Mi-am luat telecomanda si o butonam pentru a gasi ceva interesant la televizor . In zadar . Parca si televizorul era impotriva mea . Am oftat zgomotos apoi m-am pus in pat . Am stans lampa si am adormit .
***
Era dimineta , o noua dimineata . Cobor incet din pat in incep sa-mi fac lucrurile de zi cu zi .
Am coborat jos incet dar rapid . Simteam un miros placut care-mi gadila nasul . CLATITE .
In bucatarie era Eliot . Facea clatite . Ce imagine frumoasa . Doamne ce n-as da sa am un iubit ca asta ... o nu , nu am spus asta ,pardon nu am gandito . Era de rau . Baiatul asta mi-a invadat creierul . ERa peste tot unde mergeam , era in privirea mea iar asta categoric nu e de bine .
-Buna dimineata-spun oferindu-i un zambet
-Buna dimineata , ia un loc . Tocmai pregateam niste clatite . - spuse zambind
-Nu stiam ca gatesti
-Tu nu stii mulltee despre mine.
-Dar ... - Am fost intrerupta de soneria casei . Se pare ca avem un vizitator .
-Deschid eu - spun in timp ce el aproba din cap .
Am pasit spre sufragerie si am deschis usa . In fata ei se afla o blonda , inalta , imbracata cu o fusta rosie mulata si scurta , o camasa decoltata de culoare alba si niste pantofi cu platforma . Ma holbam la ea , era frumoasa ,avea niste picioare lungi ce te faceau sa crezi ca nu se mai termina .
-Ammm , da-te la o parte daca nu ai degand sa ma inviti inauntru- spuse blonda lasandu-ma cu gura deschisa .
Am lasat-o sa intre si s-a dus dprept spre bucatarie . Ea cine mai e ?
Am urmat-o in bucatarie .
-Eliot , dragule - zise blonda a carui nume nu il stiu .
-Elena ... - spuse Eliot indiferent . Aha , o chiama Elena .
-Mi-ai lipsit dragule - spuse in timp ce il cuprinde in brate pe la spate .
-Elena , am treaba . - spuse Eliot pe un ton iriscibil .
-Bine , bine , morocanosule - unde sunt ceilalti ?
-Probabil dorm si acum , dupa misiunea de aseara am cam obosit . Suntem si noi oameni .
-Da , ma rog . Urc sus .-spuse inganfata . Eliot tace si isi continua treaba in timp ce tocurile Elenei se auzeau subit .
-Si cum iti plac clatitele ? - spune Eliot intrerupand linistea asurzitoare .
-Cu nutella - spun si zambesc .
-De ce ?
-PEntru ca imi place ciocolata - spun ca un copil mic .
-Copil mic - spune el razand
-Hei , nu sunt un copil mic
-Ba da , esti
-Ba nu .
-Ba da.
-Ba nu !
-Ba da .
-Ba nu si inceteaza sa ma mai contrazici .
-Ba da si nu te mai comporta ca un copil mic .
-Off Doamne . Bine , ai chastigat . momentan .
-De ce momentan? Vrei sa-ti iei revansa?
-Poate- spun in timp ce apuc lingura din borcanul cu nutella apropiindu-ma de el .
-Ohooo , sa nu indraznesti !-zise el razand
-Cine zice ? -sspun in timp ce am inceput sa alerg dupa el cu lingura de ciocolata in mana . El a alergat pana la frigider dupa care l-a deschis scotand un tub de frisca .
-Ohoo , sa nu cumva sa indraznesti maimutoiule ! - spun zidicand lingura la el .
-Cine zice ? -spune el razand cu gura pana la urechi - Si pe cine crezi tu ca faci maimutoi ?
-PE tine domnule maimu...-nu am apucat sa termin de vorbit caci a inceput sa ma alerge prin bucatarie ajungandu-ma imedeat apoi imprastiindu-mi frisca pe fata in timp ce el s-a ales cu lingura din mainile melle pe fata lui .
