Konuşmadan sıkılıp gezintiye çıkmak istedim.
"Nereye"
"İstediğim yere"
Verdiğim cevapla susup oturmuştu siyah saçlı kız.Aradan bir kaç gün geçmişti onlarla birlikte zaman güzel geçiyordu başkalarıyla da tanışmıştım. Şuan da koltukta uzanmıştım kolumla gözümü kapattım. Birisi geldi bacağımı kaldırıp oturdu bacaklarımı kendi bacaklarının üzerine koydu acaba kimdi?
Kolumu kaldırıp ona baktım kolunu koltuğa dayamış kafasınıda eline yaslamıştı ve bana bakıyordu.
"Bakmaya mı doyamıyorsun"
"Üzerine bastın"
"O halde daha yakından bak"
Bu seferde bacağına yatmıştıp gözlerimi kapattım.
Elini yüzümde gezdirmeye başladı
"Uyutmayacaksın"
"Uykun olmadığını biliyorum"**************************
"Sence ben güzel miyim?"
Raven karşımda dikilmiş benden cevap bekliyordu kafamı kaldırmadan konuştum.
"Güzelsin"
"Ama sen gerçekten güzelsin olduğun gibi"
Şimdi ilgimi çekmişti kafamı kaldırıp ona baktım."Yani?"
"Senin sarı saçların, mavi gözlerin beyaz tenin, dolgun dudakların ve güzel yüz hatların var olduğun gibi mükemmelsin"
"Vücudumu söylemeyi unuttun"
"Ve vücudun""Bu konuşmanın sonu nereye gidiyor?"
Kendi öz haline mavi bedenine dönmüştü
"Şimdi de güzel miyim"
"Evet, ama ben sarışınlardan yanayım"
"Dalga geçmeyi bırak"
"Raven? Sorun ne kendinle ilgili şüphelerin mi var? Biri sana laf mı etti eğer bu yüzden özgüven düşüklüğü yaşadıysan o kişiyi şuan öldürebilirm.Kafasını eğdi
"Dik dur raven, aramızda kalsın burada ki benden sonra en güzel kız sensin"
"Erik bu halimi beğeniyor"
Kahkaha patlattım
"Sen ve Erik muhteşem goril ayaklı sünepeden sonra çok daha iyi"
"Öyle konuşmamalısın"
"Konuşurum"
"Charles senden hoşlanıyor"
"Biliyorum"
"Ya sen"
"İnsanlara o şekilde değer vermiyorum"
"Anladım" sessizlikten sonra gülerek yanıma oturdu yanağımdan öptü."İğrenç"
Bu seferde ıslak öptü
"Seni seviyorum"
"Ben sevmiyorum yakında sizi bırakıp Asgarda döneceğim ve aklıma bile gelmeyeceksiniz"
Karnıma bir yumruk geçirdi
"Ah"
"Seni bulurum ve saçlarını siyaha boyarım"________________________
Daha önce hiç görmediğim bir büyücü şuanda beni buradan çıkartmak için dil döküyordu.
"Düzen bozuldu buraya hiç gelmemeliydin seni geri yollamalıyız ve bir daha hiç gelmemelisin evren resmen bu yüzden parçalanıyor"
"Burayı seviyorum burada hiç olmadığım kadar mutlu oldum"
"Anlıyorum ama buna mecbursun lütfen beni dinle Asteria pişman olacaksın. Burası senin evrenin değil, sen buraya ait değilsin, zaman doldu"Saatlerce konuşmanın ardından beni ikna etmişti burayı terk etmek zor olacaktı onlarla birlikte iki ayda bir çok şey yaşamıştım onlarla savaşmıştım bile ilk defa kendimi düşünmeyi bırakmalıydım. Ama kendimi biliyordum asla durmazdım Charles ile konuşmalıydım ve diğerleriyle.
Oturup onlara herşeyi anlattım Raven çok üzülmüştü hatta koşarak gelip bana sarılmıştı.
"Üzgünüm beni isteseniz de unutamazsınız çünkü"
"Çünkü unutulacak birisi değilsin"
"Aynen öyle, Raven"
Kafasını kaldırıp ona baktım
"Belki başka evrenlerde beraberizdir?"
"Umarım"
Hepsiyle vedalaşmıştım burada olmayan tek kişi oydu sıra onu bulmaktaydı."Hey, Nereye güzellik?"
"Sana"
Konuşmaya çalıştım ama yapamadım.
"Zihnime girer misin, lütfen"
Anlamamıştı ama dediğimi yaptı. Her şeyi öğrenince üzgünce bana baktı.
"Gitmem gerekiyor ve senden bir şey isteyeceğim"
Sadece beni dinlemeye devam etti.
"Kendimi tanıyorum tekrar gelmeye kalkabilirim o yüzden,"
Biraz durup tekrar konuştum
"Sizi hafızamdan siler misin?"
Sadece izliyordu."Beni kendine kaptırıp terk etmek büyük günah"
"Cehennemde yerim hazır olmalı"
İkimizde güldük
"Kavuşmak mahşere kaldı desene"Büyücü geldi ve yanında bizi buraya getiren adam vardı adamı nasıl tehtit ettiysek hala benden izin bekliyordu kafamı salladım yıldızı açtı.
Kısa bir bakışmanın ardından bana yaklaştı öpecekken onu durdurdum.
Zihnimi okuyunca o da zaten geri çekildi. Üzülmesi hoşuma gitmedi ama pek umrumda değildi unutacaktım.Adam iki parmağını istemeyerekte olsa başına götürdü kızın hafızasından kendisini, bu evreni sildi.
______________________________
Kız denediğini ama başarılı olamadığını hatırlıyordu
O gittikten sonra 50 yıl geçti başka bir Asteria o evrene gönderildi o da ilerki zamanlarda sapıtmış ve bir çok şeye zarar vermişti bu yüzden yaptıklarından kendisi sorumlu tutuldu.
Şimdi ise tek başına başka bir evrende kısa süre vakit geçirecekti.
________________________________
Bu bölümü yazdigima suan pismanim of ya keske iliski yapmasaydim püüü neyse bisey yokkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goddess Of Water || Tony Stark
FanfictionThor ve Loki'nin su tanrıçası olan kız kardeşi "Asteria" . . . Bana birçok lakap takıldı birçok şey söylenip benzetmeler yapıldı. "Kahraman" hiçbir zaman bunlara dahil olmamıştı. İlk defa abimden duymuştum. ******************* -Bence itiraf etmezse...
12 GEÇMİŞE DÖNÜŞ
En başından başla