Jimin' မေမေ~ဟင်...Yoongi လေးပါလား..
Yoongi သည် မနက်ဖြန် အထိ မစောင့်နိုင်ဘဲ ရေချိူး ပြီးသည် နှင့်..ဦးလေးကို လိုက်ပို့ခိုင်းကာ..ရောက်လာခြင်းပင်.
Yoongi ~ဟုတ်တယ် အန်တီ... အန်တီ အိပ်ချင်နေရင် အိမ်ပြန်နားလိုက်လေ..ကျွန်တော် စောင့်ပေးလိုက်မယ်..
Jimin' မေမေ ~အားနာစရာတွေ ဖြစ်ကုန်ပီ သားရယ် အန်တီ အလုပ်က ပင်ပန်းနေတာနဲ့ အိပ်ပျော်သွားတာ..
Yoongi ~ဟုတ်ကဲ့ ရပါတယ် အန်တီ ကျွန်တော် လဲ မအိပ်ချင်သေးတာနဲ့ လာခဲ့လိုက်တာ..အန်တီ ပြန်လိုက်ပါ(ဇွတ်..ကို ပြန်ခိုင်းနေတာပဲ ရှင်ကြီးကလဲ..😝)
Jimin' မေမေ~ဒါဆို အန်တီ ပြန်တော့မယ် မနက်မှ စောစောလာခဲ့မယ် ဟုတ်ပီလား
Yoongi ~ဟုတ်ကဲ့ အန်တီ
Jimin' မေမေ ~တစ်ခုခုဆို အန်တီ့ဆီ ဖုန်းဆက်ခိုင်းလိုက်နော်..
Yoongi ~ဟုတ်ကဲ့ အန်တီ စိတ်မပူပါနဲ့ ကျွန်တော် ဆက်လိုက်ပါ့မယ်
Jimin' မေမေ ~အေးကွယ် ကျေးဇူး ကျေးဇူး..ကဲ အန်တီ ပြန်မယ်..ဟုပြောကာ..
အခန်းထဲမှ ထွက်သွားသည်.Yoongi လေးလဲ လူနာစောင့် ထိုင်တဲ့ ခုံမှာ ထိုင်ပြီး..
သေးငယ်ပီး ပြည့်ဖောင်းနေတဲ့ လက်ကလေးကို အသာဆုပ်ကိုင်ကာ...
Yoongi ~အကြားကြီး မအိပ်ပါနဲ့ အဂျီရယ်...ကိုယ် အရမ်းသတိရနေလို့ပါ...အခု အိပ်ရေးဝပီ ဆိုတော့ ထပါတော့ နော်..
ဟု ဟု တိုးတိုးလေး ပြောပီး လက်ကလေးကို နမ်းလိုက်တော့...
ဟာဗျာ....ခင်ဗျား မရွံဘူးလား....ဆိုပီး ခပ်စွာစွာလေး ထွက်လာတဲ့ အသံကြောင့် Yoongi လေး မျက်နှာ ဝင်းသွားကာ...
Yoongi ~ဟင်...အဂျီ... သတိရလာပြီလား.. ဘယ်လို နေသေးလဲ သက်သာလား ကိုယ် ဝမ်းသားလိုက်တာကွာ...ခေါင်းကရော..နာနေသေးလား..ရေသောက်မလား....ဗိုက်ဆာနေလား...ခဏ...ဆရာဝန် အရင် ခေါ်ရမယ် ထင်တယ် နေအုံးနော်..ဟု ဆိုကာ ထမယ် လုပ်တော့..
Jimin လေးက Yoongi လေးလက်ကို အသာလှမ်းဆွဲကာ..
Jimin~အခု မခေါ်နဲ့အုံး...
YOU ARE READING
မင်းကိုမှ....ငါချစ်သည်🖇💜(Complete)🍂
Fanfictionအဂျီဆိုတဲ့အမည်နာမလေးကိုတွေးမိတဲ့အချိန်တိုင်း ကိုကို ရင်ခုန်နေတုန်းပါပဲ... အဂျီကရော...? 25.9.2021 🖇 3.12.2021(9:36PM)🖇💜 Yoonmin fic ♡ Own Creation🦋♡
Ep....5 👻🍂
Start from the beginning