-Maimutico - zice in timp ce si-a lipit buzele de ale mele . Simțiam cu pielea mi se furnica si cum o caldura ma cuprinde .Am ramas fara respiratie . El tocmai m-a sarutat . Stateam si il priveam in ochii lui frumosi fara cuvinte . Pur si simplu blocata de gestu lui . tocmai m-a sarutat . Eliot tocmai m-a sarutat .
Si-a schimbat privirea imedeat dupa ce a realizat ce a facut .
-Scuze .. eu doar ...- nu a apucat sa termine deoarece am inceput sa o iau la fuga-n camera mea . Eram confuza , blocata , uimita . Nici nu stiam ce sa simt in legatura cu asta .
Am auzit cum a urcat si el scarile iar apoi m-am dus repede la usa si am invartit cheia din metal inauntru broascai .
-Ella ?! , Ella, deschide . Nu fi copil mic . - zise bosumflat si trist .-Te rog Ella ,deschide usa - spuse in timp ce lovea usa din metal cu puumnii . -La naiba Ella - injura el dupa care o liniste obositoare se aseaza in satele usii . Am auzit cum paseste de langa usa mea , pasii sai indepardandu-se incet. Am respirat ușurata .
Stăteam cu spatele rezemata gândindu-ma la cele petrecute recent . Cum a putut sa ma sărute? El ... Cum a putut? Si de ce ma simțeam in regula cu acel sărut? .
Am stat ore-n șir gândindu-ma la chestia asta . Tot nu reușeam sa înțeleg ce sa întâmplat cu mine de nu am reacționat .
Am privit la ceasul care indica 14:32 . Stomacul meu era leșinat de foame , așa de leșinat încât scotea sunete . Am oftat zgomotos . Nu ma puteam ascunde la nesfârșit in camera mea , trebuia sa ies si sa înfrunt realitatea si sa comunic cu Eliot .
Am descuiat camera si am mers tăcută pana in sufragerie . Acolo nu se afla nimeni si daca stau sa ma gândesc nu am auzit niciun sunet din partea băieților de ceva vreme . M-am dus in Bucătărie . La fel . Bucătăria era pustie .
Un bilet micuț si o farfurie mi-a atras atenția . Am luat biletului si am început sa-l citesc .
*** Draga Ella ,
Imi pare nespus de rău daca te-am rănit cumva cu faptele făcute de mine , sa știi ca nu am vrut . Eu si Dani am plecat intr-o misiune . Nu stiu când ne vom întoarce si daca ne vom mai întoarce .
Având in vedere ca nu ai mâncat nimic ți-am lăsat niște clătite pe masa ..te rog sa mănânci.Sunt cu nutella sa știi .
As vrea sa vorbim când ma întorc mai multe chestii .
Sa ai grija de tine .
Cu drag , Eliot . ***
A plecat . A plecat si nu știe când se v-a mai întoarce . Am oftat puternic când am citit scrisoarea încă de 3 ori.Am luat o clătită , m-am uitat la ea si am apropiato încet de gura . Am mușcat puțin din ea si am început sa mestec usor . Am simțit cum papilele gustative mi se înmoaie . Simțeam un gust plăcut si aromat . Dulce dar nu prea dulce . Moale dar tare . Pufoasa dar nu prea pufoasa . Intrun singur cuvânt ,perfecta . Simțeam cum am început sa plâng . Nu știam de ce plâng dar știam ca nu plâng degeaba . Daca el nu o sa se întoarcă ? Mi-a spus ca rămâne alături de mine . Se pare ca a fost doar o minciuna .
CITEȘTI
Nimic nu e ce pare a fi
Random" Ella este o fata timida care deține un secret mare fata de persoanele din jurul ei . Lumea o considera ciudata deoarce ea nu comunica nimeni pe lângă faptul ca nu avea prieteni . Dar oare ce se întâmpla când un băiat intervine in viața ei social...