301-310.Bölümler;

En başından başla
                                    

Ancak önlerindeki iskeletin boş gözleri çoktan rengini kaybetmiş ve aşırı derecede donuklaşmıştı. Açıkça, bir kukla haline getirilmişti. Öyle olsa bile, yayılan aura herkesin kalbinin çarpmasına neden oldu.

"Bu aura kesinlikle bir Dolaşım Deniz Alemi tarafından yayılmaz. Bu iskelet kişinin gücü muhtemelen Dolaşım Deniz Alemi'ni çoktan aştı."

Herkes hemen gaza bastı. Cennet Yükseliş Kulesi'nde bir Mor Bölge Alemi iskeleti ortaya çıkmıştı. Onların yaşamasını istemedi mi?

"Bu son sınav. Geçenler dokuzuncu seviyeye girecek!"

Cennet Yükseliş Kulesi'nin makine benzeri sesi tekrar duyuldu ama içinde farklı bir duygu vardı.

Artifakt ruhunun sesi alçalırken herkes anında patladı.

En cennete meydan okuyan gelişimci, yalnızca Dolaşım Deniz Alemi'nin zirvesindeydi. Bu iskelet kişi, hatta en düşük Mor Eyalet Alemi bile, savaşmak için büyük bir diyarı geçti. Kulağa kolay geliyordu ama aslında göklere çıkmaktan daha zordu.

Mevcut 3.000'den fazla elit, özellikle Temel Oluşturma âlemi yetişimcileri olmak üzere, ilerlemeye devam etme güvenini hemen kaybetti. Çaresizce iç çektiler.

Bu mistik alemde, izleyici olmaya yazgılıydılar.

Dolaşım Deniz Alemi'ne ulaşmadan önce Mor Eyalet Alemi'ne meydan okumak bile imkansızdı.

"Memnun olmayacak ne var?" Bir uygulayıcı başka tarafa baktı ve gülümseyerek başını salladı. Mini kuleyi ezdi ve gönderildi.

Bir Dünya Rütbesi yetişim tekniği edinmişti ve buna sevinmeden edemedi.

Dördüncü seviyeden başlayarak, her seviyede ilgili ödüller alınabilirdi. Bu ödüllerin birleşik değerini biriktirmeyi ve istediklerini takas etmek için kullanmayı seçebilirlerdi.

Birçok yetişimci hemfikirdi. Ne kadar çok hazine olursa o kadar iyiydi. Ancak, neyin uygun olduğu en önemlisiydi.

Yetişimciler birbiri ardına gönderildiğinden, ilgili hazineleri elde ettikten sonra son derece mutlu oldular. En azından bir şeyler elde etmişlerdi.

Üstelik mistik alem henüz kapanmamıştı. Uzmanlar hâlâ Cennetin Yükseliş Kulesindeydi. Bu fırsatı çok sayıda doğal hazine aramak için tamamen kullanabilirlerdi.

Sonunda sadece bin uygulayıcı kaldı. Bunların hepsi Dolaşım Deniz Aleminde değildi. Az sayıda Temel Oluşturma alemi dahisi vardı. Savaşacak niteliklere sahip olmasalar da bu dahilerin savaşlarını izlemek onlar için çok faydalı oldu.

"İzin ver deneyeyim!" Beyaz cüppeli bir dahi, elindeki uzun çubuğu sürükleyip dışarı çıktı. Dolaşım Deniz Alemi'nin aurası istemsizce yayıldı.

"Taş Krallığın dehası Niu Shili!"

Bu noktada geride kalan dahiler temelde ünlü varlıklardı ve çabucak tanındılar.

"Adı çok kültürlü." Lin Xuan alay etmekten kendini alamadı. Ne düşünüyordu?

Beichen Lan gülmeden önce şaşırmıştı.

Beyaz cüppeli dahi kükredi ve uzun çubuğu elinde sıkıca tuttu. Şiddetli bir güç yayıldı ve uzay bile bu güce dayanamadı ve sürekli paramparça oldu.

İskelet sağ ayağıyla yere bastı ve korkunç bir güç dışarı fırladı. Beyaz cüppeli dahinin ifadesi değişti ve bir ağız dolusu kan tükürdü. Ağır bir şekilde yere çakıldı ve yüzlerce metre yuvarlandı. Sadece nefes aldı ve verdi. Açıkçası, ölümden uzak değildi.

[2.KISIM]Reincarnated As A Baby? My Cry Is A Dragon Roar. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin