Zasmiala som sa.Ruggero je hovädo.

,,Počkajte tu.." povedala som,ked som počula zvonenie na môjho telefónu.Nepotrebujem aby mi utiekli.

Prešla som kúsok na stranu,a zdvihla to ,,Áno mami?" spýtala som sa ,,Vieš Lodovica..počítame  s tým,že sa o pár dní vrátiš.." povedala.Vedela som,že sa budem musieť vrátiť,ale stalo sa to,čoho som sa najviac bála.Buenos Aires mi pririastlo k srdcu.

Neviem si predstaviť,že teraz len tak odídem od Tini,a budem znova žiť rovnaký,nudný život.Ak by som mohla,nikdy by som z Buenos Aires.Ale realita je iná.

,,Lodovica? Si tam?" spýtala sa mama.Povzdychla som si ,,Áno.." zamrmlala som,a vypla to.Niesom na ňu naštvaná,ale chcem si užiť pravdepodobne posledné chvíle s Tini a Ruggerom.

Vrátila som sa k nim ,,Čo budeme robiť?" spýtala som sa,a prezrela si ich.,,Takže..máme ešte 2 hodiny,než sa otec vráti zo stretnutia s..neviem kým.To mi ako inak,nepovedal," povedala,ked pozerala na hodinky,ktoré má Ruggero na ruke.

,,Nevieš hodinky" poznamenala som.Mávla nadtým rukou,a pozrela sa na telefón ,,Ale viem.Mám pravdu! Je to za dve hodiny!" vypískla a zasmiala sa.

,,Ja ich neviem" povedal Ruggero ,,Ked ich nevieš,prečo máš hodinky?" nechápavo som nadvihla obočie ,,Ved na ozdobu" pokrčil ramenami.

                                                            Títo dvaja blázni mi budú chýbať.

Pohlad Tini

Po dvoch hodinách sme sa všetci vrátili naspäť.Jorge,ako inak,bol so Stephie.

Vošli sme dovnútra,a otec už sedel na gauči ,,Kde ste boli tak dlho?" spýtal sa a nadvihol obočie ,,Ved San Martín..neviem čo sa na toto hovorí" povedal Ruggero,pokrčil ramenami,a hodil sa vedla otca na gauč.

Občas sa sama seba pýtam,ako môže mať na všetko taký nadhlad.Neustále je v pohode,a nič ho len tak nerozhodí.Šťastný človek.

Prešla som do svojej izby.Lahla som si na postel,a na svoje ruky vzala notebook.

Prezrela som si pár videií,stránky mojich oblubených umelcov,a na telefóne skontrolovala Instagram.

Nikde nič.Teda,ak sa neráta rozruch okolo Zayna.Chudák.

Ked si to uvedomím,sláva nie je iba výhrou,ale aj prehrou.Kolkokrát kvôli nej umelci stratia mnoho vecí.Napríklad súkromie.

Aj ked si to uvedomujem,aj tak chcem proste prežiť môj sen.V mojom vnútri možno tajne dúfam,že by som si to zariadila inak,ako doterajšie celebrity.

Byť slávnou aj bez obmedzovania.

Povzdychla som si,a prešla cez obývačku na terasu.Sadla som si na stoličku,a pozerala pred seba.

Občas sa naozaj nudím.Ale to po tom,čo som spoznala Ruggera už iba výnimočne.On a Jorge..mi vždy dokážu vyčariť úsmev na tvári.

Rozhodla som sa,že sa pôjdem prejsť.Postavila som sa,a pomaly prechádzala po pri jazeri,ktoré bolo pred naším bungalovom.

Popri mojej chôdzi,som sa pozerala do vody.Bola tak..čistá.Pohlad na to jazero,bol jednoducho krásny.

O chvílu mi zapípala SMSka.Vytiahla som si telefón,a naklikla na ňu.

Neznáme číslo: "Nemala by si chodiť sama.-Jorge"

Ked som si to prečítala,pozrela som sa smerom k bungalovu.Na stoličke,kde som predtým sedela ja,sedel Jorge a pozoroval ma s úškrnom na tvári.Pokrútila som hlavou,vrátila telefón naspäť a pokračovala v chôdzi.

Dúfala som,že už som tak daleko,že na mňa nedovidí.Neznášam ked na mňa pozerá niekto príliš dlho.

Pochvílu ma niekto zatiahol za ruku,o trochu bližšie ku stromom.

Nechápavo som sa pozrela na človeka,ktorý ma tam zatiahol.

,,Tak..ahoj" pokrčil ramenami.Ten hlas som poznala.Diego.

______________________________

Táákže.Dnes som prvý krát dala pohlad Lodo,pretože si úprimne nepamätám,či už som ho raz písala.

Ospravedlňujem sa,ak v San Martíne niesú nejaké bungalovi alebo tak,ale na to mesto som narazila náhodne,takže o ňom skoro vôbec nič neviem.

Tentokrát je zasa o trochu menej Jorgeho,ale v následujúcich častiach Vám bude až liezť na nervy:D

Mimochodom,ukončila som to takým "divným štýlom".

Úprimne som premýšlala,či náhodou ešte nepokračovať,ale ked som to zvážila,neviem,či by to nebolo až otravne a nudne dlhé,tak to nakoniec skončilo takto:D

A čo Diego? Ste "radi" alebo naozaj radi,že už tam je ? :D

A aký máte názor,na vzťah momentálny vzťah Jortini,alebo na Stephie,a odchod Lodo?

Bola by som rada,ak by mi niekto odpovedal,pretože by mi to aspoň pomohlo opraviť chyby,ktoré možno v posledných častiach robím:D

(Asi by som bola zlá,ak by som napísala že v naozaj posledných)

                                              

Secret {Jortini story SK}Where stories live. Discover now