1-"Can sıkıntısı"

En başından başla
                                    

0507******* : Yedi tane de abim var.Böyle dev gibi hepsi.

0507******* : On tane amcam,on beş tane de dayım var.Hepsi mafya.

Can sıkıntısı : Eee başka

0507******* : Yirmi tane de eniştem var.Mafyaların kralı hepsi.

Can sıkıntısı : Yani ne yapayım?

0507******* : Bana bir şey yapamazsın yani.Seni bu dünyada barındırmazlar.

Can sıkıntısı : Ben de adamlarıma yaptırırım o zaman.Şimdi sen beni tehdit ettin ya,benim seni öldürme isteğim daha da arttı.

Can sıkıntısı : Hem ailen de o kadar adamın olması da biraz aksiyon katar işin içine.

0507******* : Abi yemin ederim yalan söyledim.

0507******* : Allah çarpsın bir tane bile abim yok.

0507******* : Babam da mafya değil zaten.

0507******* : Vallaha da billaha da ailemde o kadar adam yok.Hepsini toplasan yarım adam anca eder. 

0507******* : Bana bir şey yapmazsın değil mi?

Can sıkıntısı : Bak yalan söylemişsin bana.Ben yalanlardan hiç hoşlanmam.Seni öldürmem için bir sebep daha verdin yani bana.

0507******* : Abi Allah belamı versin bir daha ağzımdan yalan cümle çıkmayacak.

0507******* : Dur kendime beddua edeyim hatta.

Can sıkıntısı yazıyor...

Çevrimiçi

Yazıyor...

0507******* : Bir daha ağzımdan yalan cümle çıkarsa serçe parmağımı sehpaya vururum inşallah.

0507******* : Eğer yalan söylersem uyurken ağzıma hamam böceği girsin.

0507******* : Alt dolaptan tencere çıkarmak için eğdiğim başımı kaldırdığımda tezgaha vurayım.

0507******* : Sokakta yürürken karşıma üç tane kocaman köpek çıkar inşallah.

0507******* : Eğer ki bir daha yalan söylersem arabama kuşlar pislesin.

Can sıkıntısı yazıyor...

Can sıkıntısı : jsjdkfkgjshshsidmfmdjkkdkdkdkjfkdkjfjfjvjfjfjjdkskdjd

Can sıkıntısı : Korkmamış halin bu mu gerçekten?

0507******* : Hı hı bu.

0507******* : bi dakka bi dakka

0507******* : Mafyalar random atıyor mu?Filmlerde hiç gülmüyorlardı ama.

Can sıkıntısı : Mafya değilim.

0507******* : Ha

Can sıkıntısı : Mafya değilim işte. (01:39)

0507******* : Gerizekalı (01:41)

0507******* : Mal

0507******* : Hayvanat bahçesinden kaçmış hiçbir benzeri olmayan insan dışı ama hayvana da benzemeyen aptal.

POLİS MİSİN ABİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin