Önce avm ye geldik biraz gezindikten sonra sinema salonuna indik bergen vizyondaydi hemen onu seçtik 4 kişilik tam yarım saatimiz vardi onun için mert "Oğuz kanka sen seline ben ecrinle gezinim yarım saat sonra burda buluşalım olur mu?"Dedi oguzda "tamam kanka hadi görüşürüz" dedi oguz ve oguzla beraber üst kata çıktık gezindik ve en üst katta oturuyorduk sonra birden oguz arkamdaki birine tip tip bakıyordu "Oğuz ne oldu kime bakıyorsun?" Dedim çok sinirlenmiş ki cevap vermedi sonrdan bana bakmadan konuştu "arkandaki lavuga bakiyorum" birden arkamı döndüm ve bana sırıtarak bakan bir adam vardı rahatsız olmuştum "Oğuz hadi gidelim" Oğuz beni duymamıştı tam birsey diyeceken telefonum çaldı ve ecrin arıyordu...
E-alo kanka neredesiniz 5 dakika sonra baslikcak film
S-simdi geliyoruz askim
S-tamam canım hadi bay bayy..."Oğuz bizi bekliyorlar, hadi aşağı inelim" dedim oguz bana baktı ve "tamam inelim" dedi ve hazırlandık tam kalkacakken o bana bakan adam yanıma geldi oguzda geliyordu yediğimiz şeylerin parasını ödeyip adam yanıma gelip "insta istiyorum" dedi anlamadım adam dibime kadar girince oguz geldi ve adamın yakasından tutup "hayırdır birader utanmıyorsunun milletin sevgilisinin instagramini istemeye lan" dedi oguz biraz daha ileri gidince oğuzun kolunu tutup "tamam oguz hadi gel bosver bizi bekliyor ecrinler" Oğuz da adamı bırakıp elimi tuttu "tamam iniyoruz" dedi adama döndü ve "seni birdaha görürsem elimden kimse alamaz!" Dedi bende "hadiii" dedim ve asansöre bindik "off napicam ben seninle yaa" dedim ve güldüm oguz bana baktı "niye la" dedi "oguzum sen çok kiskancsin yiaa" dedim oguzda bana sarılarak "benden başkası sana bakamaz bakarsa kötü oguz olurum" dedi "tamam tamam hadi açıldı kapı" dedim ve elini tutum mert ve ecrin bekliyordu bizi mert hemen atladi "kanka neredesiniz amk" dedi biraz geç kalmıştık "Oğuz yukarıda ufak bir tartistida ondan geç kaldık arkadaşlar" dedim ve sinemaya girdik izlemeye basladik en arkadan secmistik yerleri burdan daha net ve güzel gözüküyordu. Aradan 2 saat geçti ve film bitti.
"Güzeldi film"dedi ecrin "aynen ya" dedim bende "selin cane haydi gidelim" dedi oguz o sırada ecrin atladi ve dedi ki "enistecim birak bugün aşkımla ben geziyim yaaa" dedi mert ve ben güldük oguz ise "hayır olmaz" oguza baktım oda bana baktı "iyi tamam akşam ezanı ile eve geleceksiniz ama ben mertlerde olucam" dedi "tamam görüşürüz" dedim mert ve Oğuz gitti bizde ecrinle gezdik baya akşam oldu ve ben pek birsey almadım ama ecrin birsuru kitap aldi gerçekten bu kitap kurdu eşyaları eve bırakıp mertlere gidiyorduk.Ve geldik kapıyı tıkandım ama açan ne merti nede oguz kapıyı Bi kız açtı "kime baktınız?" Dedi ben direk iceri girdim ve o kızda gelip oğuzun yanına oturdu "bu arkadaş kim?" Dedi mert hemen atlayıp "okuldan bir arkadaşım" dedi.
Oguzla yakın olması beni sinirlendiriyordu aradan 1 saat geçti biz ise o kıza bakıyorduk ecrinle o kadar gıcık olmuştum ki birden oguza dediği şeyle kan beynime sıçradı "Oğuz yarın bir işin yoksa buluşalım?" Dedi.Ben hicbisi demeden lavaboya gittim nedense icimde birseyler oluyordu o kızı dövmek öldürmek istiyordum ama anneme söz verdim asla kimseye elimi kaldirmicam ne erkeğe nede kıza kapıyı kilitledim oturdum yere neredeyse Bi yarım saat oguz geldi ve kapıya tikladi "selin birsey dicem açsana Bi kapiyi"
Dedi yüzümü yıkadım ama gözümde hala ufak bir kızarıklık vardı yapacak birseyim yoktu o yüzden açtım "napiyorsun sen kaç saattir burda merak ettim seni" dedi ve birsuru şeyler konuşurken yüzüne bakmiyordum cenemi tutup ona bakmami sağladı sonra birden sustu "noldu!?" Birsey yok diyip gecistirdim Tam birsey diyeceken "ben eve gidiyorum gelirsin sen" dedim ve konuşmasına izin vermeden indim aşağıya merte "ben gidiyorum görüşürüz" dedim "kanka beni bekle bende geliyorum"dedi ecrin "kapıdayım gelirsin" dedim ve çıktım.
Yağmur yağıyordu çok soğuktu ama bu benim umurumda değildi ecrin geldi ve yola koyulduk uzun yolu tercih ettik ordan neredeyse 1bucuk saate gidiliyor eve yürümek istediğimi söyledim ve yuruyorduk. "Kanka yarın senin doğum günün bisiler yapalimmi?" Dedi ecrin bende "yok ya gerek yok istemiyorum saol yinede düşündüğün için " dedim çünkü yarın sabah erken saatlerde annemin ve babamın mezarlığına gidecektim. Bunu kimseye söylemedim eve vermiştik sırılsıklam olmuştum ecrinde şemsiye vardı ama ben istemedim başımda çok güçlü bir ağrı vardı "kanka başım çok ağrıyor yaticam ben sende gelsene" dedim "tamam bitki çayı yapıyım ama sana ilk" tamam diyip odama çıktım. Başım gerçekten çok ağrıyordu bugünkü kızın oguza olan yakınlığı ve oğuzun şikayetçi olmaması sinirlerimi acayip bozuyordu orda durup oguzla kavga edeceğime eve geldim.
Yatakta kafamı başlığa koymuş bunlari düşünüyordum en sonunda gözümden bir yaş aktığını fark ettim çünkü annem ve babam olmadan ilk kez doğum günüm olacaktı. Ecrin geldi "al sanada yaptım sevdiğinden" dedi ecrini gerçekten çok seviyordum "saol bitanem" dedim ve ecrin gelip yanıma yattı. "Niye ağladın bakalım" dedi "kanka bu benim annem ve babam olmadan geçirdigim ilk doğum günüm birdaha hiç bir doğum günümde yanıma olmamalarıni düşündükçe gerçekten Bi an önce onların yanına gidesim geliyor onları doyasıya öpmek koklamak istiyorum ama çok zor hatta imkansız, buna üzülüyorum işte" bunları anlatırken iki gozumdende yaş döküldü ecrin "gel kız buraya" dedi ve bana sarıldı bende ona sarıldım "iyiki varsin" dedim oda bana "sende iyiki varsınn" dedi ve ecrinin omzunda uyuya kalmışım ecrin kafamı yastığa koymuş ve aşağı inmiş.
Aradan 2 saat sonra saat
01.30 da oguz gelmişti ecrine beni sormuş yukarıda uyuduğumu söylemiş "oguz selinin gönlünü alman gerekiyor kız gerçekten çok üzülmüş" diyip çıkmış evden. Oğuz odaya geldi ben ise başımın ağrısından uyuyamadım oguz geldi ve yanıma yattı "kusmuyuz" dedi "evet" dedim çünkü o kızın ona yaptığı şeyden rahatsız olamamıştı "hmm peki nasıl biter bu kusluk?" Dedi "bilmiyorum içimde oluşan kırgınlık artık vücuduma hükmediyor " ve kafamı oğuzun göğsüne koydum "nolur beni bırakıp başkasını sevme dayanamam zaten beni bu hayatta tutan tek kişisiniz sizde kaybedersem annemi çok özlerim ve..." Tam sözümü bitirmeden "sst yok öyle birsey ben seni sonsuza dek sevicem bunu asla unutma her zaman yanına olucam" dedi ve bana sarıldı ben uyumuşum.Saat 7 gibi uyandım oguz uyuyordu çok sesiz bir şekilde banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Hazırlanip mezarlığa gitmek için tramvaya binmem gerekiyordu ve bindim yaklaşık Bi yarım saat sonra oradaydım ve mezarlığa girdim yanındaki mezarlığin taşına oturup annemle konuşuyordum tabi bu siradada ağlıyordum "annem bu sensiz geçirdiğim ilk doğum günüm keske suan hayatta olsaydın da iyiki doğurmusum seni kızim deseydin, babam ben ikinizi çok özledim ama ne yapacağım bilemiyorum size sarılmak istiyorum bazen ama olmuyor kime sarılsam senin kokunu alamıyorum sizi çok özledim ben.." orda Bi iki saat geçirdim ve tam gidecekken gördüğüm kişi ile biraz tırstım....
8. bölüm
En başından başla