Elleri yavaşça alfanın kasıklarına inerken dudaklarını açlıkla emen uzun bedenden uzaklaştı.
"Gitmeden önce...seni rahatlatma
mı ister misin Kook?"Tahrik edici sesiyle konuşup alfanın yanağına öpücük kondururken belindeki tutuş sertleşmişti.
Birkaç kez öptü yanağını,unutturmak için.O tokatı unutturmak için öptü,kendini suçlu hissediyordu.
Geri çekilip alfanın kırmızı gözlerine baktı,sırıttı.
Tekrar dudakları birleştiğinde omega eşinin ceketinş ve kravatı çıkarıp atmıştı,gömleğin düğmelerini tek tek açarken dudağının ısırılmasıyla inledi.
Jungkook,ayrılıp boynuna inerken dün bıraktığı izlerin üstünden diliyle geçerek öptü.
İki yana gömleği açıp ellerini çıplak tene sürterek kasıklarına indi.Kemeri açmaya başladı.
"Ihmm...Jungko-ah!"
Boynuna ısırıp emen eşiyle inlemelerinş serbest bırakırken kemeri açıp ve düğmeyi açıp fermuarı yavaşça indirdi.
Belindeki eli tutup uzaklaştırırken alfa geri çekilip ona anlamsızca bakmaya başladı.
Göz kırpıp muzip sırıtmasıyla aşağı çöktü omega.Jungkook ona şaşkınlıkla bakarken o bundan yararlanıp eşinin pantolonunu boxerla beraber indirmişti.
"Jimin ha-"
Sertleşmeye başlayan aletini kavrayan ellerle sözü yarıda kesilirken başını arkaya atıp dişlerini sıktı.
"Kendini bana bırak kocacağım."
Teşvik edici sesiyle konuşup elleri arasındaki aleti sıvazlamaya başladı.Dudaklarını yalarken baştan sonra çekiştirdiği alet sertleşiyordu.
"Ah-lanet olsun!"
Jimin,eğilip penisi dudaklarında ağırlarken Jungkook hissettiği sıcaklıkla kafayı yiyecek gibi olmuş arkasındaki dolaba sıkıca tutunmuştu.
"Jimin-!ah sikeyim."
Eşinin inlemeleriyle içten içe sırıtırken ağzında gittikçe büyüyen penisi emmeye başladı.
Burnundan nefes alıp boğazına kadar aldığı sertliği emerken alamadığı kısımları ve topları okşuyordu.
"Hızlan! ıhmm."
Dolapta olan ellerinden birini alıp sarı saçlara atarken omegayı aletine bastırdı.
Jimin,gözleri dolarken istifini bozmadan işine devam etti.Nefes almaktan zorlanıyordu ama bırakmadı.
"Ah-geleceğim!"
Eşinin sesiyle hızlandı,bir süre sonra boğazına akan sıcaklıkla durdu ve geri çekildi.Kalkmadan önce aletti birkaç kez daha sıvazlayıp kalktı ve ağzını sildi,salyaları boynuna kadar inmişti.
Jungkook'un terlemiş yüzü ve alnına yapışmış saçlarıyla başını arkaya atmış soluklanırken omega bu görüntüsüne dudak ısırıp uzanıp adem elmasını öptü.
"Sen...benim sonum olacaksın."
Solukları arasında konuşurken Jimin kıkırdadı ve omuz silkti,her ne kadar zor durumda olsada eşine odaklanmıştı.
Jeongsan'ın ağlama sesiyle omega hızlıca konuşup eşinin yanağını son kez öperek giyinme odasından hızlıca çıktı.
"Hızlıca duş al gel.Jeongsan'ın uyanması iyi oldu,uyanıkken görmüş olursun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...
[16]
En başından başla