Parmağını yavaşça içeri itip sıcaklığı ve ıslaklığı hissetti. Zevkten dolayıp gözleri yavaşça kapanıp açıldı. İçi tamamen parmağına alışıp onu kabul ederken içinde hareket ettirmeye başladı. Hareketleri adım adım hızlanırken gözlerini Reo'nun gözlerinden bir saniye bile ayırmıyordu. Aldığı zevki kendi gözleriyle görüp hafızasına kazımak istiyordu. 

İkinci parmağını da kaygan deliğe yollarken Reo, yüzünü buruşturdu. ''Daha iki parmak soktum sakin ol.'' iki parmağını da makas hareketleriyle içine sokup çıkarıyor ve genişlemesini sağlıyordu. Üçüncü parmağı da eklenirken Reo'nun beli ok gibi gerildi. ''Ah buldum galiba.'' parmakları her girişinde aynı noktaya baskı uygulamaya başlarken Reo'nun nefesi kesilmiş gibiydi. 

''Y-yapma.'' diye fısıldadı. ''Neden? O kadar çok zevk alıyorsun ki deliğin sırılsıklam.'' parmakları sert ve hızlı bir şekilde deliğine girip çıkmaya devam ederken ellerinin altındaki vücut titredi ve kasılmaya başladı. Spermler Reo'nun açıkta kalan göğsüne kadar sıçrarken yüksek sesle inliyordu. Nagi'nin bakışları alt tarafa kayarken güldü. ''Arkandan bile boşalacak kadar mı zevk verdi parmaklarım sana?'' 

Dudaklarına uzanıp uzun bir öpücük bıraktı. Geri çekilip üstünde doğruldu ve kendi pantolonunun düğmelerine uzanıp açtı. Pantolonu ve iç çamaşırını aşağı doğru çekiştirip penisini avuçladı. ''Eğer durmak istiyorsan şimdi durdur beni yoksa içine gireceğim.'' Reo, onu gözleriyle onaylarken penisini ıslak deliğine sürttü. Nagi'den hırlama tarzı bir ses çıkarken başını eğdi. 

''Yanımda kondom yok bu yüzden affet beni.'' Reo'nun gözleri kocaman olurken ellerini itmek için göğsüne götürdüğü sırada içini dolduran sıcaklıkla irkildi. Penisinin tamamı içini doldururken Reo, elini ağzına götürüp bastırdı. Bir anda hepsini soktuğuna mı kızmalıyım yoksa kondomsuz ilişkiye girdiğimize mi?

Nagi, elini ağzındaki ele uzatıp çekti ve yere koyup parmaklarını kenetledi. ''Altımda inlemeni duymak istiyorum saklama benden.'' üstündeki vücut harekete geçerken Reo'nun dudakları aralandı ve peş peşe iniltiler duyuldu. ''İşte böyle, daha fazlasını istiyorum. Benim için inle.'' içindeki penis her inleyişinde daha da büyümeye devam ederken duvarlarını parçalıyormuş gibi hissettiriyordu. 

Seks böyle bir şeydi ve ben sırrım yüzünden hep uzak kalmak zorunda kalmıştım. Mahrum kaldığım her şeyi teker teker denemek istiyordum. Belki yaptığım şey aptallıktı ama tanımadığım adamın altında savunmasız bir şekilde becerilmek tahmin edebileceğimden daha fazla zevk veriyordu. 

Reo'nun bacakları Nagi'nin beline sarılırken onu kendine daha fazla bastırdı. ''Adını bile bilmediğin adamın altında parçalanmak hoşuna gidiyor ha?'' elini beline götürüp sıktı ve en sert haliyle kendini ona itti. ''Sana daha fazlasını vereceğim.'' Nagi'nin arsız dokunuşları ve inlemeleri Reo'nun tekrar boşalmasına sebep olurken Nagi, parmaklarını karın kaslarına götürüp spermlerin parmaklarına bulaşmasını sağladı ve dudaklarının arasından dışarı çıkardığı diline sürüp Reo'ya baktı. Arsız bakışlarıyla Reo'yu izleyip parmaklarını zevkle yaladı. 

''Çok sapıksın.'' Reo'nun düşünmeden söylediği şeyden sonra dudakları tamamen birbirine mühürlenmişti. ''Senin sapığın olduğum sürece sorun değil.'' 

''Hadi biraz daha sapıklaşalım.'' belindeki elle onu döndürüp belini dikleştirdi. İki eli kalçasını ayırıp deliğini tamamen ortaya çıkartırken dilini dişlerinin üstüne gezdirip gülümsedi. ''Bu deliğe sadece ben sahip olmak istiyorum.'' penisini hızlı bir şekilde tahriş olup kızarmış deliğe soktu. 

Eli kalçasını kavrayıp içinde hızlı bir şekilde girip çıkmaya başladı. ''Ah çok iyisin.'' üstünde eğilip mor saç tutamlarını kavrayıp çekiştirdi. Kafası arkaya doğru eğilirken dudaklarına uzanıp üst dudağını emdi. Dışarı çıkan dilini dudaklarının arasına alıp dişledi. Reo'nun gözleri zevkten yaşla kaplanırken saçlarındaki el kayboldu ve başı öne düştü. 

''Sikeyim içine boşalmak istiyorum.'' Reo, elini uzatıp göğsünden ittirdi. ''İçime boşalma sakın.'' Nagi, ağlamaklı bir ifadeyle birkaç sefer daha içine girip çıktıktan sonra boşalacağını fark edip dışarı çıkarttı ve Reo'yu tutup çevirdi. Kafasını penisine bastırıp ağzına girmesini sağlayıp elleriyle kafasını hareket ettirmeye başladı. Hareketleri hızlanıp vücudu kasılırken penisi seğirdi ve tüm spermlerini Reo'nun ağzına bıraktı. Boşalması bitene kadar bekleyip ağzından çıkarttı ve eliyle dudaklarını birbirine bastırdı. 

''Yut. Hepsini yutacaksın.'' Nagi dikkatle ona bakarken Reo yutkundu ve hepsinin midesine indiğini hissetti. Nagi, hepsini yuttuğundan emin olduktan sonra onu kollarından çekip göğsüne bastırdı. ''Sözümü dinlemen hoşuma gitti.'' 

''Beni dinleyip içime boşalmamanın karşılığıydı sadece başka bir şey anlama.'' Nagi'nin güldüğünü duyup gözlerini kapattı. ''Bu yaptığımız şeyi kimse öğrenmeyecek ve artık benden uzak duracaksın anladın mı?'' Nagi'nin kaşları çatılırken çenesi kasıldı.

Göğsündeki bedeni kendinden uzaklaştırıp sert bir şekilde çenesini kavrayıp yüzüne bakmasını sağladı. ''Ne saçmalıyorsun sen?'' 

''Altına girmemi istemiyor muydun? Girdim işte istediğini elde ettin artık bırak peşimi.'' 

***

Çocuk peşini bıraksın diye açık alanda seks yaptı amk bu gözler daha neler görecek acaba 

Revenge || Nagireo OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin