"mm..mas ni" sy merungut sikit sebab sy betul-betul mengantuk tapi sy ikut juga arahan dia. Mata sy pun mau nda mau ja buka.
Tiba-tiba Farel buat sesuatu yg buat sy terbangun dan segar terus. He suck my clit.
"astaga mas..ahh..mhmm..where did you learn that..ahh"
"do you like that baby?"
"mhmm..I love it..mhmm"
"good, just rest baby..don't move too much, I told you to let me do all the work right..just rest baby, just rest" Farel gentle kiss celah paha sy.
"mhmm..sure mas..I- " tiba-tiba sy ter-stop sebab dengar buzzing sound "mas?"
"yes sayang?"
"is that my-"
"yes it is baby, it's your vibrator, I found it in your luggage, bisa ngak mas main sama ini?"
Gosh! boleh-boleh dia jumpa dalam luggage sy. Tapi actually sy memang mau bagi tengok dia pun, tapi bukan sekarang, sy plan mau bagi dia tengok masa kami honeymoon di Bali.
"nda payah la mas, your dick is better" sy cakap.
"tapi mas curious" alahai, comelnya laki sy ni "I thought it's big, mas coba ya" dia belek-belek remote dia dengan vibrator tu. Figuring out macam mana mau guna. Dia mau cuba di mana ni? tak kan la di dick dia pula.
Dalam samar-samar lampu bilik tu sy dengar bunyi vibration, dan tiba-tiba..
"ahh..ahh..mas..mhmm" dia gosok vibrator tu di clit sy "mas..kalau mas teruskan macam ni nanti sy orgasm sebelum mas sempat masuk tau"
"I won't let that happen baby" dia tekan lagi button remote tu sambil tangan dia gosok-gosok clit sy guna alat tu.
"ahh..ahh..ahh..mas please..ahh" terus dia kasi stop lagi.
"mhmm..someone is having pleasure huh..mhmm" dia insert dua jari dia di dalam "you're wet baby" dia jilat lagi pussy sy guna hujung lidah dia, ternaik badan sy "mhmm..I love it"
Dia kasi masuk lagi vibrator tu di dalam pussy sy and leave it inside. Sy nda tau apa dia mau buat, tapi dia buat darah sy lancar mengalir di seluruh badan sy terutama sekali di bahagian bawah.
"are you ready sayang?"
"ready for what mas Farel?" Aduh, waiting for his next move betul-betul buat sy nda tentu arah.
"you look tensed baby" macam mana sy nda looked tense bila sy tertanya-tanya apa yg dia bakal buat "just relax ya, mas gak bakal lakuin apapa yg nyakitin kamu kok"
"ahh..mhmm" sy dapat rasa Farel guna dua jari dia untuk massage clit sy. Tempat yg paling sentitif "mas..sedap mas..lagi mas..ahh..ahh"
"enak ya..mhmm..bentar ya sayang" sy dengar bunyi klik dua kali dan vibrator di dalam pussy sy bergegar dengan mode yg lebih kuat dari tadi. Dengan jari dia yg masih massaging my clit dan vibration di dalam pussy sy, combination yg agak..urgh..susah mau explain.
"mas..I'm close..ahh..ahh"
"really? mhmm..I'm sorry baby girl, daddy won't let that happen" sy dengar lagi bunyi klik dan vibration di dalam pussy sy stop.
"urghh..mas, please don't torture me like this mas" benci sy dia buat sy macam tu.
"jangan marah dong sayang, mas keluarin ya" Farel tarik satu tali yg attached dengan vibrator tu untuk keluarkan alat tu dari pussy sy.
"mhmm" even pergerakan begitu sedikit pun buat sy rasa ngilu.
"there you go" Farel letak vibrator tu di tepi dan dia pelan-pelan gosok celah paha sy sambil spread my pussy wider. Lepas tu dia naik atas katil dan posisikan diri dia di atas sy. Sy nampak dia memang naked habis sudah. Masa bila dia buka baju sy pun nda perasan. Farel tease lubang pussy sy dengan hujung dick dia.
"mhmm..mas" sy genggam cadar sudah masa tu.
"mas masukin ya sayang..mhmm" Farel terus gerakkan dick dia keluar masuk "ahhh..ahhh..mhmm..kamu ketat banget sayang"
Sy dari tadi lagi tunggu saat ni "ahh..ahh..Farel sayang..ahh"
"ahh..yes baby..mhmm..say my name sayang" Farel cuba control pergerakan dia masa tu. It feels just nice, tidak laju dan tidak juga terlalu perlahan.
"yes Farel..ahh..Rel..sedap Rel..ahhh" dinding di dalam pussy sy rasa macam sedang kena urut urut oleh kepala dick dia. Sy rasa mau bagi dia something that I think he will like. I 'squeeze' him. Dari riaksi wajah dia sy rasa dia dapat rasa perbezaan dia.
"mhmm..ahh..my naughty wife..squeeze me some more baby" so I follow his instruction and.. "urghh! I coming sayang, mas gak bisa tahan..urgh! ahh! ahh! mhmm!"
"me too mas..ahh! ahh! mhmm!" sy climax dulu sebelum Farel dan Farel nda ambil masa lama pun untuk capai orgasm.
"ahh! baby! mhmm!" Sy peluk badan Farel yg terkulai layu selepas climax "mhmm..Daphne baby..it feels so fucking good" nafas kami masih lagi turun naik masa tu.
Sy tengok jam di handphone sy, hampir jam 6 pagi. Farel baring sebelah sy dan terus terlena. Sy pun nda ambil masa lama untuk tertidur sebab masing-masing masih belum recover dari penat majlis kami. Silap-silap terlepas flight kami ni nanti..hehe..
********
Tok! Tok! Tok!
Sy terbangun oleh bunyi ketukan. Sy dengar suara Ari sayup sayup disebalik pintu.
"Daph, Rel, kalian uda bangun atau belom, ntar kita telat loh"
Astaga! Habis la, jam berapa sudah ni?!
Sy pusing belakang, Farel masih lagi tidur. Sy gerakkan badan dia sikit.
"Mas..Mas Farel..bangun sayang" sy pusing balik untuk tengok jam di handphone sy "astaga! mas mas, bangun mas, kita belum packing lagi"
Tinggal beberapa jam lagi sebelum flight. Kelam kabut sy bangun. Farel ni pun payah betul mau bangun, siapa suruh kacau orang pagi-pagi buta. Sy kasi biar ja dia tidur sekejap sementara sy get ready, lagipun lelaki ni nda lama bersiap. Kelam kabut sy packing takut ada yg tertinggal. Sy sumbat ja semua dalam beg, nda sudah sy peduli baju siapa masuk pergi luggage siapa, yang penting tiada yg tertinggal. Sy sumbat macam tu ja, lipat pun tiada, tiada masa mau packing kemas-kemas.
**********
"Dear, cuba tolong cek dulu ada yg tertinggal ka tidak" sy cakap dengan Farel yg sedang kelam kabut bersiap sambil sy double lock luggage kami. Sy angkat handbag sy dan sy rasa sy ready sudah untuk jalan. Tinggal cek apa yg tertinggal ja.
"bentar sayang" Farel cek di bawah bantal, bawah selimut terus tiba-tiba sy nampak dia tersenyum "loh, kok ini gak dibawa sih sayang"
"apa tu mas?"
"ini" dia angkat satu barang dari bawah selimut sambil dia senyum-senyum nakal.
"astaga mas, nda payah la bawa tu, buang ja" tu sex toy bah dia jumpa di bawah selimut.
"bawa dong say"
"ee..nda payah la mas, cepat la, kita lambat sudah ni, dorang oma tunggu sudah di bawah, lagipun malas sy mau buka-buka luggage lagi"
"gak perlu, just put it here" dia main kasi masuk ja dalam handbag sy sambil senyum-senyum jajal. Nda tau apa la dia fikir masa tu, dari pandangan dia macam dia sedang rancang sesuatu, tapi sy nda dapat baca fikiran dia.
Continue Part 49 (Bonus)
YOU ARE READING
You drive me crazy (complete)
RomanceWarning‼️Mature content, Romance, Funny (Not suitable for 21 & below) Kalau suka tengok sinetron, boleh lah baca. Kalau suka sweet-sweet, mari la baca. Kalau suka jalan cerita yg simple & ringan, sila lah baca :)) Cerita dia memang berkait rapat den...
Part 48 (Bonus)
Start from the beginning