Mikey: Bu bir süpriz-
Tenka: Çocuk mu kandırıyorsunuz? Süpriz olan şey emma- san ın kafasına boru ile sert bir şekilde vurup kan gelmesini sağlamak? Kötü bir süpriz.
Ran: Bu velet cidden çok zeki.
Rindou: Gereğinden fazla.
Hanma: Kisaki tanıyor musun bu çocuğu seninle zaman geçirdi mi hiç. Yani normal olur o zaman da...
Kisaki: Hayır zaman geçirmedim ama evet gereğinden fazla zeki.
Mikey ve diğerleri toplantı odasına geçip kapıyı kilitlediler.
Mikey tenka yı yere bıraktı. Tenka cam dan boylu boyunca nerdeyse örülmüş duvarın dibine gitti ve oraya oturdu. Camdan dışarı seyretmeye başladı.
Hanma: Çocuğu olmayacak o kişinin.
Rindou: Belki gay ler?
Ran: Evet belki evlat edincekler!
Kakucho: Onu bunu bırakında bu velet ile ne yapacağız?
İzana: Yaşına göre çok mantıklı konuşuyor. Bizimle sadece hanagaki yi savunmak için konuşuyor.
Sanzu: O zaman bizde bunun sayesinde konuşturalım. Oi! Velet!
Tenka oraya bakmadı bile üstüne alınmamıştı.
Sanzu: Siyah kapşonlu!
Tenka o tarafa döndürdü kafasını.
Sanzu: Hanagaki senin neyin oluyor?
Tenka cevap vermedi sadece sanzu ya baktı.
Sanzu: Bu veletin bakışları niye bu kadar boş olm.
Kakucho: Ben bakamichi nin çocukluk arkadaşıyım.
Tenka içinden: Bakamichi? Babamın anlattığı kişi bumu? Adı neydi? K- kakucho!
Tenka: Adın ne?
Kakucho: Adım kokucho ama bakamichi bana-
Tenka: Kaku der...
Kakucho: Bana güvenebilirsin tenka.
Tenka: P- pa- yani takemichy bana kimseye güvenme dedi. Kusura bakma kaku- san.
Kakucho tenka nın yanına yürüdü ve tenka nın yanına oturdu diğer herkes ise ona bakıyordu.
Kakucho: Bu huyun hiç takemichy benzememiş. O aptal kimin kim olduğuna bakmadan herkese güvenerek yardım ederdi.
Tenka dikkatle onu dinlemeye devam etti.
Kakucho: Herkese kolaylıkla güvenir ve başını bu yüzden belaya sokardı. Sen bakamichi nin neyi oluyorsun bilmiyorum ama çoğu tavrın gözlemlediğim kadarı ile ona benzemiyor.
Tenka ağzını açtı "kızıyım" demek istedi ama bir güç onun ağzını geri kapattırdı.
Kakucho: Takemichy benim hakkımda ne anlattı.
Tenka: Senin hakkında... Eskiden çoğunlukla kavgayı sen başlatırmışsın p- pa- yani takemichy de senin başını beladan kurtarır dayak yermiş. Tabi sen bu yüzden hep özür dileyen olurmuşsu. Ama pa- t- takemichy insanlara çok çabuk güvendiğinden dolayı başı çok kez belaya girermiş. Onu da çoğunlukla arkasını sen temizlermişsin.
Kakucho kıkırdadı doğru idi.
Tenka: Baji niii ve diğerleri konuşurken duydum... Şuan izana şu beyaz saçlı olmalı onunla birlikte kento manji nin bir üyesiymişsiniz. Bende şuan kento manji binasın da olmalıyım. En son sizin çetenizden birisi pa- yani takemichy çetesine saldırmış bu yüzden her an savaşabilir mişsiniz. Beni kaçırdığınız için bu da yangına körükle gitmekten başka şey olmadı.
İzana: Bu veledin yanında ne konuşmuşlar lan!
Mikey: Sana kim bakıyor?
Tenka cevap vermedi.
Kakucho: O kötü birisi değil.
Tenka kakucho ya baktı ve cevap vermedi. Pencereye döndü ve yeniden dışarıyı izlemeye devam etti.
İzana: Bu velet gereğinden fazla zeki.
Kakucho: Bekleyin bir dakka. Neden bakamichi nin çetesine saldırdınız lan?
Mikey: Ben böyle bir emir vermedim kim saldırdı?
Mikey ın sesi soğuk ve itaatkar çıkmıştı.
İzana: Çocuk kimin saldırdığını biliyor musun?
Tenka: Adı ile söylemediler. Daha çok kötü lakaplar takıyorlar.
Kakucho: Ne gibi?
Tenka: Dört göz ve ortağı, souya nın ulti attığı kişiler. Diyerek. Onlar kim bilmiyorum.
Mikey bir hızla ayağa kalktı ve kisaki nin yakasına yapıştı.
Mikey: Siz ne hakla benim emirlerimi çiğnersiniz! "Bize o gün biz saldırıya uğradık" dediniz! Biz saldırdık demediniz!
Tenka hemen gözlerini kapattı.
Wakasa tenka nın yanına geldi ve onun kulaklarını kapattı.
Wakasa: Mikey kendine hakim ol! Bu çocuk kim bilmiyoruz ama korkuyor!
..
.
Bu karakteri (tenka) arkadaşım ile kendi küçüklüğümden esinlenerek yaptım. Arkadaşım 4 yaşındayken cin gibiydi şeytana pabucunu ters giydirirdi. Ben ise erkeklerin özel bölgesine tekme atardım ᕙ( ͡◉ ͜ ʖ ͡◉)ᕗ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papa?
FanfictionTakemichi süpriz bir şekilde mikey tan hamile kaldı. Takemichi bu haberi mikey a vericek iken mikey takemichi yi terk etti ve kento manji gang da lider oldu. Takemichi bu habere yıkıldı. Bunun üzerine takemichi black dragon un lideri oldu. Takemich...
7. Bölüm
En başından başla