- Це щось новеньке. Раніше він так не робив. Помста за щось особисте?

- Можливо. Очі, як і в попередніх жертв, - скляні. А ось у дівчини трохи інакше.

Накривши тіло хлопця назад, коронер обернувся до другого столу і відкинув простирадло. Тіло дівчини виявилося поки недоторканим. Навіть мертва вона була прекрасна: чорне волосся досі не втратило своєї шовковистості та блиску, ідеально пропорційні риси обличчя не розпливлося, а акуратна фігурка викликала захоплення. Маленькі пагорби грудей навіть зараз виглядали дуже спокусливо, і чоловіки машинально перезирнулися і похитали головами, шкодуючи про смерть такого гарного створіння.

- Шкіра не знята, тільки перерізане горло, знекровлене тіло, як і в брата. Також в області паху завдано ударів тонким гострим предметом типу скальпеля. Важливий нюанс - очі закриті. В обох у роті пелюстки троянд. Але оскільки місце злочину було порушено, важко сказати, чи все так було спочатку.
***
Повернувшись на робоче місце, Юнгі, намагаючись ігнорувати кепкуючи колег з приводу його нового іміджу, влаштував мозковий штурм.

На три інформаційні дошки навісили нові фотографії з місця злочину. Довелося навіть притягнути ще одну додаткову дошку з комори, тому що матеріалів у справі накопичилося дуже багато, і вони вже ніде не вміщалися.

Постійно телефонували телефони, співробітники вже не встигали відповідати на всі дзвінки. Шум, гам, крики та лайка створювали у відділенні відчуття хаосу. Зосередитись і працювати було неможливо, але ранкова подія поставила на вуха половину міста.

Рано-вранці до відділення надійшов дзвінок зі скаргою на непристойну поведінку в громадському місці - у дворі одного зі спальних районів Каннама двоє молодих людей займалися сексом на лавці. Безпрецедентний випадок. Особливо завзяті бабусі навіть не полінувалися обдзвонити подруг і зібратися великою групою, щоб піти розігнати неподобство, прихопивши з собою віники, мокрі ганчірки та пляшки з холодною водою.

Напад на «безсоромників» не лише порушив місце злочину, а й викликав масову істерію. Декілька літніх жінок забрала швидка допомога, одна померла на місці від серцевого нападу.

За свідченнями очевидців, жертви сиділи обійнявшись, віч-на-віч і щільно притиснувшись оголеними тілами. Руки та ноги їх пов'язані повітряними стрічками за спинами один одного.

ДволикіWhere stories live. Discover now