-Okés, szóval először vegyünk husit, hogy legyen mit sütni-Kezdtem el sétálni az élelmiszerek között, a listával a kezemben-Ez tökéletes is lesz-Kaptam ki pár csomag virslit a hűtőből és beledobáltam a kosárba-Shoto, te menj, hozz hagymát, paradicsomot, paprikát és uborkát, én addig választok valamilyen péksüteményt-Indultam el a kenyerek felé, amiből megintcsak raktam egy párat.
Miután mindent kihúztunk a listáról, odamentünk a kasszához, ahol egész gyorsan sorra kerültünk. Shoto nem engedte, hogy fizessek, hiába erősködtem, így hát végül engednem kellett.-Én találtam ki a partyt, nekem kellett volna fizetnem! Ez olyan, mintha valakit meghívnák a bulimra és vele fizettetném ki a költségeket!-Nyafogtam a fiúnak, miközben hazafelé tartottunk-Hiába mondod el még hatodszorra is, nem fogok engedni, kifizettem és kész, tedd magad túl rajta-Mondta rám se nézve, mire én csak csendben, duzzogva sétáltam tovább.
A házba visszaérve mindent lepakoltunk a konyhapultra és én kilestem az udvarra. A tábortűz tökéletesen meg volt rakva, már csak arra várt, hogy begyújtsuk. A medence és a kert is csillogott villogott a tisztaságtól, szóval minden tökéletes volt. Kicsit kijebb sétáltam, és akkor pillantottam meg a többieket a hüssölő alatt.
-Sziasztok, megjöttünk-Futottam oda hozzájuk-Jó gyorsan végeztetek mindennel-Vigyorogtam rájuk-Ja, bár a FIÚK nem nagyon csináltak semmit-Nézett szúrósan a fiúk felé Mina-Oo, igen? Akkor ti fogjátok felvágni a zöldségeket. Bakugo úgy is olyan jó benne-Nevettem fel, mire csak egy szúrós pillantást kaptam tőlük-Fogd be, hülye liba-Hallottam végszónak a sündisznótól mielőtt még berohantam volna a házba a fiúk haragjától-Shotooo, ne telefonozz itt egyedül, mindenki kint van-Kaptam ki a telefont a kezéből nevetve-De nincs kedvem kimenni. És add vissza a telefonomat!-Ült fel a kanapén-Addig nem, amíg nem veszed fel a fürdőgatyát és jössz velem a medencébe!-Lóbáltam előtte a telefont-Én biztos, hogy nem fogok, inkább bent maradok-Kapta ki a kezemből a tárgyat és visszafeküdt a kanapéra-Te tudod-Sóhajtottam drámaian-Akkor kénytelen leszek más fiút a medencébe hívni-Indultam el a lépcső felé, amikor is Shoto kapta el a karomat-Utálatos vagy-Forgatta meg szemeit és a kezeinket összekulcsolva mentünk fel a szobájába-Nálad van a fürdőruhám?-Néztem rá, amikor a kulcsot kereste-Hallod, majdnem az egész szekrényedet átpakoltad az én szobámba, nem csodálkoznék ha az is itt lenne-Nyitott be a szobába-Ja, igazad van-Mentem oda a szekrényhez és kezdtem el keresgélni az én ruháim között-Meg is van-Húztam ki a sárga színű bikinit-Ha jól emlékszem, amikor az iskolai medencénél voltunk, nem ez volt rajtad. Mennyi bikinid van neked?-Húzogatta a szemöldökeit-Öt darab van, ha ennyire kíváncsi vagy, de most tessék elfordulni, átöltöznék-Néztem a fiúra akinek csak egy vigyor jelent meg az arcán-Miért is?-Nyalta meg alsó ajkát-Ha nem fordulsz el, letörlöm az a vigyort az arcódról-Fenyegetőztem, minek hatására már elfordult.
Miután mindketten átvettük a fürdőszettet, összekulcsolt kezekkel mentünk ki a többiekhez.
-Na guys, ki jön fürödni?-Csaptam össze a tenyereimet-Mindenki jön, ugye srácok?-Nézett Mina a többiekre, akik Bakugo kivételével nagy bólogatásokba kezdtek-Te is jössz Bakugo!-Mondtam a sündisznónak-Én biztos, hogy nem, hülye liba-Forgatta meg a szemeit-Már pedig belemész te is-Rántottam fel a padról, mire csak egy morgást kaptam-Bombaaa!-Kiáltottam és beleugrottam a medencébe, amit mindenki követett.
