𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖎𝖗𝖘𝖙 𝖈𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 (II)

86 11 65
                                    

~ʰᵉʸ, ʰᵉʳᵉ ʷᵉ ᵍᵒ ᵃᵍᵃⁱⁿ~

𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑. 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑑𝑒.

│█║▌║▌║
│█║▌║▌║
𝑢𝑛𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 () ꗃ

fate: the winx saga
// kpop applyfic \\

𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖎𝖗𝖘𝖙 𝖈𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗

~ⁱ'ᵐ ˢᵒ ˢʰᵒᶜᵏᵉᵈ~

Bună, bună, hai să facem schimb de gumă (la figurat, no worries) și bine ați revenit la partea a doua a primului nostru minunat capitol (episod? da, știți deja regulile)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bună, bună, hai să facem schimb de gumă (la figurat, no worries) și bine ați revenit la partea a doua a primului nostru minunat capitol (episod? da, știți deja regulile). Acestea fiind spuse, nu vă voi mai pierde timpul, dragi castraveți, și vă urez spor la citit!

~ᵖᵉᵃᶜʰᵉˢ ᵃⁿᵈ ᶜʳᵉᵃᵐ, ˢʷᵉᵉᵗᵉʳ ᵗʰᵃⁿ ˢʷᵉᵉᵗ~

𝖆𝖓 𝖚𝖓𝖊𝖝𝖕𝖊𝖈𝖙𝖊𝖉 𝖊𝖛𝖊𝖓𝖙?...

~ᶜʰᵒᶜᵒˡᵃᵗᵉ ᶜʰᵉᵉᵏˢ ᵃⁿᵈ ᶜʰᵒᶜᵒˡᵃᵗᵉ ʷⁱⁿᵍˢ~

- Vă rog, trebuie să mă credeți! De ce v-aș minți?

- Pentru că ai o imaginație extrem de bogată: ești fiica noastră, te cunoaștem doar! Nu încerca să ne păcălești, nu știu de ce ai impresia că faci o glumă bună, pentru că nu e-

- Exact, și-a întrerupt Bloom tatăl exasperată, nu e o glumă! Vorbesc serios-

- Haide să recapitulăm ce s-a întâmplat: fata asta se lupta cu niște monștri în parc, și tu ai ajutat-o, și ați făcut vrăji împreună, corect?

Bloom a dat din cap aprobator, disperată, neștiind cum să le demonstreze că acela era adevărul total, și că lucrurile respective chiar s-au întâmplat.

- Of, draga mea, a zâmbit mama ei, așezându-se lângă Bloom, pe canapea, știam că-ți plac poveștile fantastice, dar nu atât de tare încât, la vârsta pe care o ai, ai încerca să ne convingi că e adevărat ce spui. Acum spune-ne cum ai găsit-o pe fata aceasta, și haide să sunăm la poliție, sau să o ducem la spital, nu o putem lăsa așa-

Vanessa a fost întreruptă de blonda ce era întinsă pe partea cealaltă a canapelei, care s-a dezmeticit deodată, probabil de la zgomot. S-a frecat la ochi pierdută, și a căscat, mișcându-și mâinile, gâtul, și capul, fiind mai mult ca sigur extrem de amorțită.

- Bună! a exclamat Bloom fericită, văzând că fata s-a trezit, în timp ce blonda examina fiecare colț al sufrageriei, confuză de împrejurimile ei.

Bloom și-a dat seama rușinată că blonda s-a trezit într-un loc necunoscut, iar după așa o bătălie era clar în stare maximă de alertă- evident că neștirea circumstanțelor ei îi creau o stare și mai proastă.

𝖋𝖆𝖙𝖊: 𝖙𝖍𝖊 𝖜𝖎𝖓𝖝 𝖘𝖆𝖌𝖆 // kpop applyficUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum