Onun için elinden geleni yapmıştı. Ne tür bir adam başkalarında böyle bir sadakate ilham verdi?
Vivaldi'nin hizmetkarları ihtiyaçtan ve korkudan ona hizmet ettiler. Kendisine sadık oldukları konusunda kendini kandırmadı. Önemli değil. Onun emrettiğini yaptıkları sürece, onlarla arası iyiydi.
Ozmadias, bir Malikane kulesine yerleşerek sahneyi izledi. Hermione'nin mezara yaklaştığını ve patikadan dönen hizmetçi grubunu gördü. Bu ilginç olmalı.
Hermione'nin fark ettiği ilk şey, bitki örtüsünün tüm izlerinin kaybolduğuydu.
Artık yolu taştan başka bir şey kaplamamıştı. Önünde kayadan bir yüz vardı ve o yüzünde büyük, siyah bir çift kapı vardı.
Bir ton ağırlığında gibiydi. Üzerinde gümüş ya da beyaz altınla "S" harfi vardı.
Hermione çantasını çıkardı ve incelemek için biraz daha yaklaştı. Kapı oniks kaplıydı ve kulpsuzdu.
Olsa bile, ağır taşı çekip açamayacaktı. Parmaklarını dikişin üzerinde gezdirdi ve küçük bir girinti hissetti.
Daha yakından baktı. Bir anahtar deliğiydi, çok küçüktü. Profesör ona bir anahtar vermedi.
Kapıları nasıl açması gerekiyordu? Etrafa baktı. Büyük kapıların iki yanında taş yığınları yatıyordu.
Bir yığına doğru yürüdü ve kapıları açmayı umarak taşları itmeye başladı. Hiçbir şey olmadı. Aniden Raucous bir uyarı çığlığı attı. Hermione döndü ve asasını kaptı, etrafına bakındı.
Bir grup Lemuryalı yaklaştı, kahverengi gözleri ona odaklandı. Adamlar yaklaşık otuz metre ötede durdu.
"Efendimizin yüzüğünü almaya geldik" dedi büyücülerden biri, "onu bize ver, sorun çıkmasın."
Hermione onlara kaşlarını çattı. Böylece, Malikanenin Efendisi, yüzüğünü almak için adamlarını peşinden gönderdi. Hiçbir şekilde.
"Bu yüzük bana gerçek sahibi Severus Snape tarafından verildi. Efendine ait değil," diye karşılık verdi.
Adamlar bu habere şaşırmış göründüler ve kendi aralarında konuştular.
Üstlerinde Vivaldi karşılaşmayı izledi. Onun ifadesinden biraz rahatsız oldu. Yine de o bir Snape değildi. Yüzük ailede kalmalı.
Lemuryalı ona döndü.
Adam ona kaşlarını çatarak "Yüzük Efendimize ait. Onu bize ver yoksa zorla alırız" dedi.
Küçük bir cadıydı ve pek güçlü görünmüyordu. Aniden yüzüne siyah bir şey uçtu ve eğildi. Raucous ona dalmıştı.
"Raucous! Buraya gel!" Hermione tısladı.
Raucous savaşmaya hazırdı. Hermione'nin omzuna uçtu ve onu tehdit eden adam grubuna baktı. Elleri olsaydı...
"Sana bu yüzüğü vermeyeceğim," dedi Hermione kararlı bir şekilde. "Snape Evi'nin bir üyesinin son dileklerini yerine getirmek için buradayım. Beni engellemeye çalışarak onun anısını lekeliyorsunuz."
Adamlar yine kendi aralarında mırıldandılar.
Vivaldi bu gereksiz konuşmalara kaşlarını çatarak baktı. Sadece yüzük için gitmeliler.
Adamlar konuşmayı kesti. Rableri onlara emir vermişti ve onlar onu yerine getireceklerdi.
Adam, "Yüzüğü bize vermezseniz, biz alırız" dedi, Hermione'ye doğru yürürken, asasını iyice kavradı ve savurmaya hazır bir şekilde onu omzuna getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...
《 20 》
En başından başla