Jeho prsty se v ní pohybovaly s naprostou jistotou a když jí začal ještě laskat jazykem tak už to nevydržela.
,,Prosím" zakňourala a její oči byli zastřené touhou. ,,Vem si mě"
Ona už byla nahá a on byl pořád v kalhotech?
Její ruce vyhledaly přes všechnu tu rozkoš zapínání jeho kalhot a propustili na svobodu jeho chloubu.
V další vteřině do ní nečekaně přirazil a jí z hrdla utekl, který zaplnil celou místnost.
Čím hlasitěji a častěji sténala, tím víc Draca poháněla touha jí i sebe uspokojit.
,,Prosím. Nepřestavej. Draco!" Vyjekla než dosáhla svého orgasmu.
Draco jí po chvíli následoval.
Rychle zavrtěl hlavou. Tohle nemůže. ,,No prostě ji zabiješ" řekla s podezřívavým pohledem Bella a otočila se na patě.
Nádech, výdech.
,,Draco, to přece nemůžeš"neovládal se Severus.
,,Ale" začal Draco.
,,Snad jsi mě nebudil jen kvůli tomu, že jí to řekneš"
,,Bella chce abych ji zabil." Vyhrkl a pohlédl na něj pohledem plným utrpení.
Severus, otevřel pusu a zase jí zavřel.
,,No vidíš nemáš, na to ani co říct." Usadil se nešťastný Draco na židli.
,,Tohle já nezvládnu. Já ji nedokážu bodnout dýku do zad. A co se mnou bude? Ona mne zabije. ZABIJE!!" křičel a v jeho očích se zaleskly slzy.
,,Neboj, to se vyřeší" snažil se ho uklidnit Severus.
,, Vyřeší?! VYŘEŠÍ?!" Vyšiloval. ,,NE TO TEDA NEVYŘEŠÍ. BUĎ JI ZABIJU, NEBO ZEMŘU" chodil do kolečka, tam a zpátky.
,, Draco, nádech, výdech. Přijď zítra s čistou myslí a nějak to vymyslíme.
No a takhle skončil tady opilý na gauči v primuské pracovně.
,,Belladona" slyšel za dveřmi, které se obklopily a dovnitř vešla osoba jeho problémů.
,,Draco? Co se stalo?" Neodpověděl, jen jí pozoroval.
Proč musí být tak zkurveně krásná. Světlá pleť, kaštanově kudrnaté vlasy, čokoládově hnědé oči a ty červené plné rty, které by tak rád zkousnul ve svých zubech, ale nemůže.
,,Nic, ty ses stala. " Řekl a napil se už ze čtvrté flašky whisky.
,, Nenávidím tu věštbu, která nás spolujuje. Nenávidím Bellatrix, která řekla, že tě musím zabít a nenávidím tebe protože jsi tak zkurveně krásná, že bych tě nejradši hned teď ohnul o ten stůl." Řekl a natlačil jí na zeď.
Jeho oči jí pozorovali a díky opilosti viděla všechny jeho pocity.
I Hermiona byla slušně opilá. Blaise totiž vytáhnul flašku vodky, rumu a ohnivé whisky když hrály pravdu nebo úkol, ale nebyla tak opilá aby si to zítra nepamatovala.
,,Tak mě o ten stůl ohni Malfoyi" vyhrkla a tím překvapila nejen Malfoyi ale i sebe.
Jakmile to řekla, Draco se na ni vrhnul a vyzdvihnul ji do vzduchu. Políbil ji a jazykem jí vjel do úst. Jejich jazyky bojovaly o nadvládu.
Surově jí roztrhnul halenku, kdežto Hermiona přitisknutá na studenou zeď mu rozepínala košili. ,,Grangerová, teď si moje" zavrčel jí do rtů.
Jeho ruka vyhledala zapínání její podprseky, kterou rozepnul a zkousnul její zatvrdlou bradavku.
Kousal, sál, lízal a dělal jí fialová znaménka.
Hermiona mu zarývala nehty do zad a občasně zasténala.
Jakmile jí přenesl a položil na stůl, sundal jí kalhotky tak aby cítila každý jeho dotyk.
Rudé tváře, zrychlený dech, napuchlé rty a rozčepýřené vlasy. Jen pohledem na rozpálenou Hermionu Grangerovou se málem udělal.
Když do ní vzniknul jedním prstem a následně zase vytáhl aby ji potrápil, nespokojeně zaskučela.
Vniknul do ní dvěma prsty a Hermionou projela vlna rozkoše hned jak s nimi začal pohybovat.
Hermiona se vůbec netišila. Byl zkušný. Tohle bylo, oproti jedné velmi trapné chvilce s Ronaldem, hodně intenzivní.
Hermiona zalapala po dechu. Jeho jazyk jí začal laskat klitoris, zatímco v ní pohybovaly prsty.
Zapletla mu do jeho hebkých vlasů své ruce, přitiskla k sobě nohy čímž si ho držela u rozkroku a zaklonila hlavu.
Ušklíbnul se. Hrubě jí sál, lízal a Hermiona tak dosáhla velmi rychle blížila k cíli.
Těsně před jejím orgasmem přestal chtěl si jít sednou na gauč.
Přece jenom je to Malfoy, ten se umí ovládat přes alkohol i přes zvířecí touhu. Navíc je zákeřný.
Nestihnul se ani vzdálit když si ho nebelvírská princezna přitáhla zpátky a obtočila nohy kolem jeho těla.
,,Ne tak rychle" řekla a rukou vyhledala jeho pásek, který jenom rychlým pohybem rozepnula.
,, Víš, dlužíš mi to." Řekla a propustila na svobodu jeho chloubu.
Tak je to pravda, touží po něm stejně jako on po ní.
Vnikl do ní a přirazil. Nebylo to žádné lehké spojení. Bylo to spojení poháněné tařka živočišnou touhou.
Draco tvrdě a rychle přirážel přičemž mu Hermiona vzdychala do úst.
Musel jí tlumit jinak by ji mohly slyšet až v nebelvírské věži což nechtěl.
Její poslední výkřik jeho jmena a stáhla se kolem jeho mužství.
Po dalším přírazu se udělal taky.
Vytáhnul se z ní, přenesl jí na gauč, ulehl vedle ní a objal jí kolem pasu.
Ahoj,
prosím omluvte mé schopnosti psaní sexuálních scén. Nemám v nich zkušenost a doufám, že vám to nebude vadit. Tahle kapitola tu být musí, aby mi to vyšlo do děje. Díky za pochopení.
Lara
ČTEŠ
Pořád vdaná Grangerová?
RandomZpátky do školy. Dodatečný ročník, do kterého se Hermiona mile ráda vrací i se svými věrnými přáteli. Všechno by to mělo nádherný začátek, ale je tu takový malý háček. Takovým malým háčkem je blonďatý záporák Malfoy a jeho nepostradatelní přátelé Bl...
15. Draco zpátky aneb celý zlitý
Začít od začátku