oyun başlasın.. -3-

En başından başla
                                    

bozok homurdanarak  kalkıp kantine doğru yürümeye  başladı.  fazla yakışıklıydı ama bir okadarda sinsi  bir yanı vardı  mesela ben ona vurmuştum ama o ginede kalkıp beni savundu bunu dünyanın en iyi insanı bile yapmaz. 

barkın elindeki şişeyi 1 metre  öteden bana fırlatarak yanıma oturdu.

''sana bir şey soracam?''

''hayır sevgilin olmam''

 ''of bi dinle beni ya.''

olumlu manada kafasını salayıp arkaya yaslandı.

''öncelikle sana vurduğum için özür dilerim  fakat yarına gözünü moralacağı aklına geldikçe bir yanım mutlu oluyor. ikincisi  neden böyle bişey yaparak beni korudun yani neden barkının yanında sevgilimiş gibi davrandın?''uzun bir sesizlik oldu. ''üç yokmu?'' diyerek artist artist güldü bu hayran olunacak değil nefret edilecek bir gülüştü. 

''üç yok baş belası''

''cevap veriyorum........Sanırım mor tangandan etkilendim'' diyip kahka savundu benle dalga geçiyordu it. ''Ne mor tangası ya?'' cevap vermesini beklemeden saatime baktım '' ikinci derse girmişler geç kaldık''

''kendi adına konuş benim ilk günüm bu arada bana aldırdığın suyu içmediğini farkettim onu burnuna sokmamı istemiyorsan iç.''

''ukala'' diye mırıldandım kendi kendime.

-

Merdivenden çıkarken yorulduğumu hisettim. bozoka hangi sınıfta olduğunu sorduğumda benim sınıfımı söylemişti bende tek boş yer benim yanımın olduğunu söylediğimde mutlu olduğunu söylemişti derse geç kaldığımızdan fenciden azarı işitsekte kısa zamanda bozokla samimi olmayı başarmıştık. hı bide bozok kendini tanıtırken bir hafta sonra 17 yaşına gireceğini ve buraya eskişehirden geldiğinide demişti yani bu demek oluyorki bir hafta sonra doğum günü ve benim hediye almam gerek.

Zil çalınca bozok koluma yapışarak 'bana okulu gezdir'' demeye başladı. bu teklifi benim ona sunmam gerek diye düşündüm.  bozok bana ilk önce çok vurdumduymaz gelmişti ama bir anda değişti. ''sorularıma yanıt verirsen olur.'' diyerek sınıfın kapısına yöneldim.merdivenlerden inerken ''Barkın ile ne zaman tanıştınız'' diyerek ilk sorumu yönelttim.

homurdanarak ''5 yaşında'' dedi ne yani şimdi bunlar beş yaşından beri sevgilimiydi. yok ya okadarda değildir. gerçi ne bozok nede barkından biz sevgiliyiz lafını duymamıştım ama ginede emindim barkının öpüştüğü çocuğun bozok olduğundan. 

aşağa vardığımızda herkez gösteri odasına doğru gidiyordu barkında oraya doğru yürümeye başladığında bende peşinden gittim. barkın beni gördüğünde sahneye çıkıp. ''Evet arkadaşlar filimin baş rolü afrada geldiğine göre filimi anlatmaya başlı.. yada cep telefonlarınıza gelecek resimlere bakmanız yeterli.'' diyerek elini telefonuna attı. ''yapma'' diye ağzımdan kelimeler döküldü istemsizce akan göz yaşımı durduramamıştım. barkın piç gülümsemesini yaparak yanıma gelip dudaklarını kulağıma yapıştırdı ''benimle yatarsan kimse bu fotorafları görmez.''  tam elimi kaldırıp barkına vuracakken benden önce bozok davranıp yumruğunu barkının çenesine indirdi. barkın olayın şokunu atlatmadan formasının yakasından tutarak ayağa kaldırdı. ''eğer o fotorafları silmesen senin bütün porno videolarını tüm okulda paylaşırım!.''

barkın uzunca sesiz kaldıktan sonra telefonu uzatıp al tek kopya, siliyorum. 

''umarım tek kopyadır yoksa yapacaklarımı tahmin edeme..''ikisni orda bırakıp koşar adımlarla odadan çıktım. bozok arkamdan gelip kolumu tutup bana sarıldı kokosu beni büyülemeye yetmişti. ''Fotoraftakileri gördün hayla bana nasıl sarılıyorsun acıdıysan uzak dur'' diyerek kolarından tutup ittim. ''Saçmalama barkın herşeyi anlattı hakındakileri biliyorum.''şimdi ayaklarım kesilmişti işteç barkın nasıl olurda herşeyş anlatırdı ona gününü göstermeliydim. bu saçmalğa birsinin artık son vermesi gerekiyordu. 

bozok ''nereye gidiyorsun?'' diyerek bana sert sert baktığında artık dayanamıyacağımı anlamıştım. ne zor bir gün ama.  ''Barkının yanına ona gününü gösterecem!''bozok kolumdan tutup beni geri kendine çekti. ''Saçmalama Afra barkını daha tanıyamadınmı? o insanların canını yakarak mutlu oluyor''

''Hayır tanıyamadım. çünkü ilk beni bir erkekle aldatı, sonra hayatımdaki en korkusuz çocuk senden korktu. Tanımıyorum onu anlıyormusun, tanımıyorum.''''Tamam gel hadi başka yere gidelim.''

''hayır saçmalama kaç gündür derse girmiyorum.''

''itiraz istemiyorum'' diyerek beni okulun dışına sürükledi

''çantam,hırkam sınıfta kaldı.''

''sen merak etme onları geri döneceğiz''

Biraz yürüdükten sonra taksi durağının önünde durup. ''Yürüyelimi, taksimi?''

Cevap vermeden yürümeye devam ettim. oda yanımda yürüyordu. 

''Çok pis ölesim var.'' dediğimde bozok sayesinde  yürümeyi bıraktım. çünkü önümde durmuş kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. ''Nee?''  dedim eğer bunu demesem bakışmamız daha uzun sürerdi.

''sus lütfen bu konu hakında konuşmayalım seni tanımıyorum sende beni tnaımıyorsun seninle takılmanın iyi olacağını düşündüm''

''Seni tanımak istiyorum.''

''Sınıfta tanıttım kendimi.''

''Daha açık tanımaktan bahsettim.''

''Tamam o zaman ; metal müzik herşeyim beni rahatlatıyor  geldiğim yerde kimse yanıma yaklaşmazdı. seninle konuştuğum gibi kimseyle konuşmadım. en merak ettim bölümede gelirsek barkın; barkın'la şimidlik bu kadar bilmen yeterli.'' cümlesi bitiğinde bitane sıgara yakıp dudaklarımın arasına koyup bütün zehiri içime çektim. ''ee sen beni merak etmiyormusun?''

büyüleyici gülüşünü yeniden yapıp  uzattığım sıgara paketini rededip cebindeki sıgara paketinden bitane sıgara çıkarıp yaktı. ''emin ol senin hakında senden çok şey biliyorum.''

uzunca gözlerine baktım korku ayak parmaklarıma kadar işlemişti..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gay SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin