"Sen"dedi kahin Melruh'a işaret parmağını sallayarak "sen ve beceriksiz yardımcılarının yıllardır hiç bir şey yaptığı yok" Sert bir okadar Keskin çıkan ses tonu tehditkardı.

"Majesteleri elimizden gelen herşeyi yaptık bir çok ayin sırasında sizde benimle birlikteydiniz"

"Evet bildiğimiz tek şey çocuğumun bir kız olduğu ve yaşıyor olması " diye devam etti Aaron.

"Varisinizi gizleyen her kimse onun hayatından endişe ediyor olmalı"diye ekledi Melruh un yardımcısı.

"Yada kraliçemin katilleri'nin elindedir belki kim olduğunu bile bilmiyordur "dedi Aaron sıkıntıyla.

"Belki yaşamıyordur olamazmı?" Dedi kardeşi Andre.

Aaron sert bakışlarını kardeşine çevirdi.
"Yaşadığını hissediyorum, bu sadece benim hislerimden ibaret değil, Kahin Melruh ve büyücülerde yıllardır aynı şeyi söylüyor"

Sırtını duvara yaslayıp tekrar konuştu
"Kızım Sacre her nerdeyse onu elinde sonunda bulacağım" sona doğru sesi titremişti.

*****

"Uyan!"

Hera başını kaldırıp kızıl gök yüzüne bakarken aynı ses yankılandı zihninde

"Kim olduğunu hatırla"

Derinlerden gelen ses kızı oldukça etkilemişti

"Kimsin sen?"

"Kanının diğer yarısı olanım"

Hera gökyüzüne bakmayı bırakıp etrafına bakındı hiç kimse yoktu.

"Bağımızı hatırla" dedi derinlerden gelen ses.

"Puscaslar krallığının prensesi olarak doğdun"

"Kim olduğunu hatırla"

"Prenses mi"

******

"Hey tembel kuş okula geç kalacaksın uyan artık" 

Hera onu uyandırmaya çalışan annesini umursamadan başını yastığa iyice gömdü ve uyumaya devam etti.

"Heraaa kime diyorum"

"Anne bugünki ders pekte önemli değil uyumama izin ver"

Annesi Hera'yı uyandırmaya çalışırken arkadan gelen ses genç kızın uyanmasına sebep olmuştu.

"Hayatım bana bırak ben onu uyandırmasını bilirim"

Hera doğrularken"Uyandım"dedi dişlerinin arasından tıslar gibi.

Annesi kırkırdadı ve "Bence seni her sabah baban uyandırmalı"dedi

Hera kaşlarını çatarken Karşısında sırıtarak onu izleyen adama baktı.

"Beni o büyütmedi baban diyip durma. Lütfen şimdi çıkarmısınız giyinmek istiyorum"

Bay kleyv odadan yaylana yaylana çıkarken Annesi Hera'nın saçlarını okşadı. "Kleyv kötü biri değil ona neden böyle davranıyorsun kızım?"

"O hayatımıza girmeden önce biz çok mutluyduk" dedi Hera üzülerek.

Kleyv'in nasıl biri olduğunu bilmiyordu annesi o sapık ve adi yaratıktan başka bir şey değildi.

Hala kızının saçlarını severken cevap verdi  Emily "Sanırım onu senden çok sevdiğimi düşünüyorsun Hera ama böyle bir şey yok sen benim herşeyimsin bunu biliyorsun"

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin