" ဘယ္ကေနဘယ္လို..."

" ေမေမ့ရဲ႕သမက္ကေလးကိုလာေတြ႕ရတာေပါ့။ လက္ထပ္ၿပီးကတည္းကမေတြ႕ရတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလဲ။ မင္းလဲေယာက္ခမျဖစ္တဲ့ငါ့ကို တစ္စက္ကေလးမွအေရးမလုပ္တာလားျမတ္ထားပ်ိဳ။ လင့္မ်က္နာတစ္ကမၻာထင္တာလား။ "

" မဟုတ္ရပါဘူးအန္တီ။ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့အရာေတြေၾကာင့္ အန္တီကိုမ်က္နာမျပဝံ့လို႔ပါ။ "

" ဘာကလဲ။ ငါ့သားနဲ႕လက္ထပ္ထားတဲ့သူက ဘယ္သူျဖစ္ေနေနေလ။ နတ္ေဆးကမိန္းကေလးနဲ႕လက္ထပ္လဲငါ့ေခြၽးမငါ့သမီး။ အခုမင္းနဲ႕လက္ထပ္ထားေတာ့လဲ မင္းကငါ့သမက္ငါ့သားပဲေလ။ ေယာက္ခမျဖစ္သူကိုေတာ့ မ်က္နာလာျပသင့္တယ္မဟုတ္ဘူးလား။ "

" ေတာင္းပန္ပါတယ္အန္တီ။ "

" ေတာင္းပန္သင့္တာမင္းမဟုတ္ဘဲ နတ္ေဆးမဟုတ္ဘူးလား။ "

နတ္ေဆးမ်က္နာကမဲ့ရႈံ႕လို႔။ ဘယ္လိုေနေနသူကအျပစ္မလြတ္တဲ့လူသား။

" ေမေမေျပာမွသားကလူမိုက္ႀကီးကိုျဖစ္လို႔။ ပ်ိဳ႕ကိုမေျပာရေသးတာပဲရွိတာ။ ေမေမ့ကိုတစ္ရက္လာေတြ႕မယ္လို႔သားစဥ္းစားထားပါတယ္။ "

" ဘယ္အခ်ိန္လဲ။ ငါေသမွမ်ားလားနတ္ေဆးရယ္။ "

ေမေမကေတာ့သူ႕ကို႐ြဲ႕လို႔ေနၿပီ။ နတ္ေဆး
မဟုတ္ေၾကာင္းကိုရွင္းျပရင္လဲ အျပစ္ကလြတ္မွာမဟုတ္တာမို႔ေမေမ့ကိုေတာ့မရွင္းျပေတာ့။

" လာပါအုံးေမေမ့သမက္ကေလး။ မေတြ႕ရတဲ့ႏွစ္ေတြမွာ အရမ္းေခ်ာလာလိုက္တာကြယ္။ အိမ္ကငမိုက္သားနဲ႕ေတာ့ နည္းနည္းေလးမွမလိုက္ဖက္တာေတာ့ အမွန္ပဲ။ လြမ္းေနခဲ့တာသိလား။ "

အန္တီကအရင္ကလိုသူ႕ကိုႏြေးေထြးေပးေနဆဲ။ နားလည္ေပးေနဆဲမို႔ ျမတ္ထားပ်ိဳအန္တီကိုအားနာမိသည္။ အန္တီအနားကိုကပ္သြားေတာ့ ခ်က္ခ်င္းပဲေပြ႕ဖက္လာသည္။

" အန္တီေနေကာင္းတယ္မဟုတ္လား။ အရင္ကထက္ပိုၿပီးေခ်ာလာတယ္အန္တီ။ "

" ဟိုး...နိုး နိုး။ အခုကစၿပီးအန္တီလို႔မေခၚနဲ႕ေလသားပ်ိဳ။ သားကအန္တီလို႔ေခၚေတာ့ တစိမ္းေတြတအားဆန္ေနတယ္လို႔ ေမေမခံစားရတယ္။ ေမေမလို႔ေျပာင္းေခၚေလ။ "

ပျို (Complete)Where stories live. Discover now