Mindent csináltunk. Hol labdáztunk, hol fogócskáztunk, hol csak random baromkodtunk.
Miután kicsit kifáradtam, felültem a medence szélére, míg a többiek valamilyen úszóversenyt tartottak. Pár perc múlva egy felemás hajkorona bukkant ki a vízből előttem és befurakodott a lábaim közé, mire halkan felkuncogtam.-Hát te? Nem versenyzel?-Nézett fel rám-Én most kihagyom, kicsit elfáradtam-Túrtam vizes hajába-Rendben, és kérdezhetek valamit?-Pirult el egy picit és zavarában elfordította a fejét-Persze, nyugodtan-Mosolyogtam bíztatóan-Amióta együtt vagyunk, nem is volt rendes randink, szóval nem jönnél el velem egyre?-Mosolyodott el ő is egy picikét-Shoto, persze, nagyon szívesen-Adtam egy puszit a szájára-Akkor jó. Mi lenne, ha a sütögetés után elmennénk?-Kérdezte-Oké, és hova szeretnél menni?-Jött a következő kérdés tőlem-Az titok-Kacsintott mosolyogva-De ne már, így nem tudom mennyire öltözzek ki-Nyafogtam-Csak én és te leszünk ott, senki más-Ölelte át a derekamat és a fejét a hasamra döntötte-Rendben, ezzel a válasszal megelégszek-Válaszoltam és én is átkaroltam a nyakát.
Egy kétórás fürdés után neki is fogtunk a kajának. Volt aki a húst sütötte, és volt aki a köretekkel foglalkozott.
És mit ne mondjak, egész jól összehoztuk. Legalábbis senki sem panaszkodott rá.
Miután én és Shoto elfogyasztottuk, bementünk a házba. Egy félórás készülődés után meg is voltunk, és kéz a kézben indultunk el arra a titokzatos helyre.-De miért nem akarod elmondani, hogy hova megyünk?-Nyafogtam a barátomnak-Ha ott leszünk a közelben úgy is rá fogsz jönni mi az a hely-Mondta továbbra is az utat figyelve. Én egy sóhajtással bele törődtem.
Egy húsz perces séta után egy erdő mellé értünk és Shotonak igaza volt, tényleg felismertem.
Boldogan léptem be a tisztásra, ahol még egykor a békítőszövegeinket mondtuk egymásnak. A zöld terület közepén egy pokróc árválkodott, rajta egy kancsó teával és egy kis sütivel.-Jajj, Shoto, jobb helyet nem is választhattál volna-Öleltem meg jó szorosan, amit ő is viszonzott-Örülök, hogy tetszik-Puszilt homlokon és odavezetett a kis piknikhez, ahol töltött magunknak teát-Imádom ezt a helyet-Szippantottam mélyet a levegőből és belekortyoltam az italomba-Én meg téged-Nézett rám mosolyogva, mire kénytelen voltam elpirulni-Na, most te vagy a Piroska-Nevetett egy kicsit-Ne lopd a szövegem-Fordítottam el a fejem zavartan, mire megint csak egy kuncogást kaptam.
A naplemente után, korom sötétben indultunk vissza a házba. Shotonak köszönhetően egyszer sem buktam fel, míg kiértünk az erdőből.
Az úton csend honolt, egyedül egy tücsök ciripelését lehetett hallani.
A kollégiumba visszaérve azonnal felmentünk a fiú szobájába, ahol az ajtó bezárása után a falnak préselt és szenvedélyesen megcsókolt, amit kis hezitálás után viszonoztam.
Nyakát átkaroltam, míg ő kissé feltűrte a pólóm és azalatt karolta át a derekamat.
Miután már nem bírt magával, lekapta rólam a pólót, felemelt, majd az ágyra fektetett.-Biztos, hogy szeretnéd? Nem akarok olyat csinálni, amit nem szeretnél-Suttogta a fülembe, miközben egyik kezét összekulcsolta az enyémmel-Shoto, én bízok benned, csak légy gyengéd, légy szíves-Mondtam neki pár másodperc gondolkodás után-Ez csak természetes. Szeretlek Ayumi-Hívott még egy csókba-Én is téged Shoto-Sóhajtottam boldogan és ezekkel a szavakkal vágtunk bele eme mámoros éjszakába.
Túl sok minden történik
Start from the beginning