Adam gittikten sonra tae'nin babası öylece oturuyor ve tae'ye bakıyordu.. sonra söze girdi..
" Gizleyemiyorsun."
" Ne ... Neyi?"
" Aşkın, gözlerinden okunuyor oğlum."
" Saçmalama yok öyle bir şey?"
Aralarında geçen minik konuşmadan sonra taehyung hızla yukarı çıkıp odalara bakmış ama en son kendi odasına girmişti..
Jeon yatağın üzerinde kollarını etrafına sarmış başını dizlerine koymuş öylece ağlıyordu.
Taehyung yavaşça içeri girdikten sonra, yatağın yanındaki yere oturmuş elini onun omzuna atmıştı..
" Taehyung... Git lütfen yalnız kalmak istiyorum." dedi jeon..
Taehyung hafif güldü ve" Ne zamandan beri yalnız ağlıyorsun jeon jungkook?" diye cevap verdi..
Jeon sessiz kalıp ağlamaya devam ettiği sırada tae'ye böyle göründüğü için kendine lanetler okuyordu.
Neredeydi o güçlü görünümü??
Neredeydi o gururu??
Neredeydi o siniri??
Neredeydi o duruşu??Taehyung ayağa kalkmış ve çekmecelerden birini açıp içinden bir şey çıkartmıştı.. tekrar jeon'un yanına oturup elini tuttuktan sonra içine koymuş ve jeon anında ona bakmıştı..
Kırmızı araba?? .. yine mi ?
Jeon gözlerini sildikten sonra bir arabaya birde tae'ye bakmış.. birkaç saniye durup düşündükten sonra..
" Ne o bana mı veriyorsun?" Diye sormuştu.
" Asla vermem sadece seni susturmak için kullanıyorum diyelim!"
Jeon aniden gülmüş sonrasında tekrar arabaya bakmaya başlamıştı.
Çocuklukları böyle geçmişti onların..
Taehyung jeon'un göz yaşlarını bir arabayla durdurabilirdi..
Ama jeon tae'nin ağladığını bile görmemişti..Jeon'un gözleri tekrar dolarken hiç fark etmeden ağlamaya başlamıştı..
Taehyung ona bakmış sonrasında yüzünü elleri arasına alıp onunda bakmasını sağlamıştı." Ağlama jeon.. lütfen ağlama."
" Bilerek ağlamıyorum aptal herif."
" Biliyorum güzelim ama ağlama.. "
" Demesi kolay."
" Değil, bakması da kolay değil.."
" Nasıl?"
" Şu taptığım ela gözlerinden akıtılan her bir yaşın sebebini ortadan kaldıracağım jungkook, sana söz veriyorum."
" Taehyung.."
" Söyle güzelim."
" Neden böyle konuşuyorsun? "
Tae'nin dediklerinden sonra jeon aniden yine o soruyu sormuş ve taehyung cevap vermeden göz yaşlarını silmiş ve gözlerini öpüp ayağa kalkmıştı..
" Sorma sorma bir kere de soru sorma. " demişti.Jeon" Merak ediyorum amına koyayım! " dedikten sonra taehyung gülüp dolabını açmış ve bir t-shirt ile pijama çıkarmıştı..
Çıkarttığı kıyafetleri alıp jeon'un önünde diz çökmüş ve giydirmeye başlamıştı.
" Bebek değilim kendim giyebilirim! "
" Hadi canım yapabiliyor musun oo inanamıyorum?! "
Jeon tae'nin dediği şeyden sonra büyük bir kahkaha atmış ve " Tabii ya.. " demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour / Taekook
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jungkook birbirlerinden ölümüne nefret eden iki düşman ailenin çocuklarıydı.
13:" Ah benim güzeller güzeli düşmanım.."
En başından başla