"Sen nasıl istersen."

Maral banyodan çıktı. Kıza hiç bişey söylemeden odadan ceketini aldı ve evden ayrıldı.

Baş ağrısından ve kafa karışıklığından çatlayan deniz, olanlara anlam veremiyordu.. Hiç bişey hatırlamıyordu. Başka ne yapabilirdi ki..

Kafasını tutarak odasına  geri döndüğünde , baş ucundaki notu okudu.

Gözlerinin dolmasını sağlayan notta şunlar yazıyordu..

"İyi geceler meleğim, ilk defa yanımda uyuyorsun.. Bu gece hayatımın en unutulmaz gecesi oldu..
Seni o kadar çok seviyorum ki, bunları hatırlamayacağından korkuyorum..

Benim unutamayacağım kokunu, sen hiç hatırlamayacaksın. Ne bana dokunuşunu, ne de beni öpen tatlı dudaklarını..

Belki de bir rüyaydı bütün bunlar..?
Bir daha yaşayamayacağım, tatlı bir rüya."

Gözlerinden gelen yaşları tutamayan deniz, bir şeyler hatırlıyor gibiydi..

Dün gece belli belirsiz bir şekilde onun sesini duyduğunu hatırlıyordu.  Özgür'le konuştuklarını,yatağında onunla  oturduğunu hatırladı.. Ama hala net değildi..

Sanırım onu tekrar kırmıştı. Bu kez telafi edilemeyecek şekilde suçlamıştı onu..

Söylediklerini geri alamazdı, ama kafasını yerine getirmek için her şeyi yapacaktı.

...

Ada, baş ağrısıyla kalktı ve yanında uyuyan Özgür'ü fark etti. Dün geceyi hayal meyal hatırlıyordu. Onu öpmüştü.. Sonrasında olanları tahmin edebiliyordu.. Az da olsa hatırlıyordu. Çünkü, yaşanmadan önce kafası ayılmıştı.  Yine de her ayrıntısını hatırlayamıyordu.

Yataktan doğruldu, üzerindeki tişörtü görünce çok rahat olduğunu fark etti. Esnedi ve saçlarını toplayacak bir toka buldu. Özgür'ün odasını sessizce incelemeye başladı. Mavi duvar üzerine bir kaç resim asılıydı. Çerçeveli fotoğraflarda, özgür ve bir adam vardı.

"Bu babası olmalı" diye düşündü. Özgür'e baktı ve hala mışıl mışıl uyuduğunu fark etti.  İnanılmaz bir şekilde onunla olmaktan mutluydu. Heyecanlı ve tutkulu bir kızdı.

Bakışları soğuk da olsa onu her zaman tahrik ederdi. Neden daha önce onu fark etmediğini düşünüp kendine kızarken, Özgür'ün mırıltısını duydu ve role girdi.

"Günaydın özgür. Ben neden buradayım???!!!!!"

"Hhıı? Nedğ"

"Kallkksaaaanaaaaa"

"Nnoluyı ys"

"Dün gece ne oldu?? Neden seninle uyudum ineek?"

"Hatırlamıyor musun ada.."

Basketçi'nin Sevgilisi | [gxg]  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin