"Haklılardı." Zeynep ablamla Derya ablamın düğününü görmemiştim ve bu beni fazlasıyla üzüyordu. Keşke hiç gitmeseydim.

"Neyse, kahveler hazır. Bir de bunlar nasıl şekersiz içiyor ailecek?" Gerçekten, ben acı kahveden nefret ederken bütün aile sade içiyordu.

"Sıra eniştenin kahvesine ekleme yapmakta." Korka korka onlara bakarken onlar gülüyordu. Hainler.

"Bütün baharatları verin." Gözlerim şokla büyüdü. Ulan, evlenmeden öldüreceklerdi kocamı!

"Hey, niyetiniz öldürmek mi?" Onlar bir kez daha gülerken ben sinirle mırıldanıyordum.

"Gitti gül gibi adam." Ablam nihayet işini bitirince bana bakıp sırıttı. Gıcık ya.

"Hadi, götür bakalım. Ama dökme, sakarlığın şu an ortaya çıkmamalı." Kafa sallayıp tepsiyi sakince aldım. Tam ortada Kaya'nın kahvesi vardı. Umarım karışmazdı. İçeri yavaş yavaş girdiğimde aşırı dikkatli gidiyordum. Sonunda önce Kaya'nın anneannesi ne ve dedesine verdim, ardından da soldan sağa doğru oturan bütün aileye. Yakup abim Kaya'nın kahvesini aldığında kafamı hayır anlamında sallamaya başladım. Anlamayarak bana baktı.

"O Kaya'nın kahvesi, eğer zehirlenmek istiyorsan iç." Abim anında kahveyi bırakıp yenisini aldı. Sonunda Kaya'nın yanına geldiğimde üzgünce baktım. O da kurtuluşu olmadığını bildiği için yavaşça kahveyi aldı. Kardeşim de arkamdan suları getiriyordu. Kaya, kahvenin sıcak olduğunu umursamadan direkt kafasına dikti. Ay, ölmese bari! Yuttuğu gibi kardeşimden suyu aldı ve içti.

"Güzelim, az insaf etseydin." Ona güldüğümde o da güldü ama yüzünü buruşturup kahvenin yanında getirdiğim çikolatalı toplardan bir tanesini ağzına attı. Kıyamam ya.

"Ablam yaptı kahveyi, içine ne var ne yok attı." Kaya sanki kimin yaptığını biliyor gibi Zeynep ablama döndü. Ablam sırıttığında eniştem onu kolunun altına aldı.

"İntikamını almışsın." Herkes güldüğünde Salih amca boğazını temizledi. (Kaya'nın dedesi.)

Kaya'nın babası bir iş için yurtdışına gitmişti. Onunla yüzyüze hiç tanışma fırsatımız olmamıştı ama bir kez de olsa sesli konuşmuştuk.

"Sebebi ziyaretimiz malum. Gençler birbirlerini görmüşler, beğenmişler bir yola girmişler. Kızınız Rüya'yı, oğlumuz Kaya'ya istiyoruz. Söz elbette ki babasına düşerdi ama babası burada olamadı. Kusurumuza bakmayın." Bütün gözler amcama döndüğünde konuştu.

"Ne sorunu, efendim. Sizin de dediğiniz gibi, birbirlerini sevmişler. Bize de bu iki aşığı birleştirmek düşer -" kapı ağzından duyulan sesle amcamın lafı kesilmiş, herkes kahkaha atmıştı.

"Verdik gitti!" Şule ve Bora içeri girdiklerinde amcam da güldü.

"Hoş geldin deli kız, izin verseydin de ben söyleseydim." Şule omuz silkti.

"Ama ne yapayım ya, dayanamadım. Neyse, kurtulduk Rüya'dan ayol." Ben de dahil herkes yine kahkahalara boğuldu.

"Farkındaysan benden yine kurtulamayacaksın, burada yaşamaya devam edeceğim." Kaya'nın elini, elimin üstünde hissettim.

"Birlikte." Ona gülümseyip elini tuttum. Bütün aile ayağa kalktığında biz de kalktık. Kaya benim annem ve amcamların elini, bende onun annesinin ve diğer aile büyüklerinin ellerini öptüm. Yine Kaya'nın yanına gittiğimde ailesi çoktan kapıya doğru gitmişlerdi.

"Biz artık gidelim, iki güne nişan var. Hazırlıkları yapalım. Yüzükleri takmadık çünkü, şimdi takıp da nişandaki güzel bir anıyı almayalım dedik."  Kaya herkesin gittiğinden emin olup dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Sizi gördüm." Yasemin ablamın sesiyle Kaya anında çekilip beni arkasında bırakarak ailesinin yanına gitti.

"Yaa, utandı." Yasemin ablam arkasından gülerken ben de dış kapıya doğru gittim.

"Görüşürüz güzel kızım." Salih amca bana sarıldı.

"Görüşürüz Salih amca." Salih amca ona 'amca' dememden rahatsız olmuş gibi kaşlarını çattı.

"Ne amcası kızım, dedenim artık ben senin. Bana dede, de." Gülümseyip kafa salladım. Diğer aile üyelerine de sarılıp onları uğurladık. Huh, bitmişti ve fazlasıyla yorulmuştum.

"Rüya, sen git üzerini değiştir ve dinlen." Annemin dediğiyle hızlıca kafa sallayıp elbisenin eteklerini kaldırıp merdivenlerden çıktım. Üzerimi değiştirdim ve yatağa geçtim. Zaten bugünün yorgunluğu ile yattığım gibi uyudum.

EVETT, SONUNDA YİNE BEN. UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMIYORUM BİLİYORUM VE GERÇEKTEN MEŞGUL OLDUĞUM İÇİN. OKULA ERKENDEN GİDİP GEÇ DÖNÜYORUM, BU YÜZDEN DE GELİR GELMEZ UYUYORUM. HAFTA SONUNU KULLANIP BUGÜN KİTABI FİNAL YAPACAĞIM.

FİNALE SON 2 BÖLÜM...

HER NEYSE, UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR ❤️

BÖLÜM SİZCE NASILDI?

Ben söylemeden anladınız...

Öptüm😽

BEBEK BAKICISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin