6. Nie potrzebuje już zwariowanego życia, szumu wokół Siebie, setki osób, które udają, że Mnie lubią, uśmiechając się na ulicy...Nie potrzebuję ludzi, którzy na pozór życzą Mi dobrze, a za plecami zadają kolejne ciosy. Daleko Mi od sprzeczek i kłótni...Od bronienia Swojej racji...Swojego Ja...Mam dość udawanej sympatii i przyjaźni. Dość ludzi, którzy cieszą się, gdy upadam. Dość kłamców i manipulatorów, którzy owijali Mnie wokół palca dla Swoich korzyści...Kurwa! Mówi się, że życie jest złe, okrutne, wręcz pojebane...Nie!!! To ludzie, właśnie Ci powyżej, je takim tworzą...Cały czas popełniamy błędy i cały czas się uczę. Ale nauczyłam się jednego...Jeśli intuicja mówi Mi uciekaj...To Ja nie uciekam...Ja spierdalam...
7. Wszyscy Ci, którzy noszą fałszywe uśmiechy na twarzach, a po cichu zioną nienawiścią i nie przychylnością. Wszyscy Ci, którzy nie mają odwagi wypowiadać prawdy głośno i patrzeć Ci prosto w oczy. Wszyscy Ci, którzy knują za Twoimi plecami i nieustannie rzucają Ci kłody pod nogi. Wszyscy Ci, którzy pozornie są dobrzy i ,,święci", a przy pierwszej okazji wbiliby Ci sztylet w plecy. ONI WSZYSCY MUSZĄ ZNIKNĄĆ. Czas otworzyć drzwi i z uśmiechem na twarzy powiedzieć: ,,zapraszam, proszę wypierdalać". Zamek zakluczyć na dwa spusty, klucz wyrzucić do kibla i spłukać, by nigdy nie kusiła Cię zmiana tej decyzji.
8. Walka. Każdy z Nas ją ma. My, ludzie wierzący nie tańczymy jak Nam zagra świat. Płyniemy pod prąd. Gdy jedni dają upust Swoim pożądliwościom, My staramy się o czystość. Gdy inni upijają się bez wyrzutów sumienia, My staramy się trwać w trzeźwości. Gdy niektórzy kłamią jak z nut, My szukamy prawdy za wszelką cenę. Gdy ludzie pałają nienawiścią, My odważnie staramy się odpowiadać miłością. Dobrem zwalczamy zło. To wymaga wysiłku. Czasem heroicznego. Zrobiłam Sobie dziś generalny rachunek sumienia. Zabolało. Po raz kolejny uświadamiam Sobie, że jestem grzesznikiem do kwadratu, a przecież tyle nad Sobą pracuję. Nieustannie. O każdej porze dnia i nocy rozważam ścieżki Pana. W Księdze Przysłów jest napisane, że ,,sprawiedliwy upada 7 razy". Zatem w tym roku upadłam minimum 2555 razy. Jest tam również dodane bardzo ważne stwierdzenie, a mianowicie ,,jednak znowu powstaje", Powstałam zatem minimum 2555 razy. Jakże trzeba mieć mocne kości, żeby tyle razy upaść i powstać. Ile trzeba mieć pokory, by znosić łagodnie Swoją grzeszność? Nie bezrefleksyjnie, a z miłością. Należy jej mieć dużo. A Ja zbyt często biczuję się za Moje grzechy. Zatrzymują Mnie jak szlaban, który sama Sobie upuszczam. Zapominam nie rzadko, że Bóg jest Bogiem, a Ja jestem grzesznikiem. I tak pozostanie aż do śmierci. Cóż począć? Wstać. I iść dalej. Nawet jeśli masz wrażenie, że ten rok jest zmarnowany. Idź. Czujesz, że nie zbudowałaś nic wartościowego. Idź. Twoja kondycja psycho-fizyczna jest w fatalnym stanie. Idź. Twoja wiara, nadzieja i miłość już tylko jęczą cicho gdzieś w kącie ciemnego, zabałaganionego pokoju. Człowieku mizerny! Wstań i idź! Przed Nami długa droga. A z Nami jest Bóg.
9. Czego nauczył Mnie ten rok? Tego, że nic nie dzieje się przypadkiem. Spotykamy odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie. Ktoś musi odejść z Naszego życia i serca, żeby zrobiło się miejsce dla kogoś innego. Czas weryfikuje to, co jest dla Nas ważne. Weryfikuje też ludzi. Osoby, którym na Nas zależy, zawsze znajdą sposób, żeby być obok. Trzeba być ostrożnym, ale nie zamykać się na świat. Dobro, które dajemy innym zawsze wraca. Być może za jakiś czas i w innej postaci, ale wróci. Nie można tracić dobrego serca tylko dlatego, że wydaje Nam się, że świat jest straszny i zły. Trzeba pamiętać, że to serce jest czymś, co Nas prowadzi przez życie. Pomoc najczęściej otrzymujemy od osób, po których się tego najmniej spodziewamy. Ci ludzie też najczęściej odcisną największy ślad na Naszym sercu i spowodują największe zmiany w Naszej osobowości. Nie ma sensu nosić w Sobie żalu, czasem trzeba wszystko zostawić i iść dalej. Trzeba wybaczać, ale nie bać się jednocześnie odejść od tego, co jest toksyczne. Jeśli coś czujemy to znaczy, że tak jest. Nie warto tłumić Swoich emocji. Nie warto też odkładać niczego na później. Marzenia są ważne, ale nie zawsze to, co Nam się wydawało największym szczęściem, tym właśnie jest. Czasem los skazuje Nas na więcej, niż jesteśmy w stanie znieść. A przeznaczenie daje Nam więcej, niż na to zasługujemy. Jeśli droga, którą podążamy jest dla Nas zbyt trudna, to czasem warto się zastanowić, czy to jest odpowiednia droga. Nie warto ciągle walczyć z całym światem i nie warto przede wszystkim walczyć z samym Sobą. Życie to jeden wielki chaos. Mimo, że staramy się nad nimi zapanować, to wciąż jesteśmy jego częścią. A w tym całym chaosie najważniejsze jest, żeby mieć kogoś, kto będzie ciepłą przystanią, w której będziemy mogli się schować przed wszystkim tym, co jest dla Nas zbyt trudne.
10. Czy wiesz dlaczego związki teraz już nie są trwałe? Jesteśmy bardziej zwróceni na telefony, niż na Naszych partnerów. Teraz nikt nie walczy o miłość, każdemu łatwiej jest zastąpić ukochaną osobę. W dzisiejszych czasach tak trudno znaleźć dobrą kobietę lub dobrego mężczyznę, prawie każdy szuka po prostu związku bez zobowiązań i nie marzy o posiadaniu domu i rodziny. Doceniaj Swoją żonę, szanuj Swoją partnerkę, nie trać jej i nie narażaj Swojego związku na szwank. Szukanie piękna, powinno być w duszy i dopasowaniu charakteru. Kobieto zadbaj o Swojego mężczyznę. Mąż, partner, powinien troszczyć się o żonę, partnerkę. Powinien pamiętać, że to, co dla jednego jest stare, dla innych jest nowe. Jeśli patrzy na inną kobietę, to musi wiedzieć, że inni patrzą na Jego żonę, partnerkę w ten sam sposób.
11. Naucz Mnie kochać, bo cierpieć już umiem.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoetryDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...
Część 119
Zacznij od początku