4. Örülök, hogy megismertelek!

Start from the beginning
                                    

- Áhh ilyen kinézettel az lehetetlen.-mondtam neki, ő pedig felnevetett.- Köszi, hogy meghallgattál és hogy nem haragszol.

- Nem tesz semmit, viszont ha nem haragszol elmegyek aludni, késő van és holnap egy barátnőmmel találkozom. Jó éjt.-köszönt el, majd felállt és a szoba felé vette az irányt.

*Sophie*

Szombat reggel a városba tartottam, abba a kávézóba, ahol még szeptember elején Katievel sütiztünk. Most épp egy otthoni barátnőm látogatott meg, akivel az egyetem kezdete óta nem is találkoztam. Ahogy beértem az épületbe egyből kiszúrtam őt, így gyorsan felé vettem az irányt, majd gyors ölelkezés után, leültünk és már bele is kezdtünk a pletykálkodásba, kb fél órája beszélgettünk amikor felhozta azt a témát, amire már vártam, hogy megkérdezi.

- Na és milyen ezzel a jóképű pasival együtt lakni? Volt már valami köztetek? Szívesen megismerném én is.

- Normális, eltudunk beszélgetni. Nem volt köztünk semmi és nem is lesz. Nem vagyunk egymás esetei.

- Ugyan már, ez a pasi kinek nem az esete. Viszont ha te nem csapsz le rá, akkor majd én.-csavargatta a haját miközben a kávéját iszogatta.-igazából már be is jelöltem és ma találkozom is vele, ezért jöttem a városba.

- Hogy mi van?-döbbentem le.-Hogy mit csináltál?

- Ugyan már Soph, jó pasi, én jó csaj vagyok, nyilván ha azt mondod te akarsz tőle valamit, akkor hagyom, de most mondtad hogy nem így szabad a pálya.

- Nem is tudtad, hogy akarok-e tőle valamit, hiszen csak most kérdezted meg.-húztam fel a jobb szemöldököm.

- Tudtam, hogy úgy sem lépnél egy ilyen jó pasival szemben.

- Kicsit elbízod magad, nem gondolod?

- Hidd el, jól kifogunk jönni. Lassan indulnom is kell, nemsokára találkozunk, puszi drágám, majd írok.-mondta majd sietősen távozott a cukrászdából, én pedig sokkolva ültem ott még 5 percig. Ezután pedig megindultam hazafelé, végre egy kis pihenős délutánt tarthatok. Legalább is azt hittem, amíg meg nem csörrent délután 5 órakor a telefonom Katie nevével.

- Sophie, el sem hiszed mit láttam 2 perccel ezelőtt.-szólt bele az előbb említett lány, de olyan halkan hogy alig értettem valamit.

- Na mit? És miért suttogsz? Alig hallok valamit.

- Dannyt egy lánnyal, aki nem Rosie és azért suttogok, mert amint megláttam őket befutottam a wc-be, hogy felhívjalak.

- Tudok róla.-mondtam neki nyugodt éllel a hangomba.

- Mi? És nem is mondtad? De várj te honnan tudod? Neked elmondta Danny nekem meg nem? Mert értem én, hogy tegnap egy kicsit összekaptunk, de attól még a barátja vagyok.

- Nincs semmi ilyenről szó, középiskolás barátnőmmel randizik.-mondtam és mogyorót kezdtem közbe rágcsálni.

- Te randit szerveztél neki? S hagyta?

- Neeem, a barátnőm lenyomozta és a tudtom nélkül beszélgettek.

- Jó barátnő lehet.

- Nem rossz lány, egy kicsit talán túl nyomulós és talán egy kicsit túl magabiztos is.

- Na jó, úgy érzem oda kell mennem megismerni ezt a lányt. Majd beszélünk puszi

- Hé Katie ez lehet nem jó öt...-be se tudtam fejezni a mondatot, már csak azt hallottam, hogy a vonal megszakadt.-let.

Mit fog ezért kapni a lány..A telefonbeszélgetés után a telefonomat nyomkodtam és pihentem az ágyban.

Körülbelül 2 óra telt el, amikor a bejárati ajtó nyitódott, majd utána az ajtómon kopogás hallatszott.

- Gyere.-kiáltottam ki, majd már nyomódott is le a kilincs és az ajtóban egy ideges Danny állt.

- Na mizu? Milyen volt a randi?-kérdeztem tőle.

