-AHU.

-Ağabey, sakin olur musun.

-Ne demek sakin ol. Neredesin sen? Aklımız çıktı. Kimin telefonundan arıyorsun? Neredesin konum at, almaya gelelim.

-Canım ağabeyim. İyiyim. Şu an askeriyedeyim.

-Ne askeriyesi?

-Askeri bölgeyi girmişim yanlışlıkla. İki asker tarafından bulundum. Ufak bir kaza geçirdim. Revirdeydim. Birkaç  saat önce uyandım.

-Ne kazası, kızım delirtmek mi istiyorsun beni?

-Aff. Ağabey iyiyim. Yemin ederim iyiyim. Amcamlara söyle sakinleşsinler.

-Tamam, söylerim. Biz birazdan geliriz.

-Anladım... Ali beye de haber verir misiniz?

-Tamam cadı.

-Görüşürüz,  Allah'a emanet olun.

-Sen de.

Telefonu kapatıp masanın üstüne bıraktım. Eve gidene kadar büyük bir sorgu beni bekliyordu. Sanırım bütün hafta ceza olarak yemekleri ben yapacaktım.

-Oturabilir miyim?

-Ahh, evet.

-Konuştunuz mu?

-Evet, geliyorlar.

-Anladım. İsterseniz kameranızı vereyim.

-Çok iyi olur.

Teğmen çayını içince kantinden arkalı önlü çıktık. Teğmenin odasına gidiyorduk.

En sonda kalan odaya girmesi ile ben de arkasından odaya girdim. Tabi ki kapıyı örtmedim. O kadar da uzun boylu değil.

Kapıyı kapatmadığımı fark etmişti ama kaşlarını çatıp hiç birşey söylemeden dolaptan kamerayı çıkarıp masanın önüne bırakarak yerine oturdu.

-Dava ne ile ilgili?

-Hı? Anlamadım.

-Kaybolacak kadar kendinizden geçmeyi başardığınıza göre sizin için önemli bir dava olsa gerek.

-Ahh, evet. Hem meslek hayatımdaki ilk davam. Hem de yanlış bir karar verilen bir dava.

-Ne ile ilgili?

-Kadın cinayeti... Herşey açık olmasına rağmen şerefsiz serbest bırakıldı.

Sona doğru kullandığım kelimeyi fark edince kafamı kaldırdım.

-Pardon. Ben bir an kapatırdım kendimi.

-Önemli değil. Dava da gizlik kararı yoksa detayları öğrenmek isterim.

-Maalesef gizlilik kararı var. Ama size söylemem de bir sakınca yok. 3 Temmuz' da gerçekleşmiş. Cinayetin bir numaralı şüphelisi normalde İstanbul 'da yaşamasına rağmen olay günü buradaymış. Ve bir sürü delil daha var. Ama tüm bunlara rağmen görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda serbest bırakıldı.

-Dava sonuçlandığına göre neden böyle bir işe giriştiniz?

-Ali bey yani dava ile ilgilenen diğer avukat ile buraya geldik. O da benim gibi o karaktersizin cinayeti işlediğini düşünüyor. Biz de cuma akşamı buraya geldik. Belki bir şey buluruz diye. Dün sabah da keşif için olay yerine gelmiştik. Herkes bir şey ile ilgilenirken kaybolduğumun farkına bile varmadım.

-Anladım... Olay tam olarak hangi tarih de gerçekleşti? Askeriye çevresinde olduğuna göre illa ki gören ya da duyan erler olmuştur.

-3 Temmuz 2021, saat 02:35 civarı.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin