Aycan:Barış'ı merak ediyorum
Nisa:Eminim o da çok yakışıklı olmuştur
Aycan:Barış'ın atakları olmasın başka bişey istemiyorum.
Bunu söylememle Lale kapıdan içeriye girmişti. Ama biraz ağlamış gibiydi. Konuşmaya başladım:Kuzum noldu?
Lale:Berkan'a sinir oldum.
Nisa:Sinir olduğun için mi ağladın?
Lale:Evet.Dilşah:Noldu?
Lale:Bana giydirdiği ayakkabıya baksanıza
Dilşah:Bence gayet güzel
Lale:Hiçte güzel değil. Elbiseme karışmadı ayakkabıma karıştı.
Biz Lale'ye gülmüştük. Lale hamile olduğu için çok alıngan biri olmuştu. Lale:Ya gülmeyin. Ağlancak halime gülüyorsunuz
Asena:Kuzum ayakkabıların çok yakışmış. Bunda ağlancak bişey yokAycan:Aynn öyle kuzum. Çok güzel olmuşsun.
Lale:Gerçekten mi?
Aycan:Evet.
Lale:Sende çok güzel olmuşsun kuzum
Aycan:Teşekkür ederim kuzum.
Bunu söylememle odanın kapısı tıklatıldı. Kimin olduğunu tahmin ediyordum. Ama yinede sevdiğim adamı görmek için gir komutunu verdim.Sevdiğim adam içeriye girdiğinde Asena ve Dilşah beni saklamışlardı. Nisa zorla Barış'ı dışarıya çıkarttığında ben konuşmaya başladım:Çok yakışıklı olmuş
Nisa:Sende çok güzel oldun
Aycan:Heyecandan hem kalbim yerinden çıkacak hemde midem bulanıyor
Bunu söylememle içeriye babam girmişti. Tam karşımızda durup konuşmaya başladı:Hanımlar bizi bir baş başa bırakır mısınız?Asena:Tamm Gürkan amca.
Asena bunu söyledikten sonra odadan dışarıya çıktılar. Babamla baş başa kaldığımızda babam konuşmaya başladı:Çok güzel olmuşsun kızımAycan:Teşekkür ederim baba.
Ben bunu söyledikten sonra babam oturmamı söylemişti. Ben arkamdaki arkası olmayan koltuğa oturduğumda babamda yanıma oturdu ve ellerimi tutarak konuşmaya başladı:Hiç bugünü, bugünün geleceğini düşünmemiştim. Birgün yuvandan uçup gidicektin biliyorum. Ama benim seçtiğim adamla evlenicektin.Aycan:Ama senin seçtiğin adamla evlenmiyorum. Sevdiğim adamla evleniyorum baba.
Gürkan baba:Evet kızım. Sevdiğin adamla evleniyorsun. Ve inşallah çok mutlu olursun
Aycan:Mutluyum zaten baba. Ben, Barış'ın yanında kendimi güvende hissediyorum. Ben ilk defa bir erkeğe aşık oldum. İlk defa birine bağlandım.Gürkan baba:Çünkü sen, Barış'a kalpten bağlandın kızım. O da sana kalpten bağlandı.
Aycan:Bende hep bunu hayal ettim. Senin, benim en mutlu günümde yanımda olmanı çok istiyordum. Ve şimdi dileğim gerçek oldu. Sen yanımdasınGürkan baba:Artık hep yanındayım kızım.
Aycan:Keşke annemde burda olsaydı
Gürkan baba:Keşke kızım. Annen senin bu hallerini görmeyi çok istiyordu. Ama seni izliyordur ve mutludur. O sen gülünce mutlu oluyordur eminim.
Aycan:Arcan'da görüyordur belkiGürkan baba:O da görüyordur tabi kızım.
Babam bunu söyledikten sonra yüzü düşmüştü. Konuşmaya başladım:Baba iyi misin?
Gürkan baba:İyiyim kızım.
Aycan:Bişey mi söyliyceksin?
Gürkan baba:Beni affettin mi?Aycan:Ben sana hiçbir zaman kızmadım ki, kırıldım ama kızmadım baba. O yüzden sen benim gözümde affedilicek bişey yapmadın.
Bunu söylememle babam bana sarıldı. Bende ona sarıldığımda konuşmaya başladı:Hep böyle yüzün gülsün güzel kızım benimBarış'tan
Nikah saati geldiği için gelin odasının kapısına gelmiştim. Tam kapıyı tıklatıcakken Aycan babasıyla konuşuyordu. Ne konuştuklarını duyuyordum. Aycan, babasına güvensede ben güvenmiyordum. Pişmanmış rolü yapıyor gibiydi. Yada bana öyle geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
RandomBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...
34. Bölüm
En başından başla