- Te honnan tudsz róla? Áhh fogadjuk Katie mondta, az a kotnyeles, mindenbe beleüti az orrát.-mondta, majd mérgelődve leült az ágyam szélére.

- Félig meddig tőle tudom, felhívott a wcből, hogy elmondja, de egyébként a lánytól tudom akivel randiztál.

- Először is ez nem egy randi volt. Csak két ember elment egymással találkozni, hogy megismerjék egymást jobban és hogy kiderítsék szimpatikusak e egymásnak.

- Igen Danny, pontosan ez a randi fogalma.

- Jó tök mindegy. Honnan ismered Debbiet?

- Középiskolás barátnőm, meséltem neki rólad, aztán úgy gondolta rád veti magát. Na de ha már itt vagy mondd el milyen volt.

- Nem volt rossz, szép dekoratív lány azt meg kell hagyni, de egy kicsit sok, így szerintem ez ennyi volt.

- Hát igen, néha túl magabiztos.

- Tényleg nagyon szép és eltudtunk beszélgetni, de valahogy mégsem tudok többet elképzelni vele.

- Ugye nem azért mert ő nem Rosie?-néztem a srácra.

- Nem hasonlítom az exemhez a potenciális jelölteket, egyszerűen csak nem az esetem, túl sok, szeretem az egyszerű és természetes lányokat.

- Rosie se ilyen.-mondtam neki, mert tényleg teljesen az ellentétét írta le.

- Muszáj mindig Rosiet felhozni?-háborodott fel.

- Bocs, de tényleg teljesen ellentétes az eseted az ellmondásod szerint, mint amilyen a volt barátnőd, ezért nem értem a szituációt.

- Rosieba 5 évvel ezelőtt szerettem bele. Ő mellettem lett olyan amilyen, így könnyebben eltudtam fogadni a változását, de most már más ízlésem van, mint 5 éve. Rosieba azért nem zavarnak ezek, mert érzek még iránta valamit és az erősebb, mint az hogy hogy néz ki. Ha most találkoznánk valószínűleg nem kezdenék ki vele. Inkább az olyan típusú lányokkal ismerkedek, mint amilyen te is vagy.-fejezte be a hosszú magyarázatát, ami így logikusan hangzik.

- Miért szerinted én milyen típusú lány vagyok?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel, mert tényleg érdekelt ez alatt mit értett.

- Szeretem, ha valaki okos, intelligens, de mégis érti a poént és humoros, emelett az sem árt ha szép és természetes, tehát nem játssza meg magát. Lehet vele beszélgetni és nem csak magáról beszél 6 órán keresztül, hanem érdekli az is amit én mondok.

- És te ilyen lánynak látsz engem?

- A humoros nem stimmel, de amúgy igen.-mondta én pedig megforgattam a szemem.

- Ezt megvétózom, múltkor azt mondtad humoros vagyok, mondtam hogy nem felejtek. De egyébként köszönöm, mármint jól esik, hogy ilyennek gondolsz, pedig nem is ismerlek régóta.

- Mondtam már őszinte típus vagyok. Lassan viszont megyek, találkozok Ryannel, tartunk egy pasis estét.-állt fel és megindult az ajtó felé, de félúton visszafordult.- Hé boszi, örülök, hogy ha már valakivel együtt kell laknom te vagy. -mondta, majd most már tényleg kiment én pedig elgondolkoztam az előbbi beszélgetésünkön és rájöttem én is örülők, hogy ő a lakótársam.

Sziasztok, köszönöm hogy olvassátok a történetem. Meghoztam a 4.részt, jó olvasást nektek. Továbbra is várom a pozitív illetve negatív véleményeket is, illetve kíváncsi vagyok a szereplőkről mit gondoltok. Kit szerettek és kit kevésbé.
További kitartást a hétre.

Tiktokon is jelen vagyok, kövessetek be, mert általában ott szoktam először közölni az új részt.🙈
Tiktok név: lalee1100_wattpad

Ha tetszett a rész és úgy gondolod megérdemli, dobj rá egy voteot és ha még egy kommentet is hagysz feldobod a napomat.❤️🥰

Hamarosan újra jelentkezem. Puszi, pacsi mindenkinek 🥰🤗

~ℜ𝔬𝔬𝔪𝔞𝔱𝔢𝔰 𝔦𝔫 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔬𝔯 𝔫𝔬𝔱?~ /ℭ𝔬𝔪𝔭𝔩𝔢𝔱𝔢/Where stories live. Discover now