Már egy tizenöt perce segítségért visítok, de semmi. Kezdek bekattanni.
-Engedjenek...el...-Sírtam- Basszus!
A lábammal el kezdtem toporzèkolni ès hisztizni.
-Buzi szovjetek! Itt halok meg! Öljön meg valaki! Ez így irtó unalmas! De előtte had szívjam el a fűvemet,ha már elköltöttem rá a fèl èletemet! Segítség! Dustin! Robin! Erica! Erica! Hol vagytok kockák? Segítség! Segítség!
-Fejezd már be...nem mész semmire ezzel...-Szólalt meg mögülem egy kótyagos hang
-Steve! Ezaz! Èlsz mèg!-Kiáltottam boldogan- Ezt nektek Szovjet emberek! Háh!
-Kezdesz bekattanni...-Mondta
-Na nem mondod? Itt öregszünk meg.-Nevettem- Na figyelj, van ott egy olló...vagy mi a fasz...-Mutattam az asztalra- Azzal elvághatjuk ezt a szíjat...
-Csak oda kell ugrálnunk, ha egyszerre mozgunk, megtudjuk szerezni! Te megrugod, nekem meg az ölembe esik ès elvágom ezt a szart... Zseniális vagy!
-Egy...kettő...most!-Mondtam majd mindketten elrugóztunk a földtől ès egy kicsivel közelebb kerültünk az asztalhoz.
-Ez bevált! Egy... Kettő... Most! Gyerünk!
-Már csak egyet!-Mondtam-Most!
Az utolsó nem sikerült, felbortunk.
Már kínomba elnevettem magam.-Jó, semmi baj Lia, ne sírj, nincs semmi baj... Mivan? Te sírsz vagy nevetsz?
-Ne haragudj, nevetek.-Emeltem fel a fejem-Csak nem tudom elhinni,hogy itt halok meg valami szovjet titkos bázison Steve a Hajharringtonnal. Ez baromi vicces!-Nevettem
-Nem fogunk meghalni,kijutunk, oké? Csak had gondolkozzak egy kicsikét...
-Emlèkszel... Mikor legeslegelsőnek találkoztunk?
-Mi?
-Tudod... Dustin viaskodott egyfolytában,hogy ne nézz rám...kis szarosak voltunk... Èn akkor teljesen beléd estem... Csak...te... Te Nancy-t nézted. Emlékszel rám?
Nem kaptam választ.
-Hát persze,hogy nem... Rajongtam èrted... Imádtalak...olyan akartam lenni mint te... A tièd akartam lenni... De te minden áron Nancy-t akartad... Népszerű voltál... Èn is az akartam lenni... Népszerűsègre vágytam...
-Ha ez vigasztal...nem olyan jó amilyennek látszik...-Mondta halkan- Komolyan. Mindenki erre vágyik, de valóban nem igazán jó...tudod?
-Igen, idő után...miután belebetegedtem a gyógyszerekbe...rá jöttem,hogy ez nem kell nekem. Nekem ez kell, a drog... Ès csak te, a népszerűség meg kerüljön el egy èletre...
-Bocsánat... Bár megismertelek volna akkor...
-Tènyleg?-Nevettem
-Tènyleg.-Nevetett ő is- Talán... Talán segíthetünk volna egymásnak...
-Jah... Talán...
Sípolás,majd egy ajtó nyitódás. Bejöttek a szovjetek.
-Heh... Hová kèszültök?-Kèrdezte
-El innen a picsába.-Vágtam rá
-Most próbáljatok igazat mondani...-Ált Steve elé a szovjet- Akkor kevésbé lesz fájdalmasabb a doktorunkkal eltöltött idő.
-Az mi?-Nèztem a nagy hegyes tárgyra ami Steve felé vitt az a ronda doki- Ne! Hagyják! Engedjenek el!
-Hè! Mi? Mi az az izé?
YOU ARE READING
Sex, Drugs, Etc. [St·Season·3·] /BFEJEZETT/
FanfictionLia Henderson, Dustin Henderson ikrèt kirúgták az iskolából,mert rajta kapták drogozás közben. Lia mindennapos èletèt èli, leginkább Billy Hargrove társaságában, mikor hirtelen fordulatot vesz az èlete ès vègre beteljesűl az álma, miszerint Steve H...
9.rèsz
Start from the beginning