"Ne dedin sen Murat diye yerimden sıçradım, Mavi ne alaka oğlum o kızlarla evde".
Oğuz ne diyorsunuz" Mavi kim şu güzel sarışını tanıyor musunuz dedi " .
Hemen aşağıya baktım ve Mavi bir masada yanında iki esmer kız ile beraber gülüp eğleniyordu.
"Mavi mi adı güzel hatunmus tanistirsaniza beni " diyen Oğuz'un yakasına yapıştım.
Tam yumruğu suratına gecirekcekken Murat ve Serkan araya girdi.
"Oğuz ağzının suyunu sil, o iki saattir kestiğin kız benim sevgilim bir kelime daha edersin seni elimden kimse alamaz ".
Ellerini teslim olur gibi havaya kaldırdı.
"Ali Egemen ne bileyim ben ,yengeye saygımız sonsuz".
Yanındakileri tanıyan var mı dedi Serkan, Murat araya girip esmer uzun olan Fatma ,diğeri de Tuba orta boylusunu göstererek.
Elime telefonumu alıp adamı aradım adam abi yenge beni eve gönderip eve gitti çıkacaklarını bilmiyordum dedi.
Sonra baktım Mavi'nin aramalarını gördüm, onu aradım ama gormedi bile ,kızlar yanından ayrılıp dans pistine gitti.
Mavi tek başına masada oturuyordu.
Dikkatli bakınca üzerindeki bordo mini varla yok arası elbiseye baktım ve gozum karardı.
Daha elbisenin şokunu atamamisken yanına adamın biri yanaştı.
Herkesi geride bırakıp aşağıya inmeye başladım.
Adam resmen Mavi'ye sarkiyordu, Mavi'ye dokunma gafletinde bulunacakken adamın elini havada yakaladım ve sonrası tam bir savaş alanı.
Araya giren adamlar bizi ayırdı ama sonrası pekte iç açıcı geçmedi.
Mavi'ye olan sinirim tavan yapmışken korkusunu sezebiliyordum.
Korksun da bence.
Bütün gece normalde herseye atar yapan Mavi sessiz sakin bir havaya girmişti.Benimle zorla dans etmiş ve kulağıma söylediği şarkılar bütün sinirimi geçirmişti.
Hemen kolundan tutup omu bardan çıkardım ve Sapanca'da ki eve götürdüm.
O kadar güzeldi ki hersey ,Gökçe ve Kaya ortaya çıkana kadar.Ben tam Mavi'yi kazanmışken ağzından çıkan iki kelime resmen sonum oldu TEBRIKLER BITTI .
Ne de kolay söylemişti bitti diye ,ben delirmişken o sakince oturup beni izledi.
Murat gelip onu götürdü.
Ortadan kaybolduğu günlerde ,deli gibi dolandım,kırmadıgim cam kalmadı.
Neyseki işi bırakmamışti.
En azından iş bahanesiyle bir şansım vardı kendimi ona affettirmek ve onu tekrar kazanmak için.
Ama hiç kolay olmayacağını mağazada onu tekrar gördüğümde anlamıştım.
Murat'a bana ev bul demiş ve 1 hafta içinde ne kadar zorlasak ve oyalamaya calissakda daha fazla otelde kalmasını istemediğim için benim eskiden kaldığım eve haberi olmadan yerleştirmiştik.
Öğrenirse beni Mavi'nin gazabından kim koruyacak merak etmiyor değilim.Ben o sessiz sakin çalışıyor derken uzaktan onu takip ederken onun bana Defile davetiyesi göndermesi bütün okları üzerine çekmesi bu kadın benim sonum olacaktı kesin.
Ben Mavi'ye telefonda bağırıp çağırırken odaya Filiz girmiş ve neler olduğunu sormuş herseyi anlatmıştım ve davete gelmekte ısrarcı olmuştu.
Lansman da Mertin kolunda morlar içinde bir elbiseyle Mavi'yi görünce olay çıkarmamak için kendimi zor tuttum ,Ah Mavi'nin kardeşimi kıskanması hala şansım olduğu gerçeğini bir kez daha anlamama sebep olmuştu.
Ama Mavi bu durur mu beni delirtmek için ne varsa yapması gerekiyordu.
Defile de podyumda bir anda Mavi'yi görmek bardağı taşıran son nokta olmuştu.
Ahh Mavi ahhh ben seninle ne yapacağım.
Kolundan tutup çekip götürmemek için yerimden kalktım ve terasa nefes almaya çıktım.
Döndüğümde Murat'in yanına gittim.
Filiz ile sohbet ediyorlardı.
Yanlarında Burcu ' da vardı.
Tam ben konusmaya dahil olacakken korumalardan biri geldi "Murat bey ,Mavi Hanım ben Burak ile gidiyor beni merak etmesin " dedi."Kim ile gidiyorum Burak mi dedin sen ".
"Evet efendim esmer uzun boylu bir adamdı ".
"Kim lan Burak " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...
BOLUM 31
En başından başla