38. Fejezet

1.3K 65 0
                                    

18+- os jelenetet tartalmaz!!!!! Csak saját felelőségre!

Reggel arra keltem hogy valaki simogatja az arcomat ezért magamra húztam a takarót és próbáltam tovább aludni. Egy nevetés szakított kis a csendes kis világomból és egy kéz cirógatta a gerincem vonalát pólón keresztül.

- Jó reggelt- szólalt meg Lando lágy hangon. Mire tőlem csak egy dünnyögést kapott cserébe és lehúztam a fejemről a takarót mert megfulladtam a melegben.- Na mizu?- mosolyodott el a pilóta.

- Melegem van- mondtam majd kitakaróztam. Ő pedig szinte felfalt a szemével. - Mennyi az idő?- kérdeztem álmosan de ő még mindig engem nézett ahogy szinte rajta fekszek. A mellkasán ott volt a fejem az egyik lábamat pedig felhúztam és így az is rákerült na meg persze a pólóm is felcsúszott ezért kilátszódott a fehérneműm.

- Nem érdekel- mondta Lando majd felém tornyosult és lágyan csókolni kezdte a nyakamat én pedig nem ellenkeztem.

Nyakába fontam a kezemet és hagytam hogy a fiú kezei is benyúljanak a pólóm alá. Így bele markolt a csípőmbe és hüvelykujjával apró köröket írt le ott. Én is lecsúsztattam kezemet a mellkasára és a hasát simogattam miközben a száját az enyémre illesztette és vadul csókolni kezdett én pedig ugyan ilyen vadsággal viszonoztam azt. A keze egyre feljebb tűrte a pólómat. Majd elszakadt a számtól és engedélykérőn nézett rám én pedig egy aprót bólintottam. Lando nem habozott tovább ki is bújtatott a pólómból majd óvatosan végig simított testem vonalán a mitől libabőrös lettem. Az egyik lábamat felemeltem és dereka köré kulcsoltam majd lehúztam magamhoz a fiút aki meg támasztotta magát egyik kezével mellettem a másik pedig bejárta az egész testemet. Miközben vissza vezettem nyakába kezemet majd beletúrtam a hajába amitől a számba nyögött. Elszakadt a számtól majd derekáról lecsúsztatta lábamat és elindult apró csókokkal lefelé a nyakamon végig a mellem között ahol elidőzött egy kicsit amivel apró sóhajokat váltott ki belőlem. A hasamon megállapodott és felnézett rám. Egyenesen a szemembe és felvonta szemöldökét mire egy aprót bólintottam. Fogalmam se volt mi fog történni csak abban voltam biztos hogy Lando tudja mit csinál. Ujjait beleakasztotta a fehérneműm szélébe és lehúzta hogy a lábamat végig simította majd vissza felé is végigsimította a lábamat majd a combomba belemarkolt és szétnyitotta a lábamat. Nyelvével megérintette legérzékenyebb pontomat mire az egész csípőm fellendült ő pedig kezét a hasamra helyezte és úgy nyomott vissza az ágyra és folytatta amit az előbb. Nyelve körkörösen járt a csiklóm körül miközben próbáltam visszafolyatni nyögéseimet.

- Engedd ki a hangod édes- duruzsolta lágy hangon én pedig nem bírtam tovább és hangosan felnyögtem.

Éreztem ahogy elmosolyodik odalent. Majd egy ujját bejáratomhoz vezette és óvatosan bevezette miközben a hajába markoltam és hangosan nyögtem tőle. Így vitt el az élvezetig ami olyan intenzíven ért hogy beleremegett a lábam.

Majd Lando feljött hozzám és kisöpörte arcomból a hajamat és egy puszit nyomott a számra miközben próbáltam rendezni a légzésem.

Pár perc múlva mikor sikerült a fiú ölébe ültem és a nyakát kezdtem el csókolgatni.

- Mit csinálsz?- kérdezte elfúló hangon.

- Még nem tudom. De egyenlőre improvizálok- suttogtam a nyakára majd megszívtam egy ponton amitől halk nyögés szakadt ki a torkából

- Nem kell ezt csinálnod ha nem akarod- fogta meg a csípőm.

- Tudom- suttogtam majd a mellkasára fektettem a kezem és lenyomtam őt az ágyra.

Mellkasát kezdtem el behinteni apró csókokkal majd egyre lejjebb haladva a kidolgozott hasát kezdtem el puszilgatni. Szürke melegítőjébe akasztottam az ujjam és lehúztam róla amiben segítségemre volt. Boxerén keresztül is látni lehetett merevedését. Óvatosan végigsimítottam rajta mire az ég felé emelte tekintetét majd behunyta szemeit. Mégegyszer megismételtem a mozdulatot majd óvatosan lehúztam róla alsónadrágját is. Kicsit meglepődtem az elém táruló látványtól és rájöttem hogy egyáltalán nem állok készen az eredeti tervemre ezért gyorsan változtattam és kezemet óvatosan mérete köré csavartam és húztam rajta egyet fölfelé. A makkján elkentem a pár csepp elő váladékot amitől felnyögött és megszorította az ágyneműt. Kezemmel lassú tempót diktáltam. De mikor éreztem hogy lassan a csúcson van felgyorsítottam. Majd Lando- nak még volt annyi lélekjelenléte hogy elővegyen egy papírzsepit és abba élvezett bele. Pár perc zihálás után felült és lágyan megcsókolt.

A segítség( Lando Norris)Where stories live. Discover now