Capitolul 20 ~ Hold On

Începe de la început
                                    

"Nici macar nu stii cine sunt." Justin a ranjit.

"Dar acum stiu ca tu si tu..."  Ea se uita spre Blake. "Arati ca..."

"Frate politistii au poza mea." Blake a murmurat. Justin a murmurat ceva din barba apoi si-a concentrat din nou privirea pe Kiera.

"Bine. Dar se va intampla la mine acasa iar noi te vom lua de aici." Justin a spus. Am scapat un alt suspin, dar de aceasta data erau lacrimi de bucurie. Justin m-a sarutat pe obraz fenele sale mangaindu-mi pielea.

"Ne vedem maine." Kiera a ranjit bucuroasa ca a castigat.

In sfarsit am iesit din bratele lui Justin si am mers spre ea sa o imbratisez.

"Nu-i spune lui tata si mamei. Te rog."  I-am soptit in ureche.

S-a uitat la mine. "Eu nu stiu de ce n-ai vrea asta, dar iti voi respecta decizia - macar pentru un timp." Ea a fost de acord.

Am sarutat-o pe obraz si i-am mai dat o imbratisare.

"Te iubesc." Am murmurat.

"Si eu te iubesc Brooke."

M-am tras deoparte si m-am intors din nou la Justin care si-a incolacit bratele in jurul taliei mele. El a apasat un sarut pe buzele mele asigurandu-se ca Kiera vede asta. Cand in cele din urma s-a retras ochii lui Kiera s-au marit. Justin a avut grija sa ii trimita un zambet fals inainte de a ma impinge spre usile restaurantului. El a mormait un la revedere lui Blake iar eu am imbratisat-o repede pe Jessica.

Am urcat in masina lui deja incalzita punandu-mi centura de siguranta. 

"Nu pot sa cred ca am vazut-o." Justin a mormait. Eu am oftat chiar nu vreau sa-l supar.

"Ea mi-a promis ca nu va spune nimic." Am soptit. M-am uitat la el cu ochii nevinovati. El s-a uitat la mine, trasaturile sale inmuindu-se. Mana sa stanga s-a mutat pe coapsa mea facand miscari aleatorii.

"Pur si simplu nu vreau ca tu sa ma parasesti." El a murmurat tragand aer adanc in piept.

Ce simt eu pentru Justin?

Oare as vrea sa raman langa el?

Este adevarat ca Justin este usor instabil, si ca el nu stie sa iubeasca cu adevarat. El este chiar bipolar. Un minut el este si se comporta ca un iubit real, iar in urmatorul minut ma pedepseste pentru ca nu am respectat o anumita regula.

Se poate el schimba cu adevarat? Pentru mine? 

"Ei spun mereu ca timpul schimba lucrurile, dar de fapt trebuie sa le schimbi de unul singur." Andy Warhol 

Mama mereu impartasea acest citat cu mine, spunand ca acesta exprima cel mai bine viata. Mi-a spus sa nu astept niciodata ca ceva sa se schimbe, ci sa il schimb chiar eu.

Justin incearca pentru amandoi. Adevarata intrebare este daca el chiar o sa faca asta sa se intample.

"Babe?" Justin m-a trezit din transa mea.

"Da?"

"Nu mi-ai spus ce ai gandit la restaurant."

Mi-am incruntat sprancenele incercand sa imi aranjez ideile.

"Oh, ma gandeam cat de dragut a fost Blake atunci cu inchisoarea iar acum este asa nesuferit." Am murmurat. Justin a fost tacut pentru un minut inainte de a izbugni in ras. I-am dat o privire ciudata incepand si eu sa zambesc.

"De ce razi?" Am chicotit.

"Doar pentru ce ai spus." El a batut cu pumnul in volan continuand sa rada.

Claimed ~ Justin Bieber // TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum