" Awle,. Chanchin a awm chuan i rawn sawi vat dawn nia".. ka ni pawh chuan alo ti ve bawk. Hospital lam pan chuan hyung nen chuan kan kal ta a. Tu man an hmu ve thei si lo a min zui kual reng tih theih tur ani. Tlem chuan, tlem te tak² chuan ka ngaihna ve deuh hlek tawh..

" Lem,. Fai deuh in kan bual ang che".. a kawr ka phelh tur chu alo phal lo. Ka vawi khatna tur ania, a hma chuan amah bawlh fai kher hi chu ka nu emaw ka ni in an ti mai thin mahse vawiin chu tih ve ka duh tlat.

" Ti maw,. I bal lawm"..

" A ngai lo,. Ti hian awm mai² rawh se".. ka lu ka lo thing vat a.

" Ni lo e,. I that chhuah leh vat theih nan fai taka awm i mamawh lawm,. Min tih tir mai² rawh".. a kawr chu ka han phelh sak a. Engmah ti thei si lo chuan min rawn melh ngheng ringawt.

" Ka dam chhuah hun chuan i chak lo ang".. ka nui suk ringawt. A awmte chu ka han hruk fai sak a. Ka bulah chuan alo ding ve reng bawk. A tira ti suh ti tu zawk ve si,. " Kha lai kha uluk rawh".. " dim deuh ta che".. ala rawn ti chhen zui. A taksa chung lam ka hruk zawh chuan dah fel nghal mai ka tum a.

" Ti nge ka ke lam i ti dawn lo mi".. ka melh nghal vat. Alo nui suk mai,. Ka duh ka lai takzet. Eng nge chhan pawh ka hre lo..

" Ka,. Ka nu in,.. nimin piah ah bawlh tawh reng che kha".. ka ti lawi rut ringawt. Chutah ka lamah chuan a rawn kal phei a.

" Ka taksa chung lam pawh a bual tawh tho lawm,.. nge hemi hnuaia mi hi i hlau em ni".. tiin a dick zawn chu a melh zauh a. Ka chil ka lem khawlh..

" Chu,. Chu. Chutiang ani lo.,. Ih".. sawi tur ka bo vek.

" A nih chuan ti fai rawh,. I nunna chhanhim tu ka nih hi".. thlarau mai² pawh ni tawh mahse a thuneih tumna leh a sualthiamna te chu ala ngai reng thung. Ngawi reng chuan a kekawr chu ka han phelh ta a. Ka chil ka lem leh khawlh, a boxer ka phelh chiah chu ka meng lian ngang mai, ka ta aiin a let in alian zawk ang tih theih tur ani. Ka kut a khur dar² mai. A lam ka hawi chu alo nui suk,. In tih theihna chi pawh ni mi. Zawimuang chuan ka han hru a, a dick khawih duh chu ka hlau ngawih²,. Ka hruk melh² lai chuan ka beng bulah..

" I khawih chak anih kha".. a rawn ti mai chu ka phu nasa lutuk ringawt. Ka tum loh lutuk in ka zuk khawih fuh leh nghal. Nui ri hawk in abo leh nghal daih. Ka ngei lutuk, ka kut chu la kang in...

" Eng thil nge ka tih tak".. engmah hre lo a taksa khuma mu chu melh vak in..

" Hmela ka ngei lutuk che".. ka ti ringawt. Tih theih ka nei bawk si lo. Ka tap pur ringawt..



..,.,.,.,.,.,.,.

" Hey"..

" Hey,. Ka kauh che chu"...

" Jungkook ka taksa tang in ka chhuak pawh ni mai thei mahse hming ka nei ta lo tihna ni lo".. ka hmui ka ti pawrh zauh a. Eng nge maw aman lawm ni hyung tia ko lo tura min ti tu..

" Nge,. Nangman hyung tia ko lo tur che in min ti nih kha,. Eng tin vak nge ka kauh che nga"... Lehlam a hawi daih,. Break lai anih vang in tu mah class ah an awm lem lo. A hnu ah a thaw deuh hak a.

" Ka hming in min ko rawh".. ka meng bial nghak kawk. A hming in maw,. Mahse engvang in..

" I hming in maw".. ka zawhna pawh min chhang lo chuan a bo leh nghal daih. Mahse ala awm tih hriatna ka nei tlat. Ka hmul thi te hi a ding sur² mai. A awmzia chu ka bul hnaiah ala awm reng tihna ni.

" I awm tih ka hria Nia,."... Chutia ka tih tak ah chuan a rawn in lan leh vat a.

" Ti nge i hming chuan ka kauh ang che,. Ka u lawm i nih"... Ka tih chuan thinrim tak in min rawn en a.

oneshot Taekook Yoonmin Namjoon HobiWhere stories live. Discover now