"Ya saçmalamayın ne mafyası doğru düzgün okul okuyup benim gibi avukat olacak,dimi enişte"der Cemre Fırata bakarak.
"Nah,lan size ne benim bebeğimin ne olacağından.İsterse cumhurbaşkanı bile olur,karışmayın"der Barış çatık kaşlarla ve Nazlıyı kalabalığın ortasından alıp beşiğine yatırır.
"Siktirin gidin lan odanımızdan kızımız uyuyacak"diye Fırat odadakileri dışarı çıkarır.
"Çok terbiyesiz bi ebeveyinsiniz ama neyse ki,Nazom benim gibi bir uncle sahip"der Fikret ikiliye bakıp şikayetlenerek"Nazo geleceğin gerçek aşkosu olacak"
"Fiko"der Fırat bıkkın bir şekilde.
"Ne var dengesiz"
"Çık dışarı"diye bağırarak Fikreti dışarı iter.
Herkes gittikten sonra kapıyı kilitleyip ışığı kapar.Yüzüne sinsi bir gülümseme yayılırken dönüp Barışa bakar.Barışında kendisinden bir farkı yoktu.
"Çok sessiz bir kız,bence bir yirmi dakika sakin kalır"der Barış beşikte ki,Nazlıya bakarak.
"Çok özledim"der Fırat boğuk bir sesle ve adım-adım Barışa yaklaşır.
"Bana ne kadar özlediğini göster Fırat"der Barış tahrik edici ve istek dolu bir tonda.
Fırat gözünü Barışın koyulaşmış kahvelerinde gezdirirken alt dudağını ısırır.Barışsa elini Fıratın boynuna götürerek okşamaya başlar.
Fırat Barışın hafif dokunuşlarıyla gözlerini kapayıp mırıldanmaya başlar.Barış dudağını yalar.
"Koca bebek"der Barış derin bir nefes vererek.
"Bebek mi?!"der mırıldamalarının arasında kısık bir sesle"Immhh bu bebek senin canını çok yakacak"
"Emin ol niyetim o"der yutkunarak.
Fırat kollarını Barışın bedenine sarar ve kendine çeker.Her ikisi vücutlarının ani çarpışmasıyla titrer.Barış bir süre Fıratın şahvetli okyanuslarıyla bakıştıktan sonra Fırat mavilerini Barışın dudaklarına indirir.
Fırat derin bir nefes alarak Barışın dudaklarına yapışır.Ellerini Barışın yanaklarına koyarak dudakları hızla emmeye,yalamaya ve ısırıp,çekiştirmeye başlar.
Barış Fırata karşılık veremeyeceğini anlasa bile Fıratın dudağını ısırır.Barış ısırdığı dudağı bırakmayınca Fırat Barışı sert bir şekilde duvara sabitler.Barış yüzünü buruşturur,ellerini Fıratın kemerine götürür.
Yüksek şekilde ağlama sesi.İkili kapalı olan gözlerini şaşkınlıkla aniden açar.Barış ellerini yumruk haline getirip Fıratın göğüsüne vurur.Fırat dudaklarını çekip geriler.
"Hay ben böyle denk gelişin"der Fırat kaşlarını çatarak.
Barış beşikte ağlayan Nazlıyı kucağına alır"Fırat buna bişiy oldu lan"der şokla.
"Barış bu niye kırmızı?!"der telaşla.
"Pş pş yap bişiy yap orjinal haline geri dönsün"diyerek Barış kucağında ki,bebeği Fırata verir.
Final
En başından başla