zaal verlaat. Ik loop met hem naar mijn kantoor. Ik kijk hem schokkend aan.

"Wat is er gebeurd Louis?" Vraag ik bezorgd terwijl ik de schrammen op zijn gezicht bekijk.

"Holy fuck je ziet er niet uit." Zeg ik geschrokken. Louis veegt een traan van zijn wang.

"Het doet zeer Harry." Mompelt louis gebroken. Ik krijg een gevoel van medelijden door me heen.

"Wat is er gebeurd?" Vraag ik nogmaals terwijl ik op mijn lip bijt.

"Luke, Luke en zijn gang. Ze- ze hadden me-" verder komt louis niet want de tranen rollen over zijn wangen. Ik slik en probeer mijn tranen tegen te houden. Louis zien huilen is zo vreselijk, zo zielig en het doet me pijn. Ik wil hem niet verdrietig zien.

"Ik ben een domme homo Harry een fucking homo." Schreeuwt louis huilend.

Hij gooit de laptop van de tafel af en leunt met zijn handen op de tafel. Ik kijk geschokt toe. Ik ga naast hem staan en leg mijn hand op zijn schouder.

"Louis, wil je me alsjeblieft vertellen wat ze deden?" Vraag ik. Eigenlijk wil ik niet weten wat ze met hem gedaan hebben, het zal me alleen maar meer pijn doen.

Hij draait zich bij en kijkt me aan.

"Ik stapte op de fiets vanochtend. Toen ik bijna het steegje uit was stond Luke en een vriend voor me. Ik wilde me omdraaien maar daar stonden er ook twee." Begint louis. Hij houd zijn lip vast met zijn vingers. Zijn beiden handen trillen heel erg en het maakt me bang.

"Ze keken me aan met zo'n enge grijns. Weet je? Zo'n grijns die moordenaars hebben in moordseries. De grijns die zegt "ik ga je lekker vermoorden' Ik was zo bang Harry, zo bang." Mompelt louis.

Ik krijg medelijden met Louis. En het liefst neem ik hem in mijn armen en wieg hem heen en weer, sus lieve woordjes in zijn oor om hem rustig te maken. Maar dat ga ik dus niet doen. Ik ben geen homo.

"Een jongen van achteren trapte mijn fiets uit mijn handen. Luke duwde me tegen de muur en duwde mijn polsen zo hard tegen de muur dat de steentjes in mijn armen kwamen. Daarna sloeg hij met zijn vuist net onder mijn oog. Ik kneep mijn ogen dicht en het brande zo erg. Daarna draaiden ze mij om en schuurde ze me tegen de muur aan, vandaar die schrammen." Mompelt louis.

"Ze bleven maar herhalen dat ik een vieze egoïstische zwakke kut homo ben. En dat ik geen leven verdien. Dat ik mezelf van kant moest maken." Zegt louis met een snik.

Een traan rolt over mijn wang. Dit verdiend Louis niet. Louis is zo'n goede jongen. Hij heeft weinig zelfvertrouwen maar hij is zo ontzettend aardig. Ook al doe je gemeen tegen hem, hij zal altijd aardig zijn. Ik krijg ineens ook erg veel spijt van mijn gedrag tegenover hem. Ja ik heb een afkeer voor homo's, Maar niet voor Louis.  Ik hoop dat ik ooit van mijn homofobie af kom.

"Harry?" Vraagt Louis snikkend.

Ik kijk op. En kijk in Louis waterige ogen. De ogen van een jongen die gebroken is.

"Ja Louis?" Vraag ik.

"Ben ik echt een vieze egoïstische kut homo? Verdien ik geen leven? Moet ik mezelf van kant maken Harry?" Huilt Louis.

OKAY I"M CRYING LOUIS IS ZO ZIELIG GOD DAMMIT :(((

Ps Harry, goed maak kontseks maakt Louis wel weer blij. ^^ *pedoface*

ILY ALL♥

SORRY DAT IK 10 DAGEN NIE HEB GEUPDATE, HAD HET SUPER DRUK :(

LOTS OF LOVE x chantalliee

Fifty Shades Of Gay《Larry》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu