AA- 16. BÖLÜM

En başından başla
                                    

"Deme onu demeeee." Dediğimde güldü.

"Maalesef beybi öyleymiş." Az önce gülmüş olmasına rağmen sesi bıkkın çıktığında ağlanarak dolabımın kapağını açtım.

"Kader. İstemiyorum." Sesim kötü çıktığından iç çekti.

"Hayır karalar bağlamak yok. Güzel yapacağız. Güzel sonuçlar alacağız ve istediğimiz yerleri kazanacağız. Yapacağız bunu. Hadi , hadi, hadi. Yaparız biz." Dediğinde iç çektim.

"İnşallah." Dedikten sonra vedalaşıp telefonu kapadık.

Hızla üzerimi giyindikten sonra çantama kalem ve silgi attım.

Odamdan çıkarken abim de odasından çıkıyordu.

"Nereye?" Dediğinde dudağımı sarkıttım.

"Dershaneye. Deneme varmış bugün." Dediğimde başını salladı.

"Tamam güzelim başarılar. Ben de çocuklar ile buluşacağım." Söylediği şeyle sırıttım.

"Ozanım'a selam söyle. Çok öpüyorum onu." Dediğimde abim üzerime doğru yürümüştü ben de çıkışa doğru koşmuştum.

"Oya, kaşınıyorsun bak! " Abim arkamdan bağırırken ben da kapıdan çıkmıştım.

Evet, kaşınıyor olabilirim biraz.

Ama çok azıcık.

Miniminnacık.

"Ya şaka yaptım. Hepsine selam söyle." Dedikten sonra kapıyı kapattım ve ayakkabılarımı giyip seri adımlarla dershaneye gitmeye başladım.

Abim bir gün Ozan yüzünden benim ağzıma edecekti ama bakalım hayırlısıyla hangi güne denk gelecek.

Dershaneye geldiğimde hızla sınıfa çıktım. Kader'in yanının boş olduğunu görünce oraya ilerleyip oturdum.

"Sınav çıkışında abim gelecek." Kader kulağıma eğilip fısıldadığında sırıttım ve başımı salladım.

"Olur." Derken sırıtmaya devam etmem Kader'in komiğine gitmiş olmalıydı ki kıkırdadı.

Hoca elinde kitapçıklar ile sınıfa girdikten sonra herkese kitapçıkları dağıttı ve süreyi başlattığında derin bir nefes alıp önümdeki tyt denemesini çözmeye başladım.

📱📱📱📱📱

"Yok anacım yok. Benim ömrüm biter ama şu tyt denemesinde zamanım yetmez. Yok abi yok yani. Nasıl herkes yetiştirebiliyor ama ben yetiştiremiyorum anlamıyorum ki." Sınav süresi bitmiş kitapçıkları hoca toplamıştı ve ben de çantamı toplarkan Kader ve Serkan'a söyleniyordum.

"Benim de yetişmedi yine." Kader konuştuğunda Serkan başını sallayarak Kader'e katıldığını belli etti.

"Evet benim de yetişmedi." Serkan sözlü olarak da bunu belli ettiğinde homurdandım.

"Bir paragraf soruyorlar ahan da kolum kadar." Homurdanarak çantamı sırtıma geçirdiğimde onlar da kalktı.

"Abim gelmiş." Kader telefonuna bakarak konuştuğunda sınava olan sinirim puf diye kaybolmuştu.

"Ayyy, Ozanım mı gelmiş?" Hülyalı bir ses tonuyla konuştuğumda Kader ve Serkan bana hiç şaşırmadıkları belli olan bir bakış atıp güldüler.

Ruh hâlin bu kadar da çabuk değişmez be Oya.

Sırf Ozan aklına geldi diye şıp diye sinirin geçemez.

Abimin Arkadaşı /Yarı texting/ (TAMAMLANDI ✅)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin