Naci kucağında safiyeyi odalarına kadar taşır. Safiye kucağındayken kapıyı açıp odaya girerler. Naci safiyeyi nazikçe kucağından indirip belinden tutup kendine çeker. Burun buruna gelirler. Naci yavaş yavaş safiyeyi geri geri duvara doğru yürütmeye başlar. Safiye daha şimdiden etkilenmeye başlamıştır. Naci safiyeyi duvara yaslar ve tutkulu bir sekilde safiyenin dudaklarını öpmeye başlar.

Sıcak ve tutkulu öpüşmeleri başlamışken Naci'nin elleri dolanır karısının bedeninde. Safiye teninde hissettiği elle birlikte iç geçirir. Bu Naci'yi cesaretlendirmeye yetmiştir bile.

N: niye böyle güzelsin sen?

Der kokusundan sarhoş olmuşken... Safiye dudaklarını ısırır o an heyecandan. Naci ise bundan tahrik olup kalçasından tutar ve kucaklar tekrar. Duvara yaslar daha çok. Safiye kocasının beline dolar bacaklarını.

S: İyi alıştın sen dee hee.

Der istekli ama cüretkar bir sesle.

N: Dahaa alışmaya yeni başlıyoruzz.

İstekle öpüşmeleri daha da artarken bu kez ilk hamle Safiye'den gelir. İnce ve zarif parmakları Naci'nin gömleğine gider. Tek tek açar düğmeleri. Usulca kaydırıp düşürür. Ardından omzuna öpücük bastırmasıyla Naci dayanamayacak duruma gelir artık. Kucakladığı karısını yatağa getirir. Boynuna bıraktığı öpücükleri sıralarken elbisesini kaydırarak düşürür yumuşak teninden. Yatağa geçerler nihayetinde.

Birden Safiye'nin zevkten attığı çığlıkla Naci dudaklarını öperek susturur duyan olmasın diye. Naci nefes nefese;

N: Safiye'm..napıyosun? herkes uyuyor bir duyan olucak.

Naci safiyeyi böyle görünce daha da  dayanamaz ve artık birbirlerini yaşamaya başlarlar tekrar. Her ikisi de öyle bi zevk alıyorlardır ki bu gece bitsin hiç istemiyorlardır. Birbirlerine asla doyamazlar. Saatler süren birlikteliklerinin ardından yorgun ama aşık iki kişi kalır geriye. Uykuya dalarlar. Huzuru hissederler.

Bu sırada Safiye bir rüya görür.. bebek konusundan etkilenmiş ve korkmuştur da...

/////////////////////////////

Mutfakta olan Safiye içeriden gelen cıvıltılı çocuk sesiyle gülümser. Hikmet seslenir.

H: Safiyee? Hazır mı sütü?

S: Geldim baba geldimm.

Safiye biberonla girer yanlarına. Sırıtır.

S: Annecim. Dedeyi yordun mu sen? Gel bakalım buraya.

Minik bebek sırıtır hemen. Fısıldar.

X: Anne babaa aşkk yaaptıııı!

Diyip alkışlar. Hikmet kocaman bakar.

H: Çocuğa öğrettiğiniz şeye bakın.

Diyip giderken Naci odaya girer.

N: Aşklarımm

X: Ayneminnn aşkııı geydiii

S: Hep senden öğreniyor bunları

N: Ee ne güzel şeyler öğretmişim kızıma işte.

Safiye gülümser. Yanağından öper kocasını.

S: Hoş geldin.

N: Hoş buldum. Ver bakalım kızımı bana. Yorulmuşsundur sen.

S: Sen yorulmuşsundur asıl Naci. İşten geldin o kadar.

N: Ben sizin sevginizle dinleniyorum.

Bebek alkışlar. İki tatlı dişiyle şirince sırıtır.

X: Ayneee babaaa

Safiye gülümser sıcacık. Öper minik parmaklarından kızını.

S: Naci.. O kadar güzel ki.. Kızımız bize yaşadıklarımızın ödülü gibi.

N: Öyle Safiye'm.. ama benim 2 ödülüm var.. Sen ve kızım.. Cennetimsiniz.

Safiye huzurla bakarken öpmek için yaklaşır. Birden minik bebek aradan kafasını çıkarır ve aynanda Safiye sağ, Naci sol yanağından öpmüş olur kızlarını. Bebek kıkırdar ve alkışlar sevinçle.

//////////////////////////////

Rüyanın etkisiyle Safiye'nin gözleri birden açılır. Nadirdir ama rüyası kabus değildir. Hayalini rüya olarak görmüştür. O anın şuan gerçek olması kadar hiçbir şey istemediğini fark eder. Heyecanla yüzünü kocasına döner. Sevdiği adamın kollarındadır. Tebessüm ederek fısıldar..

S: benim ödülüm sensin Naci.. belki de siz olursunuz..

Diyip naif şekilde gülümser...

Papatya KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin