הוא פנה לליאם שיעזור לו ופנה אפילו לנייל, אך שניהם נתנו לו את אותה התשובה במדויק כל כך שזה היה מפחיד, הם נתנו לו עצות אך אמרו לו גם שהם לא יכולים להתערב ושצריך להבין הכל בעצמו ומה הוא רוצה שיהיה לו עם לואי.)
(ביום ראשון הוא הסיע את לואי להרווארד והיום הוא אמור לחזור, הוא מתגעגע אליו כל כך והוא מחכה כבר שיגיע כי הבחור הזה לגמרי שיגע אותו. רוב הסיכויים שיחזור לואי יתכונן לאחד המבחנים כי כמו שמכיר אותו לואי חרשן וחנון קטן, אך הארי כל כך אוהב את זה בו. אך לא מוותר על החלום שלו להיות , ולראות את לואי לומד זה בין הדברים האהובים עליו בתקופה האחרונה.
רואים שאוהב ללמוד ורואים שהלימודים זה האהבה שלו, למרות שלואי מחונן ולמרות שהחומר בא לו דיי בקלות רואים את התשוקה הזו כאשר מצליח בלימודים ואת האושר על פניו שרואה שהצליח במה שהשקיע.
בעניו זה כל כך חמוד שלואי רוצה להיות אסטרונום וזה כל כך חמוד שנראה מהופנט שמסתכל על השמיים, זה נראה כאילו הוא מנתח אותם ונראה שהמחשבות שלו כל כך עמוקות שהוא בוהה בכוכבים.)
לואי בחיוך עם תיק ענק על גבו, נכנס אל הרכב שחיכה לו שעה וחצי כאשר הארי ישר יוצא ועוזר ללואי להניח את הציוד שלו במושב האחורי.
הנסיעה התחילה בשקט עד שלואי גלגל את עניו ״איך אתה?״ פתח את השיחה ״בסדר.. הפונדק מצויין והמשפחה גם״ הרים כתפיים שלא היה לו כל כך על מה לפרט ״אתה משעמם. אצלי קרה כל כך הרבה, קיבלתי שמונים ושלוש בפסיכולוגיה ושבוע הבא יש לי מבחן באסטרונומיה ושלוש עבודות להגיש. הסוף שבוע הזה עמוס כל כך, אבל היום אני לא עמוס״ חייך אל הארי ונשק ללחיו.
שעצרו ברמזור הארי הסתובב אל לואי הסתכל לעניו ובכוונת תחילה גלגל את עניו גורם ללואי לזעוף ״שקט זקן״ בחיוך שיניים ענה לתשובתו והמשיך בנהיגה ״אני לא דיברתי..״ התגרה וקיבל מלואי בוקס לביצים ״לפחות אתה לא מכחיש את הזקנה שלך.. תגיד יש הבדל בין זין של גיל עשרים לזין של גיל שלושים?״ הסתכל על הארי, שהתכווץ עם יד על איברו, ברצינות ונתן מבט מתעניין ״תגיד יש הבדל בין מוח של גיל עשר למוח של גיל עשרים?״ הארי החטיף מבט לכיוונו של לואי והחזיר במהירות אל הכביש ״זה תשובה לשאלה שלי?״ הארי הרים כתפיים וגיחך בשקט בעוד לואי מתחיל להעביר שירים בתחנות הרדיו.
שהחנה את רכבו מול ביתו החדש הוא דומם את המנוע ויצא מהרכב, רואה את לואי יוצר גם ושניה מאוחרת יותר מחזיק. כבר בידו ״השבוע קניתי כמה רהיטים לבית.. אני לא כל כך מבין בעיצוב אז דיברתי קצת עם ג׳מה, אבל אל תחשוב שהעיצוב בבית הוא שלי״ לואי צחק וידע שהסגנון של הארי מוזר ״אויש הארי, רחמים עלייך״ הניד לשלילה וחיכה לצידו שפתח את הבית.
YOU ARE READING
Hurt Feelings // L.S
Fanfictionאני לא הייתי נרפא אף פעם עם שינון מילים. הפאנפיק נכתב על השיר All Too Well של טיילור
פרק 10
Start from the